Kysyisin: Miten naisen iskeminen on helppoa?
Minä olen yrittänyt iskeä naisia jo 10 vuoden ajan, mutta vieläkään ei ole onnistunut. En ole saanut vieläkään naista ja en ole päässyt testaamaan ketään.
Miten onnistutte iskemään naisia? Ja mistä tunnistaa että joku nainen on lesbo ja vapaa? Että häntä uskaltaa lähestyä?
Olen käynyt jo vuosia monissa alan baareissa ja tapahtumissa ja kukaan ei ole lähestynyt minua sillä silmällä.
Olen itse 30-kymppinen vapaa lesbo nainen.
Kirjoittakaa mulle vastauksia: [email protected]
Ja mistä tunnistaa että joku nainen on lesbo ja vapaa?
5
669
Vastaukset
- pelikettu
Kun näet kiinnostavan naisen, menet juttelemaan -et tarvitse juurikaan ennakkotietoja onko lesbo, vapaa jne vaan tällaiset asiat tulevat ajallaan ilmi. Jos saat pakit, niin seuraava.
Menetelmä on yksinkertainen ja tuottaa tuloksia, mutta vaatii luopumista oman egon tärkeydestä. Jos olet valmis pelaamaan tosissasi, korjaat voiton ennen pitkää. Tärkeintä on pysyä oikealla tiellä vastoinkäymisistä huolimatta. - f4ck
sit sun sp on wisedragon ja oot 10 vuotta ollu syöttinä. Koomista hiukan.
Jos sä oot noin kauan ollu ja hengannu eikä kukaa oo kiinnostusta osoittanu ni mitä sä oot asian suhteen tehny? Seksin saaminen ei kyl oo vaikeeta, jos sä et oo siis päässy testaamaan ketään ni sulla on kyl jotain todella huonosti. Sulla on kyllä mahtava sinnikkyys, tolla ajalla luulis ett ois jo keksiny vaikka mitä taktiikoita mut sulla kai on joku vahva luotto siihen sun pelisuunnitelmaan?
Mä nyt äkkiseltään keksin muutaman mahdollisen syyn siihen ettet ole edenny mihinkään. Yks on ett susta on tullu tapettia, sä oot nii tottunu jäämään ilman huomiota että tuskin osaat hakeutua keskipisteeksi. Toinen on ett jos sä tossa iässä kyselet miten naisia isketään, sä et ole saanu suutas auki koko kymmeneen vuoteen, eikä se ole kauheen hyvä asia. Ihmisten kohtaaminen on sosiaalinen tapahtuma ja jos sulla ei ole sosiaalisia kykyjä ni se on sama käyksä missään jos mitään siellä et osaa tehdä. Kolmanneks mä kehottaisin muodonmuutoksee, jos sun pitäis tehdä jotain itelles, ettet näytä sille joka käy 10v mestoissa ja aina lähtee yksin pois.
Kaikkien tärkein ihmisten kanssa kommunikoinnissa on puhuminen, sillä sä saat kaiken selville, saat annettua itestäs sellaisen kuvan kuin haluat, saat toisen viihtymään ja kiinnostumaan. Jos sä et uskalla lähestyä naisia ni sulla saattaa mennä toinenki vuosikymmen ilman mitään.
Ole rento, hauska ja anna huomiota toiselle. Niistä on hyvä alkaa. Sun tapauksessa pääasia on että irtaannut tapetista ja alat harjoittelemaan puhumista. Löydät kyllä aikanaan sen oman tyylisi mikä istuu sulle. On olemassa 3 sekunnin sääntö, esimerkkina vaiks kun sä näät naisen baarissa joka miellyttää, sun pitää 3 sekunnin kuluessa ottaa ne askeleet sitä suuntaan ja mennä puhumaan. Jos sä mietit yli 3 sekkaa ni sä puhut ittes jäämään siihen paikalles. Joten toimintaa. - segolegolas
Ja jätä pois se "iskeminen". Mee vaan juttelee ja ole kiinnostunut hänestä ja tee kysymyksiä. Jos on vaan "testaus" mielessä niin menee mettään jo siinä ajatuksessa.
Testimielessä kontakteja saa varmaan kun vaan rehellisesti ilmoittaa treffipalstalla etsivänsä testiseuraa.
Jos taas etsit parisuhdetta, silmät ja korvat auki. Mee paikallisen Setan toimintaan mukaan, hanki lisää kavereita, etsi harrastus. - segolegolas
Vaikutat myös varsin passiiviselta, pyydä muita ihmisiä kirjoittamaan sulle naisenisku-vastauksia sun sähköpostiin... ?
Helppoa naiseniskemismetodia ei ole olemassakaan. - tietämätön
Mitä on "testaus" tai "testiseura"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3521565- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111014
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4989Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938