elikkä kysyisin vaan et monta akkua menee tuohon akku kahvaan kun kuvien ja videoiden perusteella näyttäisi siltä että menisi vain yksi akku
vastauksia kiitos
monta akkua menee NIKON MB-D11 Multi Power Battery Pack leittees
19
169
Vastaukset
- bluesmaan
http://www.youtube.com/watch?v=3xQ7EmUizWo&feature=related Melko hyvää musiikkia.
niin siis minne se toinen akku laitetaan vai voiko sen jättää kameran sisälle et siinä olis se toinen akku
- bluesmaan
Hassu juttu mutta näyttää sille että akkukahvaan menee yksi en-el15-akku, tai vastaavasti kahdeksan lr6- paristoa. Kameraan ei saisi jättää akkua silloin kun akkukahva on kiinnitettynä.
ok kitti tiedosta
- bluesmaan
Korjaus etelliseen. Koska asia alkoi uteloittamaan itseänikin, ja koska olen hankkimassa D7000 kameraa otin asoista selvää. Selvisi että kameran omaa akkua ei tarvitse poistaa kun kiinnittää mb-d11 akkukahvan. Toisaalta sen voi poistaa, ja käyttää akkua vain akkukahvassa, tai sitten yksinomaan kamerassa ja jättää akkukahva tyhjilleen. Myös molempia pesiä voi lämmittää saman aikaisesti jolloin akkuteho luonnollisesti tuplaantuu. Kameran valikosta voi määrätä käyttääkö ensin kahvan vai kameran akun loppuun. Akkukahvaan voi mättää myös 6 AA- paristoa akun sijaan.
juu hyvä kiitti tiedosta eli kannattaa ostaa lisä akku jos ostaa akkukahvan vai meinaatko itse
- bluesmaan
Ilman muuta, tosin tuon D7000 akku on niin vahva että ei se mikään välttämättömyys ole. Pystkuvaukahva on kumminkin hyvä olla olemassa hyvän otteenkin saamiseksi.
juups niin ne siis yks akku kestää aika kauan mulla vielä nikonD3000 ja siinä akku ketää noin viikon vaik kävisin joka päivä kuvaamassa noin 2h per päivä mut siin D7tonnisessa taas voi mennä nopeemmin koska siinä on paljon enemmän virtaa vieviä ominaisuuksia ja ostan samalla siihen mikrofonin niin ääni kuuluu hyvin videoissa mut se vie taas sitä akkua
- SimplyErkki
Jos ostat mb-d11 osta batteryupgradesta tuo noin 2200mA iso akku, eipä loppu virta ihan kohta kesken, => D7000 oma akku tämä järeä akkupaketti, kyllä toimii, ja toimii myös suomen pakkasessa.
- SimplyErkki
ja korjaan itseäni, kyllä se akun kapasiteetti on 3.2A eikä 2.2A. eli vielä "jytkympi"
- bluesmaan
SimplyErkki kirjoitti:
ja korjaan itseäni, kyllä se akun kapasiteetti on 3.2A eikä 2.2A. eli vielä "jytkympi"
Kerroppa muuten erkki, että kumpi on kannattavampi ostos, D7000 vai D700? Tarkoitan nimenomaan kuvanteknistä laatua,ja dynamiikkaa. Mikä on henkilökohtainen arviosi asiasta?
bluesmaan kirjoitti:
Kerroppa muuten erkki, että kumpi on kannattavampi ostos, D7000 vai D700? Tarkoitan nimenomaan kuvanteknistä laatua,ja dynamiikkaa. Mikä on henkilökohtainen arviosi asiasta?
no siis entiedäoikein tuosta nikonD7satasesta mutta villi veikkaus runkojen välillä on että tuo nikon D7satanen on kait parempi.
katsoin uusinta kamera lehteä ja siinä on kameroiden tietoja niin D7tonnisessa on enemmän megapixseleitä mutta kyllä tuolla D7satasenkin megapixeleillä pärjää ihan hyvin- Minulla vain APS-C
m.hoppanen kirjoitti:
no siis entiedäoikein tuosta nikonD7satasesta mutta villi veikkaus runkojen välillä on että tuo nikon D7satanen on kait parempi.
katsoin uusinta kamera lehteä ja siinä on kameroiden tietoja niin D7tonnisessa on enemmän megapixseleitä mutta kyllä tuolla D7satasenkin megapixeleillä pärjää ihan hyvinOnko mitään mieltä verrata toisiinsa alle tonnin maksavaa pikkukennoista kuluttajaluokan kameraa tuplahintaiseen, täyskennoiseen semipro-kameraan? Johan nuo vaativat käytännössä oman objektiiviarsenaalinsa kumpainenkin.
onko ne laadukkaita esim tuo akku ja pitäisikö ostaa samalla se akku kahva sieltä kun se maksaa vain 87 euroo vai onko ne laadukkaita kestääkö tuleeko vikoja
- 200% Akkutehoa
´Kahvaan menee yksi ja sisällä saa olla toinen se näkyy jo pystyperän muottoilusta olisikin aika "hassua " valmistaa akku/pystyperä jossa ei
saisi lissää akkutehoa ikävää vaan et ylimääräinen akku ei
sisälly toimitukseen ja on hankittava erikseen.
Suosittelen laadukasta cover akkua Nikonin omat on turhan kalliita.
Nikonilla on muuten aika fiksu akunhallinta systeemi se osaa jakaa akkujen
virtaa optimaalisesti kahdenkin akun kesken eikä tyhjää aina ekaa ennen toista. jos niin valikoista valitaan. - Ent. nikotinisti
>Suosittelen laadukasta cover akkua Nikonin omat on turhan kalliita.
Kannattaa tarkistaa, hyväksyykö oma runko villejä tarvikeakkuja!
Nikon haluaa myydä akkuja omalla brändillään ja on järjestänyt ainakin joihinkin malleihin jipon: runko ei hyväksy vieraita akkuja vaikka ne olisikin tehty nimellisesti yhteensopiviksi kokonsa, nastojensa, jännitteensä ja kapasiteettinsa osalta. Jokin sähköisen koodin tunnistuskikka varmaankin.
Ainakin omaan D3100 -runkooni jouduin ostamaan kakkosakuksi aidon Nikon-akun, maksoi mitä maksoi (taisipa maksaa 59 € TopShotissa). juu kiitos vastausista muistattehan käydä mun youtubessa seuraamassa mun videoita. Jos kiinostaa tilatkaa. tulevaisuudessa tulee parempia videoita kun saan sen nikon D7000 rungon ja tarvikkeet
niin ja se youtube on nikonphotographing- Johnnymale
D700 vs. D7000, ei isoa eroa dynamiikassa. kummastakin saa kaivettua sävyjä taivalla LR4 näennäisesti puhkipalaneesta taivaasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055