Anna mulle äitiyspakkaus. Anonyymejä tunnustuksia sarjassamme. Onko täällä muita jotka haluaa lapsen. Sellaisen ihan pienen. Ei mitään isoa, vaan ihan pienen ja soman. Ruskeasilmäisen, punaposkisen pienen tytön. Sille tulee nimeksi Laura Katariina. Se on varsinainen äkäpussi, kiukuttelija, mutta täysi kympin tyttö. Pikkuvanha ja näsäviisas. Ikävä.
Voi rakkaus
20
104
Vastaukset
- .
Onko sukunimi jo tiedossa
- ap.
On.
- ja flora
Loorasta tulee mieleen pieni talo preerialla. Voi mahoton!
:DD- ap.
No joo. Kyllä mä olen miettinyt paria muutakin vaihtoehtoa... Anja Isabella tai Sonja Veronika. Tyttö se on kuitenkin.
- .
ap. kirjoitti:
No joo. Kyllä mä olen miettinyt paria muutakin vaihtoehtoa... Anja Isabella tai Sonja Veronika. Tyttö se on kuitenkin.
Sinä olet jo päättänyt kaikesta-yksin?
- ap.
. kirjoitti:
Sinä olet jo päättänyt kaikesta-yksin?
Jo vuosia sitten valitsin nuo nimet. Pojalle en ole valinnut nimeä. Tyttö se on.
- nimisouvi
ap. kirjoitti:
Jo vuosia sitten valitsin nuo nimet. Pojalle en ole valinnut nimeä. Tyttö se on.
Heh heh. Tiiätkö, että kun se lapsi joskus syntyy, saatat huomata, ettei se ole laisinkaan valitsemasi nimen näköinen :D! Näin on käynyt lukemattomille vanhemmille.
- Tosimies71
Mikäli "hän" haluaa lapsen niin minulla vaikka ensitreffeillä! Tekeminen on pirun kivaa puuhaa, mutta sen verran olen kitinöitä katsellut ja hoitanut, että kyllä sitten arki alkaa!:-((
- Tosinainennnnn
Kiva kuulla. Mut sulla on se Aijis. Kyllähän se mukavaa puuhaa on, mutta aina kivempi jos on tekemisen meininki. Sellainen tositarkoituksella fiilis. Ensitreffeillä en koske liipaisimeen enkä suosittele muillekaan. Kyllä ne on eri miehet joiden kanssa päädytään perhettä perustamaan. Ja niitäkin löytyy.
- Tosimies71
Tosinainennnnn kirjoitti:
Kiva kuulla. Mut sulla on se Aijis. Kyllähän se mukavaa puuhaa on, mutta aina kivempi jos on tekemisen meininki. Sellainen tositarkoituksella fiilis. Ensitreffeillä en koske liipaisimeen enkä suosittele muillekaan. Kyllä ne on eri miehet joiden kanssa päädytään perhettä perustamaan. Ja niitäkin löytyy.
Mulla on "Ajis" ? Ihan naurattaa. Vitsit kun olisikin, niin kyllä ei varmasti tarvitsisi muita miehiä katsella hänen!
- Kaikki löytävät.
Tosimies71 kirjoitti:
Mulla on "Ajis" ? Ihan naurattaa. Vitsit kun olisikin, niin kyllä ei varmasti tarvitsisi muita miehiä katsella hänen!
No ehkä sit seuraavalla kerralla. Lykkyä pyttyyn. Mä kannatan miesten ja naisten vapautta valita. Säkin löydät omasi.
- vanha kurppa
Äh, ei oikein jaksais enää niitä yöheräilyjä... Eikä se mikään ympäristötekokaan ole, jos lisää lapisa hankkii.
- Lauraa...
Kuka mitäkin kaipaa ja ikävöi. Kyllä sitä saa haaveilla ja musta on nyt ihan hyvä hetki haaveilla. Tulevaisuus on avoin ja näyttää ihan hyvältä, tässä on hyvä olla tällä hetkellä. Vielä hetken, ikävöintiä vasurilla. Tähän hetkeen ei liity tuskaa. Vain toive tulevasta.
- vanha kurppa
Lauraa... kirjoitti:
Kuka mitäkin kaipaa ja ikävöi. Kyllä sitä saa haaveilla ja musta on nyt ihan hyvä hetki haaveilla. Tulevaisuus on avoin ja näyttää ihan hyvältä, tässä on hyvä olla tällä hetkellä. Vielä hetken, ikävöintiä vasurilla. Tähän hetkeen ei liity tuskaa. Vain toive tulevasta.
Niinpä. En sun haaveilua kielläkään, omaani vaan ei oikein enää sisälly pienokaiset, niin suloisia kuin ne ovatkin :). Haaveet voi olla joskus voimavarakin, kun ei niihin liiaksi uppoudu, siis silleen että todellisuus hämärtyy.
- Lauraaa....
vanha kurppa kirjoitti:
Niinpä. En sun haaveilua kielläkään, omaani vaan ei oikein enää sisälly pienokaiset, niin suloisia kuin ne ovatkin :). Haaveet voi olla joskus voimavarakin, kun ei niihin liiaksi uppoudu, siis silleen että todellisuus hämärtyy.
Ei se hämärry kun tulevaisuus on avoin. Hämärrystä olisi kuvitella menneisyys toisenlaiseksi. Mulla on aika kirkas käsitys menneestä tällä hetkellä. Se on käsitelty ja hyväksytty. Nyt ikävöin lasta. Omaa lasta. Täytyyhän ihmisellä olla haaveita.
- vanha kurppa
Lauraaa.... kirjoitti:
Ei se hämärry kun tulevaisuus on avoin. Hämärrystä olisi kuvitella menneisyys toisenlaiseksi. Mulla on aika kirkas käsitys menneestä tällä hetkellä. Se on käsitelty ja hyväksytty. Nyt ikävöin lasta. Omaa lasta. Täytyyhän ihmisellä olla haaveita.
Täytyy, en sua mistään moitikaan :). Toi viiminen lauseeni nyt vaan oli heitto ilmaan siitä, että joskus joillekin voi niinkin käydä, jolloin se haaveilu ei enää olekaan voimavara. Kaikkea hyvää vaan sulle ja haaveillesi :). Lapset on ihania, eniten olen oppinut elämästä ja itsestäni omien lasteni kautta.
- kauhee ämmy
toivottavasti tuon ap :n lapsi ei tuu äitiinsä...mutta eipä huolta, eihän sil oo miestäkään, tuskin saakaan
- ap :)
No mäkin toivon ettei tule äitiinsä, mutta isän valintaan ajattelin pistää paukkuja. Älä huoli se on työn alla ja jos katsoo mennyttä niin ei kovin epätodennäköistä etteikö isäkin löytyisi ;). Katos en minä täällä aina ole ollut enkä meinaa olla jatkossakaan.
- torvet poikki,iäksi
ap :) kirjoitti:
No mäkin toivon ettei tule äitiinsä, mutta isän valintaan ajattelin pistää paukkuja. Älä huoli se on työn alla ja jos katsoo mennyttä niin ei kovin epätodennäköistä etteikö isäkin löytyisi ;). Katos en minä täällä aina ole ollut enkä meinaa olla jatkossakaan.
jotkut pitäis pakkosteriloida
- Harmiton olet
torvet poikki,iäksi kirjoitti:
jotkut pitäis pakkosteriloida
Sun tapauksessa vois aloittaa sormista. Muista putkista ei ole vaaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511788
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434437Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392728Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?971499Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361441