"En koskaan ole puolustanut rikollisia"
"Missäköhän kohdassa tässä blogissa tai aiemmissa olen puolustanut henkilöä joka kommentoijan mukaan kiduttaa eläimiä?? "
Huono muisti?
12
67
Vastaukset
- Jos sulla
hyvä nimimerkki "Dementiako?" on vastaus itse tällä palstalla esittämääsi kysymykseen, jonka olet kopsannut jostain muualta, niin esittäisitkö itse myös vastauksen herättämiisi kysymyksiin?
- finans
ei se mitään noin vakavaa ole,tolle tyypillistä valehtelemista vaan.
kun ihminen elää mielikuvitusmaailmassa noita lapsuksia aina sillon tällön sattuu,ei sitä voi millään muistaa mikä rooli oli pari vuotta sitten päällä- finans
Onks se ahdasmielistä ja syyllistävää sanoo valehtelemista valehtelemiseks?
Kukaan ei oo äiti teresa,eikä kukaan oo virheetön,en mäkään, mut en mä päivät päästään valehtele täällä pulinoissa - Näin se vaan on
Mikä "rooli" sinulla mahtoi olla muutama vuosi sitten päällä, sama valehteleva raivotar olet kyllä ollu aina, nikit vaan on vaihtunut.
Jokainen viestisi kertoo yhä vakuttavammin sen tosi seikan, että olet ilmeisen henkisesti sivistymätön (ts. sydämen sivistystä et omaa lainkaan) ja elämälle katkeroitunut persoona. - finans
Miks tarttis täällä todistaa mitään?
Jokainen palstaa seurannut tietää ton yhen valehtelut,eikös nämä ikuisuus riitelyt alkanu just niistä valehteluista. - Niinkö???
Kiva nikki sulla :D
Seuraavaksi sinä nerouden ylistysmuoto tuot sitten sen omistajan nimen palstalle eikös vaan.
Edelleenkään et kykene kun kopsaamaan muiden kirjoituksia ja itkemään poistoja muiden kirjoituksille.Olet todella säälittävä hyypiö!
Tiedätkö mitä kaltaisellesi oikeasti pitäisi tehdä? Mietis sitä samalla kun mietit mitä selitätä eteenpäin tempuistasi ....
- ÖööööMitääh....
Mistä täällä ny puhutaan????o.O
- Siitä kun
jonkun kunnia-arvoisista rouvista hänen aviomiehen kummin kaiman serkun sisarentyttären aviomiehen edellisestä avioliitosta olevan pojan kanssa naimisissa olleen pojan isoisän sedän anopin isoisän kummin kaima oli joskus vuonna yksi tai kaksi sanonut myyneensä aasin toisen rouvan anopin sedän pojantyttären aviomiehen kaiman isoisän isosedän lankomiehelle joka ontui(siis aasi, ei isosetä eikä lankomies). Tuon verrattain onnettoman tapahtumaketjun julkitulon jälkeen tämä palsta on ollut kuin ensimmäisen maailmansodan verdunin taisteluhauta jossa jokainen on joutunut hakemaan puolensa ellei ole malttanut pysyä jostain ihme syystä puolueettomana.
Itse olen puoleni valinnut. Se on se aina se toinen puoli, riippumatta kummalta puolelta katsoo.
- sukututkijat haloo
Siinäkö ratkaisu ? SINÄKÖ SEN TEIT ?
"aviomiehen edellisestä avioliitosta olevan pojan kanssa naimisissa olleen pojan isoisän sedä"
SIIS SUKURUTSAUS:((
Taisi olla laiton avioliitto poikien kesken ?
Onko tästä tietoinen ehkä tarkemmin tampereen hammaslääkäri vai ruissalon pikku sisko. ?- ei mtn uutta
Eihän se ole sukurutsi van homojen avioliitto. Niitähän ei Suomessa vielä sallita, joten tuo sepustaja VALEHTELEE TAAS.
Ei siis mitään uutta länsi rintamalla. - 2877
ei mtn uutta kirjoitti:
Eihän se ole sukurutsi van homojen avioliitto. Niitähän ei Suomessa vielä sallita, joten tuo sepustaja VALEHTELEE TAAS.
Ei siis mitään uutta länsi rintamalla.serkut saa mennä suomessa naimisiin.
avioliitto poikien kesken? - pojan pojan
2877 kirjoitti:
serkut saa mennä suomessa naimisiin.
avioliitto poikien kesken?avioliitosta olevan pojan kanssa naimisissa olleen pojan isoisän
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750