mikä tyttöjä kiihottaa?

superhemuli123

Niin elikkäs miten poikaystävä saa teidät kiihottumaan esim :D?

15

1366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grrrrrrr

no ainaki ko kädet seikkailee vähän semmosissa paikoissa ;P ja jokku kiihottuu ko puhuu tuhmia ;) tytöt on erinlaisii, joten net kiihottuuki erillä lailla :D

• Frendoma

Komppaan! , mua myös kiihottaa käsien kahlitsiminen käsillä.. (; ahh, pelkkä ajatuskin riittää

• fafasf
      • kysympähänvaa

miten toi liittyy tähä aiheesee? :D

• potari

Survase se mela sinne B-rappuun, äläkä turhaan mieti...

• esdrftgyuhjji

Mä taidan olla vähän yliherkkä kosketukselle :D Tai siis oman poikaystäväni kosketukselle :D Ihan sama mihin hän koskee, niin kiihotun ja mun on tosi vaikee peittää sitä ja se nolottaa :D Välillä ärsyttää, kun en pysty hallitsemaan itteeni sen kosketuksilta :D Mut muuten kiihotun tuhmien puhumisesta, vihjailuista, KAULAN SUUKOTTELUSTA, suutelusta ja siitä, kun nään että jätkä on ihan kovana :D Sillon jätkän silmätkin näyttää niin erilaisilta ja semmosilta.. aaa :D tää ajattelukin saa mut kiihottuneeks :D

• NO SILLOIN KUN SYÖMME YHDESSÄ HAMMASTAHNAA PESUKONEESSA, JOTA ENNEN OLEMME KATSONEET RANSKALAISIA TAIDE-ELOKUVIA RUUVIMEISSELIT NENÄÄN TUNGETTUNA.

• Noniinojoo

Hahahahha ei saatana, mulkku tipahti ku repesin nii vitusti. KIITOS!

• Herkkis<3

se kun poika on ihan kovana ja tulee takaa ihan kiinni ja vetää mun lanteita vasten omiaan... se saa mut todella hulluksi.. (;
      Myös se jos suutelee solisluuta ja puraisee hellästi..

hmm... myös vihjailu ja koskettelu-tietenkin-

• moiheipöö

ehkä sellane vihjailu ja tuhmien puhumine saa mut kiihottuu ja sei jo se esim kahlitsee mut käsillää tai nii sillee

• masulover

Oon ainutlaatuinen.. Mut saa kiihottumaan eniten kun puristelee lantiota peppua tissejä ja sit mä RAKASTAN kun hieroo mun mahaa. Oon jännä mut se on niiiin ihanaaa :D

• kirsi666

olen iha kuivana kun mieheni yrittää tunkea penistään aina anukseen.. mutta heti kun hän nuolee reikääni olen valmis uuteen seikkailuun !

• -.-

vitun nolo

• entiedä_97

mistä huomaa et tyttö on kiihottunut?

• YouKnow

Noh... Tykkään likoista, mutta tuumpas silti puhumaan tänne!
      Huulikorujen pureminen/nuoleminen.
      Pureminen ja raapiminen
      Sitominen tai kiinnipitäminen
      Tuhmien puhuminen
      Suutelu ja koskettelu yleensäkkin
      Tieto siitä, että toinenkin pitää jutusta
      Poskien/kaulan/rintojen nuoleminen
      Takaatapäin haliminen ja lantion hierominen omaani vasten
      Korsetit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      31
      5222
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      141
      2444
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      143
      2141
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      54
      1947
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1810
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      57
      1327
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      174
      1132
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      978
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      313
      889
    10. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      172
      820
    Aihe