Infinity on hotelli jonka omistaa Influence sekä se pyörii Retrot.netin VPSällä. Hotellimme on auki 24/7 ja et tarvitse hamachia päästäksesi sisään.
Hotellimme hakee jatkuvasti OSAAVAA ylläpitoa, jos haluat mukaan niin lähetä vapaamuotoinen hakemus yksityisviestillä minulle.
Plussaa:
24/7
Ei hamachia
Aloituskolikot 20000
DoS suoja
Ei lagia
Kolikoita ja pikseleitä aina joka 30 minuutti
http://infinity.retrot.net
Infinity - Uusi suomalainen 24/7 R63 retro ilman hamachia!
Infinityftw
8
370
Vastaukset
- misu111kissa
Yeah! Hain staffiks :D
- artep
Hyvä c:
- Jännite
Hei, olen 15-vuotias poika joka viettää paljon aikaa tietokoneen ääressä ja on valmis auttamaan jos apua pyydetään! Olisin kiinnostunut ylläpitämään Infinity Hotellia kanssasi, jos vain kelpaan hommaan.
- infinitystäsaisiviruksia
luulen että tuo on virus sivu koska huoltokatkos on kestänyt noin 5 viikkoa...
- Nukkekoti
Huoltokatkos kestäny ehkä jotain 6viikkoo... o__o
- Retrojen metsästäjä
Surkee paikka ku ei ees pääse sin huoltokatkokset on yli kuukauden pituisia muuten pelaisin
- :():
huoltokatko! :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2341122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128909
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827- 10825
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807- 69790