Kateltiin tuossa kaverin Saab 90 ja huomattiin jonkinlainen anturi imusarjassa kaasarin "alla". Ei näin äkkiseltään keksi, mihin tuon ikäisessä kaasarikoneessa tätä anturia mahdollisesti käytettäisiin, kun tuo kaasari melkolailla mekaaninen peli on. Onko mahdollisesti kyseessä jokin bensapumppua ohjaava anturi vai mikä mahtaisi kysessä olevan?
Saab 90 imusarjan anturi
5
131
Vastaukset
- Saab 99 -74
Jostain ne mittaa imusarjan alipainetta jos kojelaudassa painemittari, liekö siitä anturista kyse ?
- saabvieras
Kävisi kyllä järkeen, vaikkei kyllä ihan ensimmäiseksi olisi tullut mieleen. En kyllä ulkomuistista osaa sanoa, oliko kojelaudassa mitään painemittaria, muistaisin, että ei. Voihan tuo tietenkin olla kiinnitetty vain johonkin valoonkin.... Kiitokset vastauksesta!
- 6X SaaB
Olisko kuitenkin vain sammutin tai jälkikäynnin esto minkä vuosimallin 90 pierupurkin (pierpurg)vai `´zenizsolberg´`kaasuttimella.
- Kyllä on..
nimenomaan se on jälkikäynnin esto!
Mikäli auto ei joskus jostain syystä suostu käynnistymään millään konstilla, niin vika on juuri tuossa venttiilissä tai siihen tulevassa sähköjohdossa.
Tuon venttiilin voi ottaa kokonaan pois ja tulpata sen reiän, tai sitten vain katkaista venttiilin liikkuvan varren. - saabvieras
Kyllä on.. kirjoitti:
nimenomaan se on jälkikäynnin esto!
Mikäli auto ei joskus jostain syystä suostu käynnistymään millään konstilla, niin vika on juuri tuossa venttiilissä tai siihen tulevassa sähköjohdossa.
Tuon venttiilin voi ottaa kokonaan pois ja tulpata sen reiän, tai sitten vain katkaista venttiilin liikkuvan varren.Asia selvä. Kiitos tästä molemmille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1424664Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513320
- 533188
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322620Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232246
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755