Niin ne tunteet muuttuu

ei mitään hätää

sinun vihasi muuttui rakkaudeksi.Minun rakautena sinuun muuttui vihaksi.Tätä tämä elämä on. Ei rakkaus mihinkään häviä vain kohteet muuttuu sen sain karvaasti kokea

10

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Minun tunteeni taas haalistuvat. Onko kukaan huomannut elävänsä tilanteessa, jossa huomaa, että tunteet alkavat vähetä, koska ei tule mitään vastakaikua? Kai se on itsesuojelureaktio, että ihmisen on pidettävä ensi sijassa itsestään huoli.

Yksi lääkäri sanoi, että parisuhteet muodostuvat lähipiiristä, että harva löytää parisuhteen hakemalla, että hänellä on paljon tuttuja, jotka ovat hakeneet netistä, viihteeltä ym. mutta ei ne tahdo onnistua. Sitten se kaveri löytyy siitä ihan läheltä esim. työpaikalta.

• tuntein

Tiiätkö mitä, viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä..voimakkaita tunteita molemmat.

• *.*

Niin on.. Kuin bensakanisteri ja sytkäri.. Se yksi kipinä oik.hetkellä,niin räjähtää..

• s....

mitäs jos on niin väsy ettei jaksa tuntea enää muuta kuin pahaa oloa, väsymystä ja haluais vain lopettaa tämänkin kirjoittelun. Terveisin uupunut

Sitten sun täytyy lopettaa tää kirjoittelu. Sun täytyy pitää itsestäs huolta enemmän. Tämä on hyvä keino purkaa juttuja, mutta tänne ei saa jäädä pitkäksi aikaa pyörimään. Ihminen saattaa sulkeutua siihen omaan pikku maailmaansa eikä näe mitään muuta. Pitää kokea ja mennä, tavata ihmisiä. Elämä on muualla kuin täällä.

• s....
        *** kirjoitti:

Sitten sun täytyy lopettaa tää kirjoittelu. Sun täytyy pitää itsestäs huolta enemmän. Tämä on hyvä keino purkaa juttuja, mutta tänne ei saa jäädä pitkäksi aikaa pyörimään. Ihminen saattaa sulkeutua siihen omaan pikku maailmaansa eikä näe mitään muuta. Pitää kokea ja mennä, tavata ihmisiä. Elämä on muualla kuin täällä.

osaan kyllä ottaa omankin aikani ja jos aikaa jää muulta

• vinkki...
        *** kirjoitti:

sinun täytyy sitä ja tätä ja elää näin ja noin tehdä tuota ja tätä ja olla tälläinen ja tuollainen sinun tulee syödä sitä ja tätä,elämä koostuu tästä ja tuosta ja on sitä ja tätä, älä ikinä ole tälläinen ja tuommoinen tai sano sitä ja tätä vaan ole ja tee niinkuin sinua neuvotaan ja käsketään ja neuvojahan ja käskyjä on niin monta erilaista kun on ihmistäkin pallonpäällä tallaamassa....

Plääh, mä olen sitä mieltä, että ole ja tee niinkuin itsestäs tuntuu ja elä elämäs niin kuin parhaaksi näet....

• kammottavaa
        *** kirjoitti:

tiedän ainakin, minkälaista ihmistä en vierelleni koskaan halua kulkemaan:

sellaista joka sanelee mitä minun täytyy olla ja mitä minun täytyy tehdä ja miten minun kuuluu elämäni elää.

toista kun rupeat liikaa kumartamaan, huomaat unohtavasi itsesi ja omat halut kokonaan ja kuolinvuoteella kadut, että olet elänyt vain muita mielyyttääksesi.

• kammottavaa
        kammottavaa kirjoitti:

tiedän ainakin, minkälaista ihmistä en vierelleni koskaan halua kulkemaan:

sellaista joka sanelee mitä minun täytyy olla ja mitä minun täytyy tehdä ja miten minun kuuluu elämäni elää.

toista kun rupeat liikaa kumartamaan, huomaat unohtavasi itsesi ja omat halut kokonaan ja kuolinvuoteella kadut, että olet elänyt vain muita mielyyttääksesi.

sitä en sano, että joustamaton olisin, mutta kohtuus kaikessa...

• Ehkä niin...

Miksi oletat että hänen viha muuttui rakkaudeksi? Palstat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe