Me harrastimme poikaystäväni kanssa suojaamatonta seksiä tarkoituksella että tulisin raskaaksi. Poikaystäväni asuu vaan tällä hetkellä aika kaukana ettemme ehdi näkemään niin usein. Harrastimme seksiä silloin kun menkkani olivat ihan loppupuolella, eli minulla alkoi kuukautiset 5.3, mutta sen jälkeen kun harrastimme suojaamatonta seksiä minun kehoni on käyttäytynyt omituisesti. Oli voimakasta pääkipua, vessassa ravaamista ja minulla alkoi niukat lyhytkestoiset menkat 27.3, minulla on yleensä kuukautiset niin kivuliaat että sängyssä vain makaan, olen syönyt n.3vuotta sitten menkkakipuihin e-pillereitä, mutta 27pv alkanut kuukautisvuoto oli tummanruskeaa ja ei ollut lainkaan kipuja. Silloin kun vessassa huomasin asian olin varma että se on raskaudenmerkki. Mutta olen nyt tehnyt raskaustestejä pari ja negaa näytti. Voinko silti olla raskaana? nyt mun päässä ei melkein muu pyöri että olisinko raskaana mahdollisesti. "Teenkö" nämä oireet itselleni? Enhän minä voi mielelläni määrätä menkkojen menoa ja tuloa?
Raskaana?
15
263
Vastaukset
- Kuule, kerro
nyt vähän enemmän.
Millainen kierto sinulla on?
Jos normikierto on 28pvä, ja ovis n. kp14.. ja kierto alkaa kuukautisten alkamispäivänä.
Harrastitte seksiä 5.3, oliko sinulla siis silloin kuukautiset?
Aika harvalle tulee ovulaatio todella nopeasti kuukautisten jälkeen, tokionhan se mahdollista, mutta epätodennäköistö ettö miehen siittiöt olisi niin sitkeitä että joku olisi pysynyt henigssä odottamassa munasolua.
Mutta jos olisi tapahtunut hedelmöitys viikon päästä yhdynnästä, se olisi tapahtunut n. 13.3, ja kiinnittymiseen menee n. 10pvä.
Alkio olisi siis saattanut kiinnittyä 23.3.
Testi näyttäisi kyllä nyt jo positiivista jos olisit raskaana.
Kierto vaihtelee, tuntemukset vaihtelee naisella.
"Oireet" voi olla sellaista mihin muuten ei kiinnittäisi huomiota, mutta kun on toiveena raskaus niin niitä oireita kehittää itselleen oikein urakalla.
Anteeksi, minun mielipiteeni on että et ole raskaana.
Tee toki testi vaikka viikon päästä ja tule kertomaan oliko se plussa.- _hopless_
Kiitos vastauksesta! Minulla siis alkoi kuukautiset 5 päivä ja harrastimme seksiä 8.päivä ja myös senkin jälkeen. Kuullut myös että jos on toiveissa raskaus ja sitten alkaakin ilmaantua oireita joista päättelee että jes olen raskaana ja ne on itse kehitelly itselleen, mutta minulla on säännölliset kuukautiset ja sitten heti kun oli suojaamaton yhdyntä niin tulikin sitä pientä kuukautisten tapaista vuotoa ja "virallisten" kuukautisten alkamispäivänä ei tullu mittään. Keho heti muuttui kun emme käyttäneet kondomia. Jospa oottaisi sinne että milloin seuraavat menkat pitäs alkaa, ja jos ei kuulu niin menen lääkäriin jos silloinkin testi näyttää negaa.
- sellastapas ny..
yleensä ovulaatio tulee kierron puolessa välissä.. kannattais muutama viikko menkkoista harrastaa sitä seksiä, eikä heti menkkojen jälkeen.. :) niin se tärppäis paremmin.. olet vissii aika nuori ainnaki nii kirjoituksesta päättelen, koska et oikeen tiiä näitä asioita.. ei millään pahalla.. ei sitä tarvi heti sännätä lääkärii jos ei menkkoja heti kuulu.. ne voi olla iha vaikka vähä myöhässä jos negaa testi näyttää..
- _hopeless_
22 vuotias olen. Täytyy odottaa seuraaviin kuukautisiin, jos ei kuulu. Onneksi on säännölliset kuukautiset, mutta ihmettelen vain kuinkas ne tuli 2 kertaa samana kuukautena. Enkä ole säntäämässä heti lääkäriin jos osasit lukea :D
- _hopeless_
22 vuotias olen. Täytyy odottaa seuraaviin kuukautisiin, jos ei kuulu. Onneksi on säännölliset kuukautiset, mutta ihmettelen vain kuinkas ne tuli 2 kertaa samana kuukautena. Enkä ole säntäämässä heti lääkäriin jos osasit lukea :D
- efrgtyeu
Älä lapsi hätäile...MItä elämästäsi puuttuu?
- _hopeless_
efrgtyeu kirjoitti:
Älä lapsi hätäile...MItä elämästäsi puuttuu?
22 vuotias ei tietääkseni enää lapsi ole, tai sitten siellä joku parhaat päivänsä elänyt ämm..krhm enpä taidakaan kirjoittaa enempää:D Tuntuu siltä että jollakin on nyt ongelma minun ikäni kanssa?Elämästäni ei mitään puutu, on ihana mies jonka kanssa olisi kyllä upeaa saada lapsi mutta kiirehän meillä ei ole, on vielä elämä edessä.
