elikkä olisko kellään maasto naamion teko ohjeita siis jostain kankaista ei väreistä
maasto naamion teko
5
199
Vastaukset
- ti ti nal le
"elikkä olisko kellään maasto naamion teko ohjeita siis jostain kankaista ei väreistä "
me ne kaup paan ja os ta siel tä pal jon kaik kea ki vaa, ku ten mus ta val koi nen viit ta ja pa ri pens se li ä.
tä män jäl keen me ne ul ko huus siin ja u po ta kan gas pas kaan.
lai ta kan gas u los kui vu maan pa rik si päi väk si.
kun kan gas on kui va, a set te le se muu ta man tu ki ran gan va raan sin ne mis sä ha lu at ku va ta.
mön gi kan kan al le.
o do ta et tä jo tain ku vat ta vaa saa puu nä kö pii riin.
o ta pal jon ku via.Tavuviivat unohtuivat! Näin sen pitää mennä: Me-ne kaup-paan ja os-ta siel-tä pal-jon ki-vaa....., tuohon tyyliin minä ainakin tavaamista opettelin 1940 luvun lopulla.
hei ketä kiinostaa tuo tavutus kerro hyä ohje tai et kerro mitään ok hyvä
- gjhuiyuj
Tässä esimerkkejä:
http://www.google.se/search?q=ghillie suit&hl=sv&client=firefox-a&hs=qz&sa=X&rls=org.mozilla:sv-SE:official&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=MxiLT4CKGo7P4QT6sai2CQ&ved=0CE8QsAQ&biw=933&bih=607
Teko on helppoa, mutta aikaa vaativa. Johonkin sopivaan vaatteeseen kiinnitetään maastonvärisiä lankoja ja lumppuja ompelemalla tai liimalla.
Puvusta tulee raskas ja lämmin, mutta eläimet ja joskus kansakin tulee ja "nostaa koipea" päälle, kun luulevat ruohomättääksi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ghillie juu kiitos vastausista muistattehan käydä mun youtubessa seuraamassa mun videoita. Jos kiinostaa tilatkaa. tulevaisuudessa tulee parempia videoita kun saan sen nikon D7000 rungon ja tarvikkeet
niin ja se youtube on nikonphotographing
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1106887KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3846533Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653297Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521262832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082430- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351587Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257