minä olen 18 vuotias kehitysvammainen nuori ja kukaan
normaali ihminen ei välitä minusta koska minä olen kehitysvammainen
sairas nuori 18v
3
313
Vastaukset
- Poikiensa äiskä
En usko tuota ettei kukaan välitä. Älä lukkiudu yksin kotiin, vaan pyri hakemaan seuraa muista ikäisistäsi nuorista. Jotkut nuoret mm seurakunta nuoret ovat hyvin sympaattisia ja auttavaisia nuoria. Hankkiudu sellaiseen seuraan harrastusten ja kiinnostuksen kautta, missä tapaat muita ihmisiä.
Ilmottaudu vaikka kaveriksi jolle kulle maahanmuuttajalle, joka tarvitsee suomalaista kaveria - tai haluaa oppia suomea. Suomessa on paljon alaikäisiä maahanmuuttajia.
Kehitysvammaisena saat taxilippuja ja avustajan mukaan, jos haluat tapaamisiin muitten nuorten kanssa. Ota vastoinkäymiset huumorina - niin me terveetkin teemme, jos asiat menee pieleen.
Tsemppiä sinulle ! - Eteenpäin!
Ajan henki on se, että toisista ihmisistä ei välitetä.
Jos vaikka olisit "normaali", niin silti sinusta ei saateta välittää.
Tämä on hyvä pitää mielessä.
Sinussa on niin tervettä, että otat asian esille.
Se on se ensimmäinen askel, onnittelen!
Tuolla edellisellä Poikiensa äiskällä on hyviä vinkkejä.
Kyllä sinä selviät, ja selviät pitkälle!
Älä missään nimessä lannistu!
Toivon sinulle kaikkea hyvää!
Sinussa on tyyliä ja tulet pärjäämään! - Kesä täällä!
Miten pyyhkii?
Kesä on täällä ja kaikki hyvät asiat edessä!
Ole reippaalla mielellä, kyllä se siitä!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027