Vaatteita hoikille miehille

5+11

Osaakos joku neuvoa hyvän vaatekaupan, josta löytyisi hyvä valikoima järkevän näköisiä slim fit vaatteita? Olen pitkä ja hoikahko mies ja istuvat vaatteet ovat aina olleet työn alla.

Kiertelin vastikään keskustan putiikkeja stokkan ympäristössä (en niinkään nimiä katsellut niin en voi liikkeitä tarkasti nimetä), mutta todella vähän oli slim fitejä ylipäätään ja ne harvatkin jotain valkoisia pukupaitoja.

Haeskelen rennohkoja, värikkäitä/kuvioituja kauluspaitoja ja samanlaisia t-paitoja. Miksei myös pitkähihaisia neuleita / takkimallisia paitoja jos sopivia näkyy.

9

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamatonttu

Superdryn mallisto täynnä slim-fittejä. Vähän on arvokkaita, mutta oikein hyvälaatuisia ja hienoja! Löytyy mm. Stokkan Onewaysta ja Vimasta. Tietenkin Helsingissä on niiden oma liike sekä nettikauppa, joissa todella paljon laajempi valikoima :)

• ap

Kiitos tiedosta, pitää käydä katselemassa.

• Hmm..

...itse en kyllä Vimasta löytänyt hoikkaa kokoa, tai myyjä se itse asiassa koitti housuja löytää ja kaikki olivat liian suurivyötäröisiä. Mutta täytyypä ottaa Pukumiehen kaveriksi noissakin vierailu. Stockalla olen myös nykyisin aina piipahtanut, mutta tyhjin käsin 99% jäänyt.

• typynentypy

ehkä kantsis kasvattaa sitä badia vähän, tytsit ei tyksi laihoista kolleista, vai oletko poitsuihin päin kallellaan?

• Isimpi kaiffari

Laihoilla kolleilla näkyy kyrtsi selvemmin ja näyttää isommalle. Pieni ja laiha mies kun on, niin perus 13cm jortti näyttää törkeen isolle stoondarissa laihaa kehoa vasten. Laiheliineilla monilla on ns. meatcock tuppimallisena, eli se on aina täysimittaisena esillä(13cm), mutta paraatikunnossa se vaan kovvoopi. Hirvittävä näky vaikka uimahallissa kun laiha luikku raahaa em. rötkälettä selkä mutkalla.
        Itse alan laihikselle, koska olen treenannut ja syönyt munani piiloon. Jo ehkä kesällä 2013 voin ylväästi pyöritellä helikopteria.

Kannattaa ostaa hyvin munista istuvia housuja, ts munista löysiä. Niillä saa katu-uskottavuutta, joka tosin laiheliineilla ei toteudu. Laiha mies on feminiinunen näky.

• ap

Olen luonnostani hoikka, eikä siihen kaameasti pysty lyhyellä aikavälillä vaikuttamaan. Se tuntuu olevan ns. normikroppaisille vaikea ymmärtää, mutta yhtälailla kun luonnostaan lihavilla menee kaikki vyötärölle luonnostaan laihoilla se palaa nopeassa aineenvaihdunnassa.

Tottakai kuntoilen ja pikkuhiljaa kasvankin, mutta teen sen omaksi ilokseni enkä siksi, että "tytsyt tykkää". Ja mielelläni pidän istuvia vaatteita myös ennen ihannepainoni saavuttamista, siksi slim-fit.

Hyviä liikkeitä otetaan yhä vastaan, mutta joutavat viestit taidan jättää omaan arvoonsa tästedes.

• laihoilla on
        ap kirjoitti:

Olen luonnostani hoikka, eikä siihen kaameasti pysty lyhyellä aikavälillä vaikuttamaan. Se tuntuu olevan ns. normikroppaisille vaikea ymmärtää, mutta yhtälailla kun luonnostaan lihavilla menee kaikki vyötärölle luonnostaan laihoilla se palaa nopeassa aineenvaihdunnassa.

Tottakai kuntoilen ja pikkuhiljaa kasvankin, mutta teen sen omaksi ilokseni enkä siksi, että "tytsyt tykkää". Ja mielelläni pidän istuvia vaatteita myös ennen ihannepainoni saavuttamista, siksi slim-fit.

Hyviä liikkeitä otetaan yhä vastaan, mutta joutavat viestit taidan jättää omaan arvoonsa tästedes.

Onko sulla iso muna?

• Vain yksi paikka

Itse löydän sopivia vaatteita vain Pukumiehestä ja sieltäkin äärimmäisen harvoin, eli pitää sattua oikeaan aikaan paikalle, koska sitä pienintä/hoikinta kokoa on aina vain se yksi tai kaksi per toimituserä.

• Kontiot mukaan!!!!

Hirveelle näyttää 15cm mulqqu tuollaisessa 30cm leveässä kuontalossa...Yltää saatna keskeltä toiseen laitaan, niin on se kauhee näky joskin optinen harha..
        Tulkaa hoikat pojat Oritkariin...Kaltaisianne tarvitaan...luopaan imeä miltei loppuuun, mutta lastit haluan anaaliin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2533
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2367
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1059
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      819
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe