minkä pituisia sairaslomia??

muuten vaan

olette saaneet? masennus ja ahdistuneisuus häiriöön?? psykiatrilta? mietin tässä vaan kun huomenna pitäs mennä ja en jaksais töitä tehdä tällä hetkellä lainkaan

10

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ek3890

Vuoden.

• ek3890

Höpsis Eki. Tais mennä niin, että ensin sain puoli vuotta ja sitten taas puoli vuotta. No, vuoden kummiskin.

• MarjaMarrrr

Noin 2kk taisin aikoinaan olla saikulla.

• MIä

6 kk

• Latvainvalidi

2 kk 5 kk 5 kk.

• Nimim 5 vuotta masentunu

Mulla kirjotettiin aluksi parin kuukauden saikkuja. Nyt on kolme vuotta kirjotettu vuoden saikkuja. Joten älä huoli, tod näk sullekki kirjotetaan niin pitkään ku on tarvis. Tsemppiä elämään!

• Latvainvalidi
        Nimim 5 vuotta masentunu kirjoitti:

Mulla kirjotettiin aluksi parin kuukauden saikkuja. Nyt on kolme vuotta kirjotettu vuoden saikkuja. Joten älä huoli, tod näk sullekki kirjotetaan niin pitkään ku on tarvis. Tsemppiä elämään!

Sairauslomaa voi olla vain vuoden, sen jälkeen se on kuntoutustukea eli määräaikaista työkyvyttömyyseläkettä ja prosessi on eri.

• jotta näin

Viimeistään sairaseläkkeellä se masennus iskee.eläke alle tonni,jos ei ole työvuosia vähintäin 30v takana.Ja pienenee uuden lakiehdotuksen mukaankin.Kaverit jättää varsinkin kaikki ne jotka ovat töissä ainakin minulla.Eivät viitsi lorvijaa katsoa kun niska limassa perhettään elättää ja tämä on varma asia.
      Pärjäätkö tonnilla ja ilman entisiä kavereita niin siitä vaan sairaseläkkeelle.

• jdfkslaö

ei mua ainakaan kiinnosta mun tilin saldo siin vaiheessa kun on niin hemmetin paha olla. ei se raha sitä hyvää oloa tuo, ei kyllä sen puutekkaan. mutta musta tärkeintä on se että pystyy maksamaan vuokransa ja pakolliset menonsa, siinä vaiheessa. mä en myöskään tule ikinä hankkimaan mitään elätettäviä koska tiedän että olen henkisesti sopimaton vanhemmuuteen. aion ainakin omalla kohdalla katkaista kierteen, olisin itsekin halunnut jäädä syntymättä kuin syntyä perheeseen jossa taisteltu aina sukupolvien ajan vakavien mielenterveydellisten häiriöiden parissa.

• risto_z

Nyt psykiatri kirjoitti 2 vuotta. Odotan jännityksellä, millä Kela sen torjuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe