"nössöt"/"pehmot" pojat...

poika tämmöinen

Niin. Mitä mieltä olette tytöt siitä, että pitääkö pojan tai miehen olla ns. miehekäs "kovis", joka leijuu sillä paljonko nostaa penkistä, puhuu kovaan ääneen ja jatkuvasti jätkäporukassaan, jolle maistuu viina yms... Vai pidättekö enemmän sellaisista, jotka mielellään näyttää tunteitaan, ei kehuskele, ei ole aina äänessä, on sellasia mahdollisesti vähän herkkiä... ei tykkää juoda paljoa alkoholia... Noin ehkä hieman tarkotuksella liioitellusti siis... jos vastaat, että jotain tolta väliltä, niin kerrothan vielä tarkemmin, mitä tarkotat. Ite kuulun nimenomaan enemmän jälkimmäiseen kategoriaan (luokittelu on typerää mutta silti :>)

22

541

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amispojat <3

d44 luuletsä et joku kynäniska sais tyttöystävää, mee salill ja katotaa sitte. Ku me tytöt tykätää enite et on lihaksikas komee ja polttaa ja juo, eikä oo mikää lukio nörtti

• paranoise

Riippuu ihan tytöstä. Toinen tykkää punaisesta ja toinen vaaleanvihreästä. Ei voi luokitella kaikkia tyttöjä samaan kastiin. Aina on kaikille hakijoita, ellei sitten ole niin aivoton kusipää ettei ajattele muita yhtään.

• potari

Ei kukaan semmosista kynäniskoista tykkää...

• HeeveiksiJää.

No itse mietin usein että mikä hitto miehessä on kun ei voi sanoa suoraan asioita.. että täytyy olla sellanen joka ei osaa käytännössä ees rakastaa.

Haluan itselleni ainakin joskus miehen joka on miehekäs, mutta jolla on lämmin sydän joka osaa lukea minua ja rakastaa. en halua mitään teinipelleä joka haluaa huomiota.

• <3

Ei mun mielestä tarvii olla kauheen lihaksikas ja sillee... Ei ulkonäöllä ees oo väliä... no on vähä mutta luonne sen ratkasee. Ite tykkään ainaki enemmän nössömmistä :D

• Hyi hyi sua... Entä jos ne nössöt ei osaa suojella sua?

• nami

joo ei munkaan mielest ulkonäöl oo niin paljon merkitystä, jos sitä rakastaa, nii rakastaa ulkomuotoaki. Oli sitte lihaksikas tai ei.

Ite tykkään semmosista jokka sanoo asiat suoraan, huomio tyttöystäväänsä, rakastaa OIKEASTI ja on valmis tekee melkein mitä vaan että juttu toimis tyttöystävän kanssa. :)

• HaaveiksiJää

ja etenkin ´jos löytyisi sellaista että ymmärtää mun äkkipikaisuuden, rakastaa ja huolehtii..... tietysti joskuuuus sitten lapsia.. hmm... vähintään kolme.

• Poika tämmöinen

hmm, mun mielestäni olis kyllä ihan hyvä vaan tavallaan jos kumppani olisi vaikkapa vähän äkkipikainen.. itse kun olen sen verran rauhallinen, niin en usko, että kahden rauhallisen ja hiljaisemman välillä voisi oikein toimia mikään, vaikka eihän sitä tiedä...

• HaaveiksiJää
        Poika tämmöinen kirjoitti:

hmm, mun mielestäni olis kyllä ihan hyvä vaan tavallaan jos kumppani olisi vaikkapa vähän äkkipikainen.. itse kun olen sen verran rauhallinen, niin en usko, että kahden rauhallisen ja hiljaisemman välillä voisi oikein toimia mikään, vaikka eihän sitä tiedä...

No niin sanoi exänikin ennen kuin jätti minut. Että voin sanoa vian olevan minussa -kaiketi- Tilalleni otti siskon joka on mieleltään tasapainossa ja tietenkin mitä täydellisin.

Minun ja sen ero todellakin hätkähdytti ja särki.. välillä tuntuu että muutun kokonaan, mutta minkäs teet.. tänäänki menetin hermoni matikan tunnilla kun exäni ja sen kaveri leikki pyyhekumeilla niin etten voinut keskittyä.
        Se minkä oon huomannu kolmen exäni yhtenäisyydessä on se ettei ne malta olla hetkeä aloillaan.. ja minä kun taas nautin katsella asioita välillä ihan rauhassa ja nauttia siitä hetkestä -ja se on minussa vastakohta äkkipikaisuuteni kanssa..-

• parisanaa

Kannattaa pitää mielessä, että sukupuolijärjestelmä, jonka ehdoilla naisen ja miehen välinen kemia pääosin toimii, on epätasa-arvoinen.

