Voiko vauvakuumeesta ikinä "parantua". Nyt jo yli 40 vuotiaana tuntuu tauti vain pahentuvan. Ehkä se on myös sitä kellon tikitystä vielä viime minuuteilla. Sain ainokaiseni 35 vuotiaana ja olen hänestä todella onnellinen. Olisin ollut heti valmis uuteen vauvaan, vaan se suhde loppui. Mies huomasi että maailmassa on moni muu asia tärkeämpi kuin perhe. Uutta suhdetta ei ole ja enkä ole varma haluankokaan sitä. Olen miettinyt monia vaihtoehtoja lapsen hankintaan. Olen ollut yhteydessä yksityisille klinikoille ja käynyt jo tutkimussakin. Kaikki näyttäisi olevan kunnossa. Ainoa mietintää aiheuttava asia on raha. Hinnat ovat aika huikeita, kun joutuu kaikken maksamaan omasta pussista.Ja kun onnistumisesta ei ole takuita. Yrityksiä voi olla useita ja välttämätä ei onnistu ollenkaanenää tällä ikää. Pitää vielä harkita.
Mutta ne pienet nyytit, joita lähipiirissäni on saavat kyllä kuumeen aina nousemaan..
Vauvakuume ja ikä
ikikuumeinen
2
165
Vastaukset
- toteutan toiveesi.
hei! saanko toteuttaa toiveesi? eikä maksa mitään. on kaksi vaihtoehtoa tulla raskaaksi. kerron lisää, jos haluat vastata. kirjoita toiveesi minulle. [email protected]
- Kuohuu yli!!
Ok...toteutan kohta henkirikoksen jos et lopeta tätä saatanan perverssin viestittelyä! Tajuatko kusihousuja nuhkiva runkkari?! Jokainen terve nainen hakee sen miehen siitokseen muuta kautta, ja siksi ei ole kaltaisestasi ressukasta kiinnostunut! Nyt opetat tuon ja jatkat tekopillujesi panemista! Muista Glid!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805