Dildojen käyttö!

dildotar

Itse ihmettelen miksi (ainakin joillakin) meidän keskuudessa ilmenee jonkinlaista dildo häpeää!!!! Minä ainakin sanon ylpeänä, että käytämme kumppanini kanssa ja käytämme myöskin vyödildoa joka on erittäin kätevä vaikka silloin, kun toisella on menkat. Tamppooni vain päälle ja rakastelee vyödildolla kumppania (me ainakin nautimme niin, että molemmat saa).

Jos joku väittee sen olevan sama kuin haluisi olla miehen kanssa niin HÖPÖ HÖPÖ... tällaisia juttuja aina joskus kuulee ja niihin sanon yleensä (varsinkin, jos kysyjä mies), että onko hänelle sama asia paneeko hän miestä takaa päin vai vaimoaan tai onko sama ottaako häneltä suihin mies vai vaimo? Painotan tärkeintä olevan sen kenen kanssa tekee ei se, että mitä tekee!! Yleensä tyhmempikin tajuaa ja vaikenee.

8

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muurahainen

Siis hetkinen? Saatko sä sen tamponin käytöstä orgasmin? :)

• dildotar

En vaan laitan tamppoonin ettei tulisi sotkua, kun rakastelee menkkojen aikana.

• S

Itse en dildoihin yms. seksileluihin koskisi, kuvottaa jo ajatuskin. Mutta muut saavat kyllä puolestani käyttää, ei siinä mitään. :)

• kuvottaako liikaa

Et koskisi dildoihin, mutta haittaisikohan sinua jos tyttöystiksesi haluaisi käyttää sinuun? :) tai itseensä? :) entä jos tyttöystis haluaisi sinun dildottavan häntä? :)

• S
        kuvottaako liikaa kirjoitti:

Et koskisi dildoihin, mutta haittaisikohan sinua jos tyttöystiksesi haluaisi käyttää sinuun? :) tai itseensä? :) entä jos tyttöystis haluaisi sinun dildottavan häntä? :)

En tarkoittanut sitä "kuvottaa" pahalla, en vain pystyisi itseeni sellaista käyttämään...eikä ajatus siitä, että muut käyttävät dildoja itseensä/muihin ole mielestäni yhtään ällöttävää, aivan normaaliahan tuo on. :) Mutta itse en oikein voisi kuvitella sellaista kokeilevani...

Toisaalta jos joku haluaisi käyttää minuun/minun käyttävän itseensä, niin en luultavasti kieltäytyisi, koska olen vähän kaikissa asioissa sellainen miellyttäjä-tyyppi. Välillä pitää ajatella muitakin kuin itseään, ja toisaalta, sittenhän se tulisi kokeiltua, olisiko asia lopulta niin epämiellyttävää kuin aluksi luuli. :D

• nohh..

Pääasia kunhan niitä dildoja ei tuputeta minulle tai minuun.
      Korkeintaan suostuisin käyttämään vyödildoa ja tuuppia vähän nuorta emäntää siinä sitten. Jos sellainen olisi.

• rgrbvtbdgb

samaa mieltä. dildot on jees! varsinkin vyödildo, oikein kätevä väline :) menkkojen aikaan en kyllä seksiä harrasta.

• ÅÅ

Itse ainakin tykkään värisevästä dildosta, koska minulla on muuten välillä vaikeuksia saada. En näe sen käyttöä kummempana kuin toisen sormettaminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2152
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1815
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1324
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      875
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      146
      841
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      736
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      709
    Aihe