viime kertainen tapaaminenki kertoi paljon. Et sä musta tykkää.
Kyllä tämä
surullista :(
12
200
Vastaukset
- -----------------00-
tykkään mä, sustakin
- ..........
miks sit haluis tavata jos ei kerta tykkää...?
- ap
No ei se oikeestaan tapaaminen ollut kun sattumalta törmättiin.. TAAS.
- ----------------00--
ap kirjoitti:
No ei se oikeestaan tapaaminen ollut kun sattumalta törmättiin.. TAAS.
sä kyttää ja vaanit sitä
- en kyttää
----------------00-- kirjoitti:
sä kyttää ja vaanit sitä
en.
- -------------00----
en kyttää kirjoitti:
en.
sä kyttää ja vaanit sitä
- ,.,.,..,,..
- No en kyllä
tykkääkään.
- oot ilkeä
Miksi pitää sit kiusata tälleen : /
- ----------------00--
oot ilkeä kirjoitti:
Miksi pitää sit kiusata tälleen : /
itehän tilasit
- Enkä oo
Milleen muka? Et sä ole se, kai?
- viimekertaisesta
Tykkään, en vaan viitsi hakata päätä seinään. Tykkään kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34506
- 25485
- 43482
- 44469