en ymmärrä, kun dvd:n mukana on tekstitys?
miksi kaverini käyttää jotain subsearchia?
4
101
Vastaukset
- kilauta kaverille
Päätit sitten tulla keskustelupalstalle arvuuttelemaan vastausta, sen sijaan että olisit kysynyt kaveriltasi oikean vastauksen?
- buaaaah.
ööh,luultavasti samasta systä kuin minä.
Koneelta löytyy nelisen sataa elokuvaa,ja kun tuo lontoo ei oikein taivu,niin pakkohan sitä on tekstejä jostain katella..- newpost
Suomi24:n ylläpidon toimesta on IP-osoitteesi otettu talteen. Varaudu siihen että poliisit tulevat ottamaan sinuun yhteyttä, tuntemattomaan numeroon sinun tulee vastata.
- Mike Rosoft
newpost kirjoitti:
Suomi24:n ylläpidon toimesta on IP-osoitteesi otettu talteen. Varaudu siihen että poliisit tulevat ottamaan sinuun yhteyttä, tuntemattomaan numeroon sinun tulee vastata.
Mulla on myös muutamia kymmeniä leffoja joissa ei ole tekstiä, ymmärrän itse englantia mutta muut ei pysy perässä joten iTunesista tai Amazonista/Play.comista ostettuihin leffoihin on pakko hommata teksti erikseen.
Kaikkia leffoja ja sarjoja kun ei saa suomesta. Kantsisko ennen kommentointia olla edes pikkuisen selvillä asioista?
Lisäksi tytär saa jatkuvasti leffoja työnsä puolesta, ne on jenkkilästä joten ei niissä ole aina edes enkkutekstejä. Niihinkin olen rippauksen jälkeen hakenut suomitekstejä. Molemmat tavat on aivan laillisia joten mitä tarkoitat naurettavalla uhoamisellasi :D?
Niin, ja divareista saa halvimmalla ne leffat joissa ei ole tekstitystä, importteja on vaikka kuinka paljon myynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1502054Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3071759- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801221Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210- 671160
- 251071
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23957