ikävä on hirmu kova? Mitä tehdä, kun ei oikein voi soittaa tai muuta sellaista?
Nyt vaan haluaisin olla sen naisen lähellä... helliä ja pitää häntä hyvänä...
Kerropa, mikä
26
255
Vastaukset
- ------------00-
kärsi ja kituuta, et muutakaan voi, vätys
- ihme säheltä olet
LOpeta jo ??
- Höh... :P
No miksei voi soittaa / laittaa viestiä?
- ----------------00--
pelkurit makaa läävässään. kädettöminä
- vink vink
onanointi.
- huhhuh
Olet pelkuri
- nainen tää miettii
Ajattele lämmöllä häntä
niin ajatukset kohtaavat- auttaa, kun
Kiitos sinulle, vihdoinkin sain empaattisen viestin ja neuvon.
Ajattelen Häntä hyvin usein ja tietenkin paitsi kaivaten ja ikävöiden, niin myös varmana siitä, että me olemme oikeat toisillemme! - unen näköä
auttaa, kun kirjoitti:
Kiitos sinulle, vihdoinkin sain empaattisen viestin ja neuvon.
Ajattelen Häntä hyvin usein ja tietenkin paitsi kaivaten ja ikävöiden, niin myös varmana siitä, että me olemme oikeat toisillemme!hmm, mitä se toinen ajattelee, onk käynyt mielessä, rehellisesti
- auttaa, kun
unen näköä kirjoitti:
hmm, mitä se toinen ajattelee, onk käynyt mielessä, rehellisesti
Hänkin tykkää minusta tai ainakin haluaa viettää aikaa kanssani kahden kesken tulevaisuudessakin. Siitä on jo alustavasti sovittukin!
- huh huh ja
auttaa, kun kirjoitti:
Hänkin tykkää minusta tai ainakin haluaa viettää aikaa kanssani kahden kesken tulevaisuudessakin. Siitä on jo alustavasti sovittukin!
tirskkkk
- odottavan aika pitkä
Onko hän varattu,että siksi et voi soittaa? Vai muu syy? Jos mä olisin tää nainen,hyppisin riemusta jos soittaisit/ottaisit yhteyttä. Mäkin odotan ja odotan,että yksi mies soittaisi,jäi asiat niin tavallaan kesken.
- rehellisesti
mikset ite soita? taidat sisimmässäsi tietää, että kesken jäi vain SUN mielikuvissasi..
- auttaa, kun
Hän on varattu, mutta koska hän vaikuttaa elämäni naiselta, niin haluan hänet itselleni.
- odottavan aika pitkä
rehellisesti kirjoitti:
mikset ite soita? taidat sisimmässäsi tietää, että kesken jäi vain SUN mielikuvissasi..
Ikävä nyt,mutta ei ollu mun mielikuvissa vaan kesken jäänyt. Oli vaan paljon painavammat syyt jättää asiat ennalleen toistaiseksi. Kyllä ne tästä selvii pikkuhiljaa jos on uskallusta. Joskus vaan kolahtaa kovaa "väärään aikaan"...
- ed
odottavan aika pitkä kirjoitti:
Ikävä nyt,mutta ei ollu mun mielikuvissa vaan kesken jäänyt. Oli vaan paljon painavammat syyt jättää asiat ennalleen toistaiseksi. Kyllä ne tästä selvii pikkuhiljaa jos on uskallusta. Joskus vaan kolahtaa kovaa "väärään aikaan"...
" jos on USKALLUSTA",,niimpä niin, siinäpä villakoiran ydin
- kokeile-
Kirjoita sille kirje. Osoite varmaankin löytyy jostain.
- auttaa, kun
Tuotakin olen ajatellut...
- kokeile-
auttaa, kun kirjoitti:
Tuotakin olen ajatellut...
Ja mistäs tiedät hänen varattuna olemisensa, tilanteet voi muuttua.
- auttaa, kun
kokeile- kirjoitti:
Ja mistäs tiedät hänen varattuna olemisensa, tilanteet voi muuttua.
Hän sanoi olevansa varattu jo silloin, kun ensi kerran tavattiin. Kun hullaannuin häneen...
- tahtoo kuulla sen
kerropa heti huomenna mulla mitä tunnet,ihan kasvokkain :)
- lasten loruja
kuka?Kelle?Minä?Joku? Hajoo kasvoihis
- auttaa, kun
On aivan mahdotonta vielä huomenna kertoa mitään kasvokkain, koska en näe häntä vielä pitkään aikaan! Toki Hän jo tietääkin ainakin jotakin tunteistani Häneen.
- palstakamu
auttaa, kun kirjoitti:
On aivan mahdotonta vielä huomenna kertoa mitään kasvokkain, koska en näe häntä vielä pitkään aikaan! Toki Hän jo tietääkin ainakin jotakin tunteistani Häneen.
Milloinkas tuo H-hetki koittaa? Ja nyt annat ihan tarkan päivän! (Tiedän etten ole hän, tunnistan sut, ollaan ennenkin jutskattu).
- auttaa, kun
palstakamu kirjoitti:
Milloinkas tuo H-hetki koittaa? Ja nyt annat ihan tarkan päivän! (Tiedän etten ole hän, tunnistan sut, ollaan ennenkin jutskattu).
Ihan tarkkaan en vielä edes tiedä, koska tavataan seuraavan kerran. Joskus ensi kuussa kumminkin...
- vielläkö ikävä.
Koska sulla oli ,..oli.,..oli iso ..iso ..iso talo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016259
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814839Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1003101Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302932Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262165Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191546Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371111Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921110Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311036- 48804