Tällainen juttu. Yritin siirtää gmailissa lähtevät-kansiosta tavaraa arkistoon. Kaipa ne sitten sitten menivät, vaikka sama tavara jäi edelleen sinne alkuperäiseen kansioon.
Mutta se mikä alkoi ihmetyttämään oli, että kun poistuin postistani, niin vasempaan alapalkkiin tuli viesti, että olen poistumassa osoitteesta acounts(jotain)youtube.com!
Kyllähän minä tiedän, että sähköpostit ovat kuin postikortteja, mutta että ihan youtube-kamaa. Pistää vähän ihmetyttämään.. Mutta jos joku viittis vähän valoittaa tilannetta, mistä siinä on oikein kysymys.
Eli jos laittaa ruksin jonkin viestin perään, niin että se jää keltaiseksi, ja sitten kun kirjautuu ulos gmailista, niin paluuosoitteeksi tulee ainakin mulle accounts/youtube.com. Onks näillä firmoilla joku yhteinen omistus tai jotain?
Viruksia ei pitäis koneessa olla, mutta pirustako niistä tietää. Avast on virustorjunassa ja IObit Malware 1.3 vakoojatorjunassa. XP käyttiksenä.
Kiitos kaikille, jotka viitsivät vastata:)
Gmail ja tietoturvallisuus
2
75
Vastaukset
Youtube ja gmail ovat kummatkin googlen palveluita. Kun kirjaudut johonkin googlen palveluun sisään niin kirjaudut samalla kaikkiin googlen palveluihin.
Hotmail ja MS toimii samalla tavalla.
Miksi koneessa on 2 virustorjuntaohjelmaa yhtäaikaa käytössä?
Kone toimii muuten liian hyvin?
Koneessa on liikaa RAM muistia ja kone on muuten liian nopea?- äimänkäki
Okei, kiitos. Toihan selvittikin jo paljon!
Virustorjuntaohjelmia ei tosiaan voi olla kuin yksi ilman, että kone menee solmuun, mutta tuon muun sälän poistoon voi olla useampikin ohjelma päällä, ilman että kone tukkeutuu. Mutta voit olla oikeassa, että pelkkä Avast riittäisi.
Liikaa nopeuttahan näissä rakkineissa ei ole koskaan, mutta kyllä tämä vanhakin kone on noi kaksi jotenkin kunnialla kantanut:)
Mutta kiitos vielä, vähän hassua saada paluuviesti videonvälitysfirmalta, kun on olevinaan henk. koht. sähköpostissa. Näin sitä taas oppi ihminen uutta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760