Miten hylätyn koiran saa laillisesti omaksi?
hylätty koira omaksi
7
92
Vastaukset
- kikkelitonttu
Hae siwan pihasta. Siellä niitä on.
- kädellinen__
selitä enemmän, mitä tarkoittaa hylätty, millä lailla, missä koira nyt on, onko käytetty lääkärissä, et löytyykö siru? oletko löytäny sen jostain? kannattas selittää näit juttui paremmi ni vois auttaakki. kädetöntä porukkaa koko suomi24 täynnä.........
- oivoioivoi
on sirutettu ja koirasta on paperit jotka on minulla kuin myös itse koira. koira on anettu pois ja paperit mukana. välikäsien kautta koira tuli minulle. todistajat koiran pois antamisesta on mutta ei mitään kauppakirjoja tästä omistajanvaihdoksesta ole.
- kikkelitonttu
Kysy poliisilta
- oivoioivoi
toivotaan että poliisi lukee tämän aiheen niin saan vastauksen.
- oikeuksista kiinni
Itselläni on vastaanlainen koira. Omistaja antoi koiran pois papereineen. Halusi koirasta eroon. Kahden vuoden päästä entinen omistaja pyysi koiraansa takaisin-olisi myynnyt sen edelleen.Otin yhteyttä asianajajaan ja sain hyviä neuvoja. Kerroin ent.omistajalle että hän saa koiransa takaisin. Jokaiselta päivältä maksaa 25 euroa hoitokuluja ja eläinlääkäri-sekä vakuutuskulut päälle. Koira jäi minulle ja ent.omistaja myi autonsa rahanpuutteessa. Et silleen.
- Näin
aika yksinkertainen asia ratkaista, vaikka kennelliiton myyntipaperiin nimet alle, ja koiran erittelyksi tunnistusmerkintä, jos on, siru, tai sitten kutsumanimi, ja koiran selvimmät tuntomerkit, sukupuoli, ikä, esim värit, jos on sekarotuinen, pv, ja nimet alle. todistajat, jos on.
Ja vaikka käsinkirjoitettu paperi, jos on yllämainitut tiedot, käy todistukseksi kaupasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872