Niin kaunista....

Ikävästä....

9

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linkittäjätär

Tää on siiiiiiiiiiiis niin kaunista Tabermania, ja kaunis melodia singlattu, ettei tosikaan♥♥

• upeaatapermannia

Voi miten ihana. Kiitos sinulle :)Olet varmasti upea ihminen.....

• s....

pitäiskö avata kone, huomenna nosta ylös ettei katoa. Nyt ei jaksa konetta käynnistää ja puhelimella ei voi katsoa. Menee nyt, kipi kapi

• s....

ja elämässä ei selviä ellei unohda kaikkea rumaa, kun muistaa vain ne ihanat ja hyvät asiat, ne kantaa pitkälle

• Kaikkea saannut n.
        s.... kirjoitti:

ja elämässä ei selviä ellei unohda kaikkea rumaa, kun muistaa vain ne ihanat ja hyvät asiat, ne kantaa pitkälle

Niiiiiiiiiiiiiiiiiinpä, mutta niiden rumien asioiden unohtaminen on vaikeaa, koska niin kauan kun ihmisellä on muisti, ihminen ei unohda ja nimenomaan ne rumat asiat takaraivossa kuitenkin muhivat. Niitä asioita voi vain käsitellä, ja suhtautumisen rumiinkin muistoihinsa voi muuttaa sellaiseksi, ettei ne häiritisisi tämän päivän elämistä.
        Itse uskon niin, että ihminen joka on esim. lapsuudessaan kokenut jonkinlaista vääryyttä, hän saa loppuelämässään kuitenkin jonkin sortin helpotuksen elämänsä kulkuun ja jossain positiivisessa muodossa.
        Se voi olla erittäin kaunis ja hyvä rakkausparisuhdekin, ja omat ihanat lapset.
        Kaikki eivät kohtaa elämässään koskaan omaa suurta lovestooriaan, ja vaikka kohtaisikin sellaisen, toiset eivät saa ikinä pitää omaa, rakasta lasta sylissään ja seurata lapsen kasvua aikuiseksi jne. Julminta on elämässä sekin, että kun olet kaiken tuon saannut ns. lahjaksi elämässäsi, niin eräs kaunis päivä sinulta saatetaan viedä kaikki tuo em. pois. Ja huomaatkin joku päivä olevasi jälleen yksin. Täysin yksin ilman rakkaitasi.

Elämä on, mitä on, sitä ei voi säätää vain ja ainoastaan hyväksi.

• Linkittäjätär
        Kaikkea saannut n. kirjoitti:

Niiiiiiiiiiiiiiiiiinpä, mutta niiden rumien asioiden unohtaminen on vaikeaa, koska niin kauan kun ihmisellä on muisti, ihminen ei unohda ja nimenomaan ne rumat asiat takaraivossa kuitenkin muhivat. Niitä asioita voi vain käsitellä, ja suhtautumisen rumiinkin muistoihinsa voi muuttaa sellaiseksi, ettei ne häiritisisi tämän päivän elämistä.
        Itse uskon niin, että ihminen joka on esim. lapsuudessaan kokenut jonkinlaista vääryyttä, hän saa loppuelämässään kuitenkin jonkin sortin helpotuksen elämänsä kulkuun ja jossain positiivisessa muodossa.
        Se voi olla erittäin kaunis ja hyvä rakkausparisuhdekin, ja omat ihanat lapset.
        Kaikki eivät kohtaa elämässään koskaan omaa suurta lovestooriaan, ja vaikka kohtaisikin sellaisen, toiset eivät saa ikinä pitää omaa, rakasta lasta sylissään ja seurata lapsen kasvua aikuiseksi jne. Julminta on elämässä sekin, että kun olet kaiken tuon saannut ns. lahjaksi elämässäsi, niin eräs kaunis päivä sinulta saatetaan viedä kaikki tuo em. pois. Ja huomaatkin joku päivä olevasi jälleen yksin. Täysin yksin ilman rakkaitasi.

Elämä on, mitä on, sitä ei voi säätää vain ja ainoastaan hyväksi.

Tommy oli todellakin huippuhyvä runoilija.
        Ikävää, että sairauden myötä joutui lähtemään liian aikaisin keskuudestamme ja enää ei ole runosuonen uusia tuloksia tuloillaan hänen ajatuksistaan.

• Ihana Tommy!

Tässä miehessä oli vielä parasta aivan mahtavan positiivinen elämänasenne, kuin runo, niin kaunis oli sisältään. Tällaisia ihmisiä kun meillä olisi enemmänkin, tai jokainen löytäisi itsestään pienen Tommyn :-)

• minua ei kosketa:/

Hoh Hoh Hoijakkaa
      Ei - en todella ymmärrä Tabermania nyt enkä ennen enkä jälkeen.
      Ei - ei runoutta..
      Ei - ei edes kunnon tunnetta..
      Yritystä - kyllä.
      Yritystä saada nainen tuntemaan - yritystä - kyllä..
      Mutta.. ehkä sitten kun tämä teitä kosketti.

• näin

Radalle minä sinut veisin
      Vaatisin ajamaan kovaa, minua tai autoa.
      Saisit itse valita.
      Näyttäisin hiekkatien ja soran pöllyn.

Siinä sama kuin tuokin "ihana rakkausruno", mutta suunnattuna miehelle..
      Ei mitään – ei siis yhtään mitään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      196
      4973
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      118
      4083
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3589
    4. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      57
      3545
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3430
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      37
      2957
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2579
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2326
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      31
      2084
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1949
    Aihe