Jotainhan se sustakin kertoo

Hölmö rakkaus

Voi olla, että minä olen hölmö, ja nauraa hihität itseksesi, mitä hauskaa olet saanut aikaiseksi. Mutta se mitä sä olet, on paljon pahempi. Tosissaan olija ei ole ainakaan kuollut ja välinpitömätön. Se, joka vain vittuilee muille, on aika surkea ja säälittävä tapaus lopulta. En haluaisi olla sinunkaan housuissasi.

20

657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaakaopapu

Jotenkin niin totta!

• f2e2gt43gy34gh34

Joskus huvittaa kertomukset netissä että on naurussa pitelemistä... varsinkin tyttöjen höpötyksissä...

• Ap

Nauraminen ja leikkiminen on ihan kivaa kyllä, mutta aika ilkeätä vittuilla sellaiselle, joka on itseen rakastunut. Tulee mieleen, ettäihminen silloin luultavasti inhoaa itseään tosi paljon, ja kun joku toinen ihminen on kiinnostunut hönestä, se kääntyy sairaan päässä vihaksi ja halveksunnaksi tuota ihmistä kohtaan. Ehkä peloksikin. Tiedä häntä, mutta se selittäisi kaiken, ja kaikki nämä tämän kevään kirjoittelut.

• Hyvää yötä!

Tuo sun kirjoituksesi sen sijaan selittää pakkomielteisen ihmisen logiikkaa. Sitä, miksi jäätte roikkumaan, ettekä välitä miten toinen teidät kokeet. Selitätte itsellenne olevanne ainoa ihminen, joka toista voisi rakastaa, olettehan niin ihania, jaloja sekä lempeitä. Joten se, että jäätte roikkumaan teidän käsityksenne mukaan on hyvä asia sille toiselle ja korkeintaan aiheuttaa "rakkauden pelkoa".

• Ap
        Hyvää yötä! kirjoitti:

Tuo sun kirjoituksesi sen sijaan selittää pakkomielteisen ihmisen logiikkaa. Sitä, miksi jäätte roikkumaan, ettekä välitä miten toinen teidät kokeet. Selitätte itsellenne olevanne ainoa ihminen, joka toista voisi rakastaa, olettehan niin ihania, jaloja sekä lempeitä. Joten se, että jäätte roikkumaan teidän käsityksenne mukaan on hyvä asia sille toiselle ja korkeintaan aiheuttaa "rakkauden pelkoa".

Pakkomiellekö? Ei ehkä kuitenkaan. Olen ehkä turhan pitkään jäönyt katsomaan, enkä todellakaan, että minä ainoastaan olisin hyvä hänelle, varmaan päinvastoin. Ja häntä varmaan voisi rakastaa tosi moni ihminen. Minä olen itsekäs ja omaa etuani tavoittelen, vaikka olisihan minullakin tuossa ottajia ja onkin. Pakkomielle, no ehkä vähän joo siinä mielessä, että haluttaisi koko ajan olla jossain yhteydessä, muuten on vähän harmaata, aber aber kyllä se tästä, en hyppää kaivoon :-D

• ei aloittaja

En mä ainakaan ajattele että olen ainut ihminen kuka häneen voi rakastua. Olen kyllä huomannut etten todellakaan ole. Itse toivoisin jonkilaisen selvyyden tähän vyyhteen. Ja mahdollisuuden jutella hänen kansaan tämä läpi. Tuntuu niin kummalta tämä kaikki. On hänellä itselläänkin tässä oma osuutensa enhän muuten olisi tähän kiinnittynyt. Mutta se mitä tuo asioiden selvittäminen tuo tulessaan on täysin avointa, juttelu tuokion, ystävyyden, tuttavuuden jotain muuta on avoinna. Tämä on niin outoa yhteensattumaa kaikki. Toivoisin vain pienen mahdollisuuden keskustella hänen kanssaan ja toivoisin että hän arvostaisi tuota toivetta.

• :(

ei saa muille vittuilla...

ainakaan näin kauniina päivänä

• 3+3

Miksi sitten tyrkyttää itseään jos toista ei kiinnosta.Olisiko aika katsoa peiliin.Päästää irti.Yksipuolinen rakkaus on säälittävää.

• liianpaska35vmies

Koko elämä ollut yksipuolista ihastumista, eiköhän ole jo aika luovuttaa. Eihän sitä "vitun ruma" ketään voi löytääkään. Viimeisin naisen kommentti ja viimeiseksi jää. En jaksa tästä lähtien edes vilkaistakaan enää naisiin, edes kassalla.

• vaikeaksimennyt

Mä en ole ainakaan hihitellyt enkä kettuillut. Kaikki on vaan mennyt niin monimutkaiseksi. Ikävä silti on. Vaikkei tää mulle tieten ollut.

• kokenut n

Soita hänelle ehdottomasti. Tsemppiä sulle.

• Kuvio? (ei ap)

En tajunnut kuviota. Onko se näin:

Sinä (ap): Tosikko, itsekäs ja omaa etua tavoitteleva. Ap rakastaa itseään, mutta on myös ylimielinen ja kaikkivoipa, että vain hän pystyy tätä toista rakastamaan ja ap nauttii siitä, että toinen (roikkuja) roikkuu hänessä. Hän (ap) on suosittu eli ottajia riittää.

Hän (roikkuja): Vittuilija, huono itsetunto ja ei voi tunnistaa toisen rakkautta itseään kohtaan ja siksi halveksii toista ja pelkää. Hänellä (roikkuja) on kuitenkin ihailijoita.

Mielenkiintoinen kuvio, mutta vaikuttaa siltä, että toinen omaa narsistisia piirteitä enemmän kuin toinen ja toinen kärsii läheisriippuvuudesta. Vaikuttaa siltä, että kuvio toimisi paremmin, kun loistajalla olisi kumppani, joka olisi mahdollisimman tavallinen (sairaanhoitaja), joka ei toisi niin omaa egoaa esille ja antaisi ap:lle loiston. Huonoitsetuntoiselle roikkujalle sopisi joku, joka antaisi hänelle tilaa kehittyä omana itsenään ja rakastaisi häntä sellaisenä kuin hän on.

• voi ziizuz

että mua naurattaa nää arvaillut yhteenvedot näistä kirjoituksista :D

totuudenhan tietää vain aloittaja itse vai onko provo.....

• arvausleikkejä

Älä muuta sano. Ihmeen paljon arvailua mikä ei johda mihinkään.

Arvuutelkaa munkin puolesta.

• otanappii

Veikkaan ap luulee olevansa maailman napa.Kaikkien pitäs rakastaa häntä,onhan hänellä paljon ottajia..Mutta löytyy yksi joka ei rakasta häntä vaikka ap rakastaa..
      Nyt ap ei ymmärrä,ei ymmärrä miten voi olla joku joka ei rakasta häntä,vaan tyrkyttää ja tyrkyttää itseään.
      Pakkomielteinen ihminen.Ap: tähän saa hoitoa...

• tilausvahvistus.

Repesin.

Eikö siellä Hyvinkäällä ole jo kevät, pyörätiet sulana ja sitä rataa? Välillä on hyväksi tehdä muutakin kuin tekeytyä palstoilla.

Jos sulla ei ole fillaria, katso jos apteekin pyörätelineeseen olisi joku kiireessä jättänyt rollaattorinsa lukitsematta. Ilman kypärää varovaisesti!

Pahoin pelkään että kun yötäpäivää provoilee palstoilla, unohtaa kuinka pyörällä ajetaan.

Ja sitä paitsi sun lahjoilla rustailee fiksumpia juttuja, rankankin dokailun jälkeen.

• RakkaudellaSinun : )

Mistä Sä Arvasit?..hihhih! : )

• Ap

Kiitos kommenteista, vaikka ns. turpaan tuli. Ihan perseestähän koko juttu oli alun alkaen ja olisi pitänut heti tajuta pysyä kaukana. Brunaa ottamaan terassille, arskat silmille ja kun tarttuu elämään taas ahnaasti, niin eiköhän se tästä. En levittele enää sairauksiani, hyppään korkealle ilmaan ja luovutan nyt, puuuuh...

• Ed

Lisäyksenä vielä se kaiman biisi, valitettavasti ei ole linkkiä.

• +09´´

Palstalla minäkin olen ihan tosissani, niih.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      301
      5517
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      72
      5072
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4176
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3850
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      43
      3504
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      89
      3143
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      73
      3016
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      42
      2197
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2138
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2088
    Aihe