Deuchland Überalles

der_facist

Deuchland Überalles!
Deuchland=Germany
Über=Over
Alles=All
Can somebody teach me some german in finnish, estonian or english?

5

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Forum

Du solltest zuerst richtig Deutsch lernen...

• süsser Wein

das will er ja, Deutsch lernen, und möchte dass ihm jemand dabei hilft :)

• Guck mal
        süsser Wein kirjoitti:

das will er ja, Deutsch lernen, und möchte dass ihm jemand dabei hilft :)

Alle diese schöne buchstaben die Ich in meiner Tastatur habe! Leider bin Ich kein Deutscher deshalb entschuldige Ich mir über meine Fehler die Ich mache.. Aber zum Glück bin Ich zur Zeit im Deutschland und kann meine Aussprache verbessern!

Süüüüß!!

• Luxembourg!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Guck mal kirjoitti:

Alle diese schöne buchstaben die Ich in meiner Tastatur habe! Leider bin Ich kein Deutscher deshalb entschuldige Ich mir über meine Fehler die Ich mache.. Aber zum Glück bin Ich zur Zeit im Deutschland und kann meine Aussprache verbessern!

Süüüüß!!

Na ihr Deutschen, Deutschland ist OUT! Genau wie Frankreich oder Italien!!! Es lebe Luxemburg, das Hertz Europas! Naja, von den Niederlanden kann man ja noch reden... Hier sollte man ein Luxemburg Forum öffnen oder ein Luxusforum wenigstens :) Oder der Benelux Staaten! Auf jedenfall für alle diese Finnen die Deutsch lernen wollen nur wegen den vergangenen alten Zeiten des Nationalsozialismus, also ja, eh, die find ich blöd! Wie ich's gemerkt hab sind hier auch einige Deutschen...könnt ihr ihnen dies nicht besser erklären?? Oder seit ihr stoltz drauf...! Oder seit ihr auch solche Brandenburger oder Sachsen-Paulies??? Erwachet! Deutsche Sprache schwere Sprache, das lernt ein Nationalist oder Faschist niemals!!!!

• kamerad

"I am a great, white person!" = "Du sollst mich bitte am Arsch treten!"

"Oh, mister police officer, I so admire your arian race!"= "Bitte verhaften Sie mich, ich habe rechtsextremes Material zuhause!"

"This forum is perfect for my kind of "thinking"." = "Entschuldigung, falsches Forum. Ich soll mich bei "Vollidioten" zur Wort melden."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3703
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      72
      3085
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      53
      2281
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      14
      1510
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      65
      1289
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      86
      1146
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      981
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      23
      981
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      955
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      942
    Aihe