Koiramme (4v) on oksentanut jo muutaman päivän vihreänruskeaa nestettä. Ei syö, ei juo juurikaan. Makaa vain ja rapsuttaa välillä jalkojaan ja selkää, jolloin irtoaa karvatolloja. Oksennuksessa niitä ei näy. Uloste nyt normaalia, muutama päivä sitten se oli todella löysää. Mikä neuvoksi, auttakaa!
Kiitos etukäteen niille jotka vastaavat.
Apua, koira oksentaa
huolestunut
5
155
Vastaukset
- huolestunut
Olkaa kilttejä, vastatkaa
- kendo900
Viime syksynä oma koirani alkoi oksentelun, herkesi syömästä ja juomasta. Ulosti kuitenkin päivittäin. Suolitukosdiagnoosi saatiin vasta toisella klinikkakäynnillä, 4. päivänä oireiden alkamisesta. Leikkaus pelasti hengen.
Suosittelen lääkäriin viemistä heti maanantaina, ellei ala syömään ja juomaan. - Aijuliina
Nopeasti lääkäriin. Koira on vakavasti sairas.
- ei köyhille
Älä ota koiraa, jos ei ole vanhemmilla rahaa huolehtia siitä.
- jkahoöiahsoö
Tällaisissa akuuteissa asioissa käännytään aina eläinlääkärin, ei keskustelupalstojen puoleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057