Olen kahden vaiheella?
Kumpi näistä autoista kannattaa valita ford mondeo vai toyota aygo. Autothan ovat kuin kaksi marjaa. Ajolleen ei ole eroa, tiloissa aygo häviää hitusen mutta jälleenmyyntiarvo on aygossa paljon parempi.
Miten on, kumpi kannattaa?
kahden vaiheella.
11
231
Vastaukset
- putputputput poks!
HEHEHHEHEH!!!!!!!
On pikkunen toyo-provopallero ottanu nokkiinsa ja matkinu toyota palstalle tehtyä kysymystä!!!??
Säälittävää!!
Mut vastataan nyt:
Ei noita voi verrata edes, Toinen on ISOAUTO(tyylikäs ja uudella moottori tekniikalla) ja toinen MOPOAUTO(mopolla moottorilla ja kauheen näkönen koirankoppi)!!!!! - PELLEJÄ toyot
Ajolleen???
Olet si alkanui urakal märisee jälleen myynti arvosta!!!
Ku omistat focuksenkin!!!- köf
Osta kuule motsku, niin ei tuu elämä tylsäksi. Saat aina kuskata autoa korjaamolle.. ja parisuhdekin pysyy pystyssä, kun on vaimoa pakosalla korjaamoilla.
hahhhhaaaaaaaa - Kerta riittäisi
köf kirjoitti:
Osta kuule motsku, niin ei tuu elämä tylsäksi. Saat aina kuskata autoa korjaamolle.. ja parisuhdekin pysyy pystyssä, kun on vaimoa pakosalla korjaamoilla.
hahhhhaaaaaaaaJoo, Köf ei tykkää Mondeosta. Olet kertonut sen saman asian monta kertaa. Vakavasti otettavalle miehelle tai naiselle riittää samasta mielipiteestä yksi kerta: "Ugh, olen puhunut." Mieti siis, haluatko olla vakavasti otettava keskustelija vai tyhjänjauhaja.
- köf
Mitäs siinä on, jos motskun ostaa. Mulla oli joskus ja ei OLE ENÄÄ IKINÄ.
Auto oli tosi mätä kaikkine vikoineen ja toivon, että kukaan muukaan ei osta. Niin ja ketjun aloittaja kyseli, että ostaisko totsyn vai motskun.
Tyhmät ostaa motskun (niinkuin minäkin joskus olin) ja viisaat totsyn.
Simppeliä....hahhhaaaa- köf
Taas nunohdin ottaa lääkkeet sori.
- On se tyhmä tyyppi
Et kovin viisaalta tunnut vieläkään.....Taisit ostaa vielä tyhmemmille tehdyn auton, koska olet noin tyhmä!!!!!
- köf
Eikös nicin- matkija osaa kirjoittaa.....
"nunohdin" ?????????
Hahhhaaaaaaaa- toyota fan
Tämä näyttää siltä että toyota on parempi ostos kuiin ford.'
Hinnat kolmevuotiaana ainakin aygolla ja mondeolla lähes samat. - aukko aykossa
toyota fan kirjoitti:
Tämä näyttää siltä että toyota on parempi ostos kuiin ford.'
Hinnat kolmevuotiaana ainakin aygolla ja mondeolla lähes samat.joo, sinulle on auko parempi!! Se voi toyoista jopa toimia ja olla kohtuullinen ajaakkin, eikös se o pösön tekemä meinaan!?
Miten augö hinta voi pudota, myyjähän joutuu jo maksaan et ostaja vie sen pois....
Tosissaan ei mitäään fordia ja toyoo voi edes verrata..toinen on vanhan aikainen itäauto ja toinen pitkän linjan edelläkävijä...
- köf
Oon ollu väärässä.. Mondeo on paras auto ja olen kateellinen mondeon omistajille eikä mulla oikeesti ikinä ole mondeota ollut. Kateutta vain :D
Hahahahhaah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812