kahden vaiheella.

toyota fan

Olen kahden vaiheella?
Kumpi näistä autoista kannattaa valita ford mondeo vai toyota aygo. Autothan ovat kuin kaksi marjaa. Ajolleen ei ole eroa, tiloissa aygo häviää hitusen mutta jälleenmyyntiarvo on aygossa paljon parempi.

Miten on, kumpi kannattaa?

11

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • putputputput poks!

      HEHEHHEHEH!!!!!!!
      On pikkunen toyo-provopallero ottanu nokkiinsa ja matkinu toyota palstalle tehtyä kysymystä!!!??

      Säälittävää!!

      Mut vastataan nyt:
      Ei noita voi verrata edes, Toinen on ISOAUTO(tyylikäs ja uudella moottori tekniikalla) ja toinen MOPOAUTO(mopolla moottorilla ja kauheen näkönen koirankoppi)!!!!!

    • PELLEJÄ toyot

      Ajolleen???
      Olet si alkanui urakal märisee jälleen myynti arvosta!!!
      Ku omistat focuksenkin!!!

      • köf

        Osta kuule motsku, niin ei tuu elämä tylsäksi. Saat aina kuskata autoa korjaamolle.. ja parisuhdekin pysyy pystyssä, kun on vaimoa pakosalla korjaamoilla.


        hahhhhaaaaaaaa


      • Kerta riittäisi
        köf kirjoitti:

        Osta kuule motsku, niin ei tuu elämä tylsäksi. Saat aina kuskata autoa korjaamolle.. ja parisuhdekin pysyy pystyssä, kun on vaimoa pakosalla korjaamoilla.


        hahhhhaaaaaaaa

        Joo, Köf ei tykkää Mondeosta. Olet kertonut sen saman asian monta kertaa. Vakavasti otettavalle miehelle tai naiselle riittää samasta mielipiteestä yksi kerta: "Ugh, olen puhunut." Mieti siis, haluatko olla vakavasti otettava keskustelija vai tyhjänjauhaja.


    • köf

      Mitäs siinä on, jos motskun ostaa. Mulla oli joskus ja ei OLE ENÄÄ IKINÄ.
      Auto oli tosi mätä kaikkine vikoineen ja toivon, että kukaan muukaan ei osta. Niin ja ketjun aloittaja kyseli, että ostaisko totsyn vai motskun.
      Tyhmät ostaa motskun (niinkuin minäkin joskus olin) ja viisaat totsyn.


      Simppeliä....hahhhaaaa

      • köf

        Taas nunohdin ottaa lääkkeet sori.


      • On se tyhmä tyyppi

        Et kovin viisaalta tunnut vieläkään.....Taisit ostaa vielä tyhmemmille tehdyn auton, koska olet noin tyhmä!!!!!


    • köf

      Eikös nicin- matkija osaa kirjoittaa.....

      "nunohdin" ?????????



      Hahhhaaaaaaaa

      • toyota fan

        Tämä näyttää siltä että toyota on parempi ostos kuiin ford.'

        Hinnat kolmevuotiaana ainakin aygolla ja mondeolla lähes samat.


      • aukko aykossa
        toyota fan kirjoitti:

        Tämä näyttää siltä että toyota on parempi ostos kuiin ford.'

        Hinnat kolmevuotiaana ainakin aygolla ja mondeolla lähes samat.

        joo, sinulle on auko parempi!! Se voi toyoista jopa toimia ja olla kohtuullinen ajaakkin, eikös se o pösön tekemä meinaan!?
        Miten augö hinta voi pudota, myyjähän joutuu jo maksaan et ostaja vie sen pois....

        Tosissaan ei mitäään fordia ja toyoo voi edes verrata..toinen on vanhan aikainen itäauto ja toinen pitkän linjan edelläkävijä...


    • köf

      Oon ollu väärässä.. Mondeo on paras auto ja olen kateellinen mondeon omistajille eikä mulla oikeesti ikinä ole mondeota ollut. Kateutta vain :D
      Hahahahhaah

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      80
      3339
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1881
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1048
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe