Omatoiminen matka egyptiin?

hjfdkgjfjg

Löytäisikö helposti majapaikkaa perillä jos varaisi vain meno-paluu lennot hurghadaan ja takaisin?
Ja mitä hintaluokkaa ne siellä ovat? tietenki riippuu minkätasoinen hotelli tai vastaava..

8

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomenna lähdössä

menehän osoitteeseen booking.com niis sieltä varmaankin löydät itsellesi sopivan hintaluokan asunnon tai hotellin ja juuri sieltä mistä haluat

• 3+9

En suosittele vain lentoja majapaikka periltä, ellette ole matkalla vähintään 1kk?
      Ja kun olet noin tietämätön kysymyksistäsi päätellen.
      Charter-matkat edullisempia. Charter = lentomatka hotelli.

• fjdksöa

Me ollaan yleensä tehty just niin, että me vaan kävellään hotelliin, ja kysytään hintaa. Yleensä saadaan huone 70 prosentin alennuksella. Esim. Hiltonista voi saada 40€/yö puolihoidolla. Hostellista voi saada huoneen 10€yö. Mutta kuten joku tuossa jo sanoi, edullisemmaksi tulee yleensä ottaa pakettimatka, koska lennot Hurgadaan ovat yleensä aika kalliita.

• Balaha

Omatoiminen matka kannattaa, jos haluatte olla paikan paalla esim kuukauden. Silloin on parasta ottaa reittilento (tietysti tulee valilasku jossain pain maailmaa, kun Suomesta kasin lahtee). Hotellit ovat Egyptissa halpoja ja tilaa on juuri nyt. Jos viikon vaan meinaatte olla, on helpointa ja tod.nak. myos halvinta ottaa lomalento. Vaikka sitten vaatimattomampaan hotelliin (halvin reissu matkanjarjestajan kautta) ja itse paikan paalla etsii paremman majapaikan. Tjarella ja Finkuilla on monesti halpoja akkilahtoja.

Niin ja Egyptiin kun lahtee omatoimisesti, on parempi olla vahan kokeneempi matkailija.

• Lex Luxor

Omatoiminen matka kannattaa tehdä, mutta silloin kannattaa ehdottomasti mennä Luxoriin jossa on mielettömästi nähtävää, loistavia edullisia ravintoloita, joissa myös viini on halpaa. Kannatta välttää Hurghadan kaltaisia turistirysiä!

• matkailija 76

ollaan kesäkussa lähdössä hurghadaan omatoimisesti, halvimmat lennot löysin turkin kautta -300e ja hotelli esim empire 14evrk ei paha.

• sunniin

Itse varattiin lennot Turkish Airlinesin kautta n. 300e/hlö, koneenvaihto Istanbulissa hotelli all inclusive-paketteineen 1600€ 15vrk booking.com:n kautta. Sama paketti tjäreborgin kautta olisi maksanut 3 hengeltä yli 4500€, nyt hinnaksi tuli 2500€. Tietysti itse pitää hoitaa lentokenttäkuljetukset, viisumit yms, mutta aika paljon matkatoimistot tuntuvat vetävän välistä.
      Ehdottomasti suosittelen kyllä noita omatoimimatkoja, jos vaan viitsii vähän enemmän itse järjestää ja on sitten kielitaitoa pärjätä paikan päällä omin voimin ilman suomalaista matkaopasta. :)

• 1+15

Hurgadassa on nyt ostajan markkinat. Turistit on tauolla ja hotellit myy alehintaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      4967
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3282
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3019
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1757
    5. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      20
      1579
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1520
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      115
      1396
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      115
      1083
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1079
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1047
    Aihe