Haaveissaan ihmiset turvautuvat illuusioihin, joiden olemassaoloa ei julkisesti tunnusteta, ja jotka hajotessaan saavat heidät tekemään MITÄ TAHANSA. Lähihistorian esimerkkejä tästä ovat Oriveden kouluammuskelu, jonka nimenomainen motiivi oli kosto ex-tyttöystävälle. Osin aiheeseen liittymätön mutta silti maininnan arvoinen on vastikään uutisoitu perhetragedia, jossa isä surmasi puolisonsa ja lapsensa.

Haluan varoittaa niitäkin, jotka jollain kikkavitosella ovat saaneet mukavan kimman vierelleen: terve ja laskelmoiva nainen ei kestä nynneröitä. Henkisillä arvoilla ja "moraalilla" ei ole mitään tekemistä biologian kanssa: mies kypsyy hitaammin kuin nainen ja nainen kaipaa rinnalleen vanhempaa miestä.

Siis viimeinen varoitus: pehmeisiin arvoihin hukuttautuminen on vaarallinen virhe erityisesti miehille.

• NaisetHuoria

Naiset ja tytöt aina sanovat haluavansa ihanan ja mukavan ja söötin pojan/tytön, mutta koko juttu on aina suoraa valehtelua. Tosiasiassa he ottavat sen, kenen mopo kulkee nopeinpaa ja kuka vetää eniten nuuskaa, tupakkaa ja viinaa samanaikaisesti.

• ctuvyibuoipng0

Mä oon 16v tyttö ja mulla on aina ollut semmonen oma ihannetyyppi jätkien suhteen. Ei tarvitse olla mitään kaapin kokoinen, mutta urheilullisuus on iso plussa. Riittää, kunhan mulla on turvallinen olo sen kanssa. En tykkää kehuskelijoista, ne on ihan perseestä. Mulle on tosi tärkeetä, että jätkäkin osaa näyttää tunteitaan ja oma-aloitteisesti. Haluun myös, että jätkä osaa avautua ja keskustella, kertoa jos teen jotain väärin. Alkoholia käytän itekin, mutta tosi harvoin, joten toivoisin jätkältä samaa. Oma poikaystäväni ei juo ollenkaan, ja musta se on ihan hyvä juttu :) Poikaystäväni ei polta tupakkaa, josta oon tosi ilonen :) koska itekään en polta. Hauska täytyy myös olla, ettei tule tylsää :)

• ''Nössöt'' <3333

Inhoan niitä poikia jotka on koko ajan äänessä, pelleilee ja kerjää kaikella mahdollisella tavalla huomiota.

• dfyuik,m

sitä samaaa

• Paavali.

Kuka haluaa sellasta joka istuu jossain saatanan nurkassa koko ajan eikä puhu mittää??
      Imekää kakarat paskaa!!

• sivistynyt nuori

kuules nyt makaronipelle mee sinne vatikaaniin mä luulen ett oot joku 10 v pikkupoika joka ei osaa muuta kun tulla tänne trollaa. Niin sitte se ongelma jotkut tytöt tykkää vähän semmoisista jotka osaa rakastaa eikä vaan oo tuolla salilla puolet päivästä ja toisen puolen baarissa(oon poika hetero) itekkin oon sellane "pehmo) en nössö vaan sellane tavalline mutta hiljane ja vähän erakko tyyppinen ja se on kyllä tehny vaikutuksen tyttöön josta pidän.

• potari
        sivistynyt nuori kirjoitti:

kuules nyt makaronipelle mee sinne vatikaaniin mä luulen ett oot joku 10 v pikkupoika joka ei osaa muuta kun tulla tänne trollaa. Niin sitte se ongelma jotkut tytöt tykkää vähän semmoisista jotka osaa rakastaa eikä vaan oo tuolla salilla puolet päivästä ja toisen puolen baarissa(oon poika hetero) itekkin oon sellane "pehmo) en nössö vaan sellane tavalline mutta hiljane ja vähän erakko tyyppinen ja se on kyllä tehny vaikutuksen tyttöön josta pidän.

Vi*tu munaton kynäniska sä olet...

Ja anna ku arvaan... Oot vielä neitsyt kaiken lisäksi?

• sivistynyt nuori kirjoitti:

Terve! Olemme ihan eri maata. Minä olen sitä paitsi kaiken lisäksi vielä sivistynyt trolli!

• sivistynyt trolli
        hoopo123 kirjoitti:

Terve! Olemme ihan eri maata. Minä olen sitä paitsi kaiken lisäksi vielä sivistynyt trolli!

Hups.

• Pojan pitää olla ainakin miehekäs trollaaja.

• Te trollit olette vain rillipäisiä nörttejä joilla ei ole elämää.
        ps. Silmälasit on ok, no liffaus ei!

Asiaan koviksista ei niinkään ole hyötyä, kovistelevat vain sillä että pistivät turpaan jotain 1lk jonnee.
        Pehmot pojat eivät tarkoita että eivät osaisi pistää turpaan kovista. Mutta meillä on enemmän älliä kuin koviksilla ja me vain nauretaan trolleille ja koviksille, hah! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4640
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      177
      3646
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      67
      2083
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      147
      1084
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      904
    Aihe