Itse ihmettelen miksi (ainakin joillakin) meidän keskuudessa ilmenee jonkinlaista dildo häpeää!!!! Minä ainakin sanon ylpeänä, että käytämme kumppanini kanssa ja käytämme myöskin vyödildoa joka on erittäin kätevä vaikka silloin, kun toisella on menkat. Tamppooni vain päälle ja rakastelee vyödildolla kumppania (me ainakin nautimme niin, että molemmat saa).
Jos joku väittee sen olevan sama kuin haluisi olla miehen kanssa niin HÖPÖ HÖPÖ... tällaisia juttuja aina joskus kuulee ja niihin sanon yleensä (varsinkin, jos kysyjä mies), että onko hänelle sama asia paneeko hän miestä takaa päin vai vaimoaan tai onko sama ottaako häneltä suihin mies vai vaimo? Painotan tärkeintä olevan sen kenen kanssa tekee ei se, että mitä tekee!! Yleensä tyhmempikin tajuaa ja vaikenee.
Dildojen käyttö!
8
628
Vastaukset
- muurahainen
Siis hetkinen? Saatko sä sen tamponin käytöstä orgasmin? :)
- dildotar
En vaan laitan tamppoonin ettei tulisi sotkua, kun rakastelee menkkojen aikana.
- S
Itse en dildoihin yms. seksileluihin koskisi, kuvottaa jo ajatuskin. Mutta muut saavat kyllä puolestani käyttää, ei siinä mitään. :)
- kuvottaako liikaa
Et koskisi dildoihin, mutta haittaisikohan sinua jos tyttöystiksesi haluaisi käyttää sinuun? :) tai itseensä? :) entä jos tyttöystis haluaisi sinun dildottavan häntä? :)
- S
kuvottaako liikaa kirjoitti:
Et koskisi dildoihin, mutta haittaisikohan sinua jos tyttöystiksesi haluaisi käyttää sinuun? :) tai itseensä? :) entä jos tyttöystis haluaisi sinun dildottavan häntä? :)
En tarkoittanut sitä "kuvottaa" pahalla, en vain pystyisi itseeni sellaista käyttämään...eikä ajatus siitä, että muut käyttävät dildoja itseensä/muihin ole mielestäni yhtään ällöttävää, aivan normaaliahan tuo on. :) Mutta itse en oikein voisi kuvitella sellaista kokeilevani...
Toisaalta jos joku haluaisi käyttää minuun/minun käyttävän itseensä, niin en luultavasti kieltäytyisi, koska olen vähän kaikissa asioissa sellainen miellyttäjä-tyyppi. Välillä pitää ajatella muitakin kuin itseään, ja toisaalta, sittenhän se tulisi kokeiltua, olisiko asia lopulta niin epämiellyttävää kuin aluksi luuli. :D
- nohh..
Pääasia kunhan niitä dildoja ei tuputeta minulle tai minuun.
Korkeintaan suostuisin käyttämään vyödildoa ja tuuppia vähän nuorta emäntää siinä sitten. Jos sellainen olisi. - rgrbvtbdgb
samaa mieltä. dildot on jees! varsinkin vyödildo, oikein kätevä väline :) menkkojen aikaan en kyllä seksiä harrasta.
- ÅÅ
Itse ainakin tykkään värisevästä dildosta, koska minulla on muuten välillä vaikeuksia saada. En näe sen käyttöä kummempana kuin toisen sormettaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481249Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753