Kannattaako muuttaa? millanen paikka asua?
kokemuksia? kertokaa please!! :)
Nurmijärvi/Klaukkala
7
783
Vastaukset
- petu
asuin 20 vuotta klakessa. jos sinne muutat, niin älä ihmettele jos kuulet puheita ohitusteistä tai junista... niistä puhuttiin sillon ku ite siel asuin (muutin vantaalle 2001), puhutaan tänään ja varmaan vielä huomennakin...
Yks tie johtaa kaupunkiin. Ruuhkat ehkä pahemmat ku kaupungissa. iltapäivällä kannattaa varautua pysähtymään jo motarille... koettu on!
Palvelut ja kaupat on hyvät. Paljon hyviä kapakoita ja yks yökerho jossa käy kaiken ikäset, yllättävän vähän alaikäsiä. Paikalliset taksikuskit (n.20kpl) aivan huipputyyppejä! Kannattaa tutustua Sampo-palveluihin.
Kaiken kaikkiaan klaukkala on ihan kiva paikka, liikenneyhteydet vaan 30 vuotta jäljessä...- petu
toi äskeinen koski tosiaan vaan sitä klaukkalaa
- Anonyymi
Asuuhan siellä julkkiksia,muun muassa Törkyjulkkis Maisa Torppa
- Kla
Ystäväni perhe asuu edelleen Klaukkalassa ja on asunut lähes 20 vuotta. Hyvä paikka, johon nyt tosin tulvii jo liikaakin ihmisiä. Oli vielä muutama vuosi sitten paljon rauhallisempi.
Klaukkalassa on kaikki palvelut suhteellisen lähellä. Uusia asuntoja on ainakin rakennettu paljon, että luulisin niiden olevan kunnossa.
Itse en muuttaisi Klaukkalaan, mutta asunkin hyvällä paikkakunnalla jo nyt :)
Suosittelen Klaukkalaa, jos nykyinen asuinpaikkasi on inhottava. Klaukkalassa on pieni kahvila, josta ainakin joskus sai maailman parhaita berliininmunkkirinkilöitä. - muuttaa
Klaukkala on oikein mukava ja rauhallinen paikka. Sieltä on kuitenkin lyhyt matka Helsingin ja Vantaan palveluihin. Asuntojen hinnat voivat olla kalliita... Mutta kasvava paikkakunta on, ja palvelutkin paranevat jatkuvasti. Olen siis asunut siellä muinoin, ja vieläkin käyn toisinaan.
- seitsemän
Nurmijärvellä Aleksis Kiven seitsemän veljestäkin asui. Ei heille olisi huono paikka kelvannutkaan.
- sanzi
2kk olemme asuneet Klaukkalan keskustassa. Valittamista ei ole ollut. Nurmijärveä sanotaan rauhalliseksi paikaksi, mutta joka aamu saa lukea lehdestä auto ja muista varkauksista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559