Mauttomin

MINÄ vain.

17

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höh... :P

Mitäs mautonta tuossa on, kaunis kappale?

• minäkin vain

Miksi kirjotit tollasen alotuksen? Ei aina ihan ymmärrä ihmisten mielenliikkeitä.
      Kaunis biisi.

• ap

Itte oot kaunis. Mun mielenliikkeet vaihtelee duurista molliin ja Tauski niin,...:)))) SINÄ VAIN... sillä ei vaihdu ilme, ei ele enää :)))

• ap

:)))) Ai mitä vai? Ootkos nähnyt sen tyypin naaman, kun se vetää sen tuhannettayhdettä kertaa::SIIINÄÄ VAIIN :))))

• minäkin vain

Jos viittaat Tauskin yksityiselämään, niin se lienee hänen asiansa, eikä sun?

• ap
        minäkin vain kirjoitti:

Jos viittaat Tauskin yksityiselämään, niin se lienee hänen asiansa, eikä sun?

Pöhkö, en minä hänen yksityiselämäänsä viittaa, etkö lukenut aloitusta vai onko ymmärryksessäsi vikaa?

• minäkin vain
        ap kirjoitti:

Pöhkö, en minä hänen yksityiselämäänsä viittaa, etkö lukenut aloitusta vai onko ymmärryksessäsi vikaa?

Ihan sama. Oikeestaan ei voisi vähempää kiinnostaa mitä tarkoitit.

• ap
        minäkin vain kirjoitti:

Ihan sama. Oikeestaan ei voisi vähempää kiinnostaa mitä tarkoitit.

Mitäs sitten vastasit, kumminkin kiinnosti :D Luulet. että olen joku komea kateellinen uros ja haluat mun kansssa tietty sänkyyn :)

• minäkin vain
        ap kirjoitti:

Mitäs sitten vastasit, kumminkin kiinnosti :D Luulet. että olen joku komea kateellinen uros ja haluat mun kansssa tietty sänkyyn :)

Leave me alone :)

• ap
        minäkin vain kirjoitti:

Leave me alone :)

Miksi tuo naamavirne tossa pyynnössä mukana? Sehän on kuin kutsu: "joo, tahdon sun kanssa sänkyyn"!!!! PLEASE! Munan puutteessa tässä jo kauan ollaan oltukin :))))

• minäkin vain
        ap kirjoitti:

Miksi tuo naamavirne tossa pyynnössä mukana? Sehän on kuin kutsu: "joo, tahdon sun kanssa sänkyyn"!!!! PLEASE! Munan puutteessa tässä jo kauan ollaan oltukin :))))

Aika erikoinen analyysi siihen nähden, mitä se tarkoitti.

• kaunis biisi

olet varmaan mies ja olet vaan kateellinen Tauskin äänelle;)

• ap

Tauskun äänessä ja biisissä mitään vikaa ole, mutta no joo...jos ette tajunnut, niin ei voi mitään :D

• Ei taida ihan vastata kysymykseen, mut ois aika hyvä veto ottaa hääbiisiksi A.Mattilan perutaan häät. :D

• ap

Pakko säveltää ja sanottaa itse, ettei purskahda alttarilla tai häävastaanotossa pask...seen nauruun :)) Varmistan ainakin, että Tauski on kaukana ja tilattuna muualle :))))

• kaunis biisi

mutt olet oikeassa, täysin ylikulutettu. Ei varmaan ole enää häitä, jossa ei tätä esitettäisi. Mun häissä ei tää biisi tule raikaamaan.

• ap

Älä ihmeesä, naiset on hulluna Tauskiin ja haluaa ilman muuta SINÄ VAIN biisin kuulla ja vetistellä...ah,...kiinteistöKaisankin polttareissa, jos katsoit, niin Tauski yllätti Kaisan laulamalla tän kipaleen. Kaikissa Satuhäissä Tauski on pää punaisena joutunut vetämään kaikille pullukka morsiamillekin SINÄÄÄ VAIINN.. :)))))) Sori, en ole ilkeä, mutta tämä on sitä mun huumoria :))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      114
      7293
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      48
      1290
    Aihe