- rethyeujiktop
"22 vuotias ei tietääkseni enää lapsi ole"
-Ai tietääksesi? Mikähän oli vastaajan oma ikä?- _hopeless_
Jos minua lapseksi sanotaan vaikka olen 22 vuotias mikä on siis nuori nainen, ei lapsi enää niin vähän ihmettelen onko siellä toisessa päässä joku vanhempi nainen joka on sitä mieltä että mun ikäinen ei vielä tiedä mistään mitään ja lapseksi pitää sanoa. Sellainen vähättelevä kuva tuli, ja minä halusin puhua tästä tilanteestani ilman että ajaudutaan toisille laduille. Ja vielä kysytään mitä mun elämästä puuttuu, miten se liittyy itse aiheeseen?
- Yksi plussannut
Mä aloin epäilemään raskautta siinä vaiheessa, kun mua paleli ihan jatkuvasti, ei tehnyt mieli teetä (mitä yleensä juon joka aamu), natjkuva nälkä ja vessassa ravaaminen. Viikko sitten alkoi tissejä särkeä ja miehellekin sitä ihmettelin. Menkkoja odotin alkavaksi kolmisen viikkoa sitten. Ei alkaneet, mutta menkkamaisia kipuja on ollut koko tän ajan. Eilen iltapäivällä tein raskaustestin (kp48) ja kaksi viivaahan siihen ilmestyi ihan hetkessä. Sen jälkeen olen tehnyt vielä kaksi testiä ja kaikki yhtä vahvasti positiivisia. Kannattaa nyt vaan rauhassa ootella ennenkuin tekee uutta testiä. Mulla tuskin olisi vielä pari viikkoa sitten näyttänyt plussaa, kun ei mulla ole kiertokaan ihan säännöllinen ollut pillereiden lopettamisen jälkeen.
Mä en ole paljon aloittajaa vanhempi, mäkin olen "vasta" 24 vuotias.- _hopeless_
Hei ihan samat oireet kuin sinulla tuossa alussa. Tässä kun olen nyt tehnyt kaksi raskaustestiä, toisen tein kyllä liian aikaisin ja toisen tein sitten kun enää kuukautisia kuulunut, en ole jaksanut enää miettiä että olenko raskaana, olen jos olen niin silti on olo jatkunut erilaisena kuin ennen. Väsynyt olen melkein kokoajan, uni maistuu niin paljon kuin vaan voin nukkua. Mutta odotan tässä, että miten käy. Kiva kuulla sun järkevä kanta tähän että aiheessa pysytään. Ja onnea odotukseen!
- oiö68o978
_hopeless_ kirjoitti:
Hei ihan samat oireet kuin sinulla tuossa alussa. Tässä kun olen nyt tehnyt kaksi raskaustestiä, toisen tein kyllä liian aikaisin ja toisen tein sitten kun enää kuukautisia kuulunut, en ole jaksanut enää miettiä että olenko raskaana, olen jos olen niin silti on olo jatkunut erilaisena kuin ennen. Väsynyt olen melkein kokoajan, uni maistuu niin paljon kuin vaan voin nukkua. Mutta odotan tässä, että miten käy. Kiva kuulla sun järkevä kanta tähän että aiheessa pysytään. Ja onnea odotukseen!
Voit tehdä raskaustestin kun yhdynnästä on 19 vuorokautta, jolloin saat jo 99% varmuudella oikean vastauksen :)
Onnea! :) - ihmettelee......
Yksi plussannut: Ompas sulla pitkä kierto, jos olet testin tehnyt kiertopäivänä 48.... normaalikierto kun on 28-32 päivää.
- heippa _hopless_
Aloittajalle:
Jos sinulla on säännöllinen kierto, kannattaa seksiä raskautumistarkoituksessa harrastella noin. kierron puolivälissä johon ovulaatio yleensä ajoittuu.
(kierto lasketaan kuukautisten ekasta vuotopäivästä seuraavien kuukautisten ekaan vuotopäivään)
Eli esim. 28 päivän kierolla, ovulaatio on noin 14 kiertopäivän tienoilla, eli hedelmöityksen kannalta
parhaat "harrastus"päivät ovat kiertopäivät 13-16
(siittiöt elävät sisälläsi 2-7 vuorokautta, joten ovulaation ei ole pakko osua samalle päivälle kuin yhdynnän) - Yksi plussannut
Ihmettelijälle... Siis normaalikierto on jotain 31-34 päivää. Ei todellakaan tuota 48 päivää. Sen takia odottelin niin pitkään, kun ajattelin kropan olevan vielä sekaisin pillereiden lopettamisesta (viime kesänä lopetin) ja oli niitä menkkamaisia kipuja, joten odotin menkkojen alkavan. Enkä tosiaankaan uskonut olevani raskaana. En halunnut tehdä testiä liian aikaisin, joten näin myöhään sitten :)
Odottele aloittaja menkkoja ihan rauhassa vielä ja testaile uudestaan, jos ei ala kuulua. Et sä sitä testiä kuitenkaan "liian myöhään" voi tehdä. Mitä pidempään odotat, sitä varmemmin saat oikean tuloksen. Tsemppiä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107582
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293517Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352564Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?621364