Onko täällä jollain homolla omia biologisia lapsia? Jos sinulla on, niin millainen oli tiesi isäksi?
Sateenkaariperheet, homomiehet
4
130
Vastaukset
- homopoika
Minulla ei ole mitään lapsia vielä, mutta minulla on suunnitelma. Minä aion esittää heteroa ja hankin itselleni vaimon ja teen sen kanssa lapsen, sen jälkeen aion esittää epämiellyttävää että vaimoni ottaa eron. Yritän saada lapseni itselleni hoitoon ja sen jälkeen alan etsiä miestä, ja luulen lapsenkin olevan etu mies markkinoilla sillä nykyisten adoptio käytäntöjen takia lapsen saanti on vaikeaa.
- dddddddddidi
Kannatan kyllä samoja adoptio-oikeuksia, mutta tuo on vain katkeran kuuloista ja oman edun ajattelua... tahallinen avioeron kokeminen lapselle? Ei kuulosta kovin mukavalta
- Noinhan ne
dddddddddidi kirjoitti:
Kannatan kyllä samoja adoptio-oikeuksia, mutta tuo on vain katkeran kuuloista ja oman edun ajattelua... tahallinen avioeron kokeminen lapselle? Ei kuulosta kovin mukavalta
kaikki (piilo-)lesbot ja femakot tekee.
- tuleva isä
Toivottavasti toi edellinen vastaus oli vitsi.
Itselläni ei ole biologisia lapsia (20v kun olen) eikä varmaan ikinä tule olemaan. Sen sijaan haluaisin joskus jatkossa adoptoida lapsen tai kaksi. Ikävä kyllä sateenkaariperheet ei toistaiseksi Suomessa saa adoptoida lapsia, mutta toivon mukaan asian laita on täysin toinen 15-20 vuoden päästä kun olen vakituisessa parisuhteessa ja minulla on vakaa työpaikka ja rahaa säästössä. =)
Oi kun saisin olla joskus isä. Tiedän hyvin, etten ole täydellinen, en ole mikään supersankari. Olen haavoittuvainen ja erehtyväinen niin kuin kaikki ihmiset, ja jonain päivänä minä jopa kuolen. Ehkä en olisi maailman paras isä, mutta yrittäisin parhaani ja olisin joka tapauksessa HYVÄ isä. Riittää lapselle, että sillä on HYVÄT vanhemmat, vaikka ei olisikaan täydellisiä. *huokaus* Toivottavasti se päivä paistaa joskus tähänkin risukasaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750