Heti synnytyksen jälkeen tehtiin sterilisaatio, jolloin vatsaan jäi tavallista pitempi leikkausjälki paksun rasvapeitteen takia. En voinut olla nostelematta raskaita juttuja, koska piti se vauvakin hoitaa yksinään.
Kyseisellä alueella on nyt 8 cm pitkä ja kaksi cm leveä arpi, jonka alla pullistelee isohko tyrä. Se painuu makuulla ollessa piiloon.
Erityisesti vatsan alueella on nyt paikalinen rasvakertymä eli siihen se on kasautunut, joten voidaanko ylipäänsä tyräleikkausta suorittaa? Vai nauraako lääkäri asialle...
Olen aloittanut laihdutuksen, mutta tuo pullistuma yhdessä rasvan kanssa vaikeuttaa jopa housujen löytämistä kaupasta.
Sanotaan nyt, että jos vaikka pääsisin leikkaukseen, niin voitaisiinko samalla poistaa myös tuota ylimääräistä läskiä ja sen myötä myös ihoa. Sen jälkeen liikuntakin sujuisi. Kun laihdun, iho jää roikkumaan ja sen keskelle iso tyräpatti.
Toivon ettei minua syyllistetä ylipainon takia. Jokaisella on omat selviytymiskeinonsa vaikeiden elämäntilanteiden keskellä, minulla se on ollut makean syöminen.
Arpityrä ja lihavuus
Onneton minä
0
243
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760