ANTOIKO äiti?

Jussi.

timollekkin?

18

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kähmy

      Kyllä Hilkka antaa. Sinullekin blossia. Miten ne mediamogulin hommat?

    • jk

      kyllä

    • Uh ah Hilkka

      Mikä hemmetin pakkomielle sulla on Hilkka Ahteesta ja siitä antoiko hän???

    • Pertti Ervo

      Pöhöttyneet pulimummot ovat niin kiihottavia.

    • pervo-Jussi.

      Tykkääkö äiti pemppuseksistä?

    • Pertti Ervo

      Kysy isiltä. Matti kyllä kokeilee kaikkea mikä liikkuu.. tai no, kaikkea.

    • Matti.jussi ja äiti

      Eikös nämä koko pesue halua julkisuutta.itse ovat MEDIALLE kertoilleet jopa kusireissujaankin. muttei nainti reissujaan julkisuudessa.mediaa rakastaa SDP papukaijoja sekä huumejuttuja.

    • perseiden pesulleSDP

      Kunnon äitit antaa kunnon kyyvit monelle ALFA urokselle.

    • Hyi saa...

      KUVOTTAVIA OLETTE!!! :P

    • V.E. Ikkaus

      Demarikähmintä se kuvottavaa on. Ensin Matti kähmii itsensä ulos hyvinpalkatusta (puolue)virasta ja elintason laskun välttääkseen järjestää suhteillaan vaimolleen työpaikan. ja eihän lastentarhanopettajasta ole viestintäpäälliköksi. Kitkaa syntyy, kun toiset joutuvat paikkaamaan osaamattoman demarirouvan olematonta työpanosta. Ja pitihän perheen "mediamogulin" blossitkin turvata. Muistamme kyllä miten Jussi valkaisi nenäänsä valtakunnan tv-uutisia myöten. Löydätkö tästä sääliöperheestä vielä jotain puolusteltavaa?

    • SDP virus!!

      Ei löydy pikkasen taitaa olla rikollistakin toimintaa pesueessa.

      • Heinäluomi

        Matti on onneksi palannut komeroonsa ja ainakin toistaiseksi pysynyt siellä.


    • KELAN vaki Jussi

      Vieläkö HILKAN ja MATIN jussi poju on huumepiireissä vai ja sossunluukullakin??

      • Bob Hefner

        Jos äidistä vetonaula Jussin usein ilmestyvän lehden keskiaukeamalle. "Pöhöttynyt pulimummo näyttää kaiken".


    • Hugh Cuccione

      Jospa mediamoguli yrittää saada toista kappaletta ilmaisjakeluläpyskäänsä aikaiseksi? Sinikopioiden tuoksu lienee taas huumannut.

    • AKT hilutin

      Onko sillä jauhonenällä joku lehtikin?? vai onko vain siipiveikko jukolanjussi.ja matti hännän luikku??

      • Bob Hefner

        Jonkun toisen pössyveikon kanssa sai kyhättyä yhden lehdykän kasaan. Siitä hyvästä Jussi-pössy esiintyi "mediamogulina" muutaman vuoden eri medioissa. Ja meitähän nauratti. Taidatte olla aika nuoria täällä, kun ei ole perspektiiviä kaikenlaiseen julkisuushömppään.


    • Nuoriapa hyvinkin

      Nuoriiha me ollaa juu, mäki täytin tos´ just joku aika sit´ sen 11-w.
      Tajuutsä hei?? Siis niiku LOL, hei DAA!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe