Heips. Ei nyt välttämättä ihan oikee palsta tälle, mut kertokaas nimi ehdotuksia. Tässä jo useemman kuukauden mietittyäni ja mielestäni kaikki mahdolliset palstat läpikäyneenä monet nimet vain vilisee päässä. Poitsu on tulossa tässä olisi pari kriteeriä nimelle:
-peri suomalainen nimi
-ei mitään ylitseampuvan outoa
-mutta silti ei mikään semmoinen nimi joka on joka toisella luokkakaverilla sitten koulussa ja tarhassa.. näitähän on nyt vissiin esim.: Elias, Onni, Veeti, Leevi, Eetu..
(kivoja nimiä mutta mukavampi jos joka kaverilla ei oo sama nimi)
-nimen pitää soia tietysti kaiken ikäisenä, myös vanhemmalla iällä, esim. Nuutti on kiva nimi pikkuiselle nyytille mutta onko enää kun mies on aikuinen...
pehmeä mutta maskuliininen :)
- 4-6 kirjaiminen
-Helposti lausuttava
Kertokaa ehdotuksia, niitä olis mukava kuulla, tiiä vaikka joku nimi on mennyt ohi silmien almanakkoja ym tiiraillessa:)
Nimi vinkkejä :)
Vaikia päätös
4
240
Vastaukset
- gshs
Täällä on myös "Mikä vauvalle nimeksi?"-palsta :)
- nomieeee
Jami
Kimi
Riku
- pekka ja mikko
No Matti tietty. Ei taida olla 2000-luvulla monella, silti tuttuakin tutumpi.
- mä tykkään
matias
petteri ja valtteri vai liian pitkiä..?
aleksi
saku
samuli
joona/s
juho
tuomas
riku
veli
kerrohan mikä pienestä tuli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733941- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026