En mää enää usko

et se sinä ollutkaan

tähän kun aina oikee maailma tuolla kertoo ihan eri kieltänsä kuin tämä täