Nyt kyllä todelakin toivon, että tänne tullaan kirjoittamaan. Oon ollu tajuttoman huolissani jo kauan, mut missään mulle ei vastata.
Eli ongelmani on se, että pelkään tajuttoman paljon kondyloomaa. En tiedä mikä siinä sitten on. Olen 16-vuotias ja olen harrastanut seksiä kahden kanssa. Toisen kanssa on aina ollut kondomi, toisen kanssa olin vain kerran ilman kondomia. Kummallakaan ei ole aijempia kokemuksia ollut ennen minua, ei siis minkäänlaisia.
Mutta voivatko he silti kantaa kondyloomaa? Argh, inhottaa kun mietin näitä asioita jatkuvasti.
kondylooma kokemattomalla
7
132
Vastaukset
- ketra riittää
Juu, tai klamydian tai jonkun muun.
Kerta ilman kumia riittää kaikkeen.- enenääkestäpaineita
Eli siis vaikka kumpikaan niistä jätkistä ei ole ollut kenenkää kanssa ennen minua, niillä voi olla vaikka mitä? Okei, nyt iski paniikki.
- voi voi nyt teitä
enpä nyt menisi sanomaan. kumminkin tyttö kertoi, että poika ei ole ollut aijemmin puuhissa. joten eipä silläkään pitäisi mitään olla.
suosittelen tyttö sinun ottamaan elämästäsi nyt vain kaiken irti äläkä mieti tollasia. pilaa nuoruutesi ja ryppyjä tulee nassuun stressistä!
en uskoisi sinulla olevan mitään, jos oikeasti se toinen poika oli kokematon. jos kumminkin liian paljon ahdistaa ajattelu tuosta asiasta, käy puhumassa kouluterkalle tmv. kysy myös siltä pojalta, jonka kanssa olit ilman kondomia onko hänelle ilmaantunut minkäänlaisia valkoisia näppylöitä terskaan. - enenääkestäpaineita
voi voi nyt teitä kirjoitti:
enpä nyt menisi sanomaan. kumminkin tyttö kertoi, että poika ei ole ollut aijemmin puuhissa. joten eipä silläkään pitäisi mitään olla.
suosittelen tyttö sinun ottamaan elämästäsi nyt vain kaiken irti äläkä mieti tollasia. pilaa nuoruutesi ja ryppyjä tulee nassuun stressistä!
en uskoisi sinulla olevan mitään, jos oikeasti se toinen poika oli kokematon. jos kumminkin liian paljon ahdistaa ajattelu tuosta asiasta, käy puhumassa kouluterkalle tmv. kysy myös siltä pojalta, jonka kanssa olit ilman kondomia onko hänelle ilmaantunut minkäänlaisia valkoisia näppylöitä terskaan.Kiitos paljon avusta!
- pöhpöh!
Älä mieti tuollaisia!Ei sinulla mitään ole, jos oikeasti kumpikaan poika ei ole ollut tekemisissä muitten kanssa. PAPAssa kannattaa käytä vuosi ekan kerran jälkeen
- 1+15
Sulla voi itselläs olla kondylooma jo pienestä lapsesta saakka. Se kun voi tarttua vanhemmiltakin, eikä siihen seksiä tarvitse. Jopa nunnilta on löytynyt kondyloomaa.
Kunhan muistat jatkossa suojauksen ja papa kokeet. - hieman helpottunut
Kiitos paljon avusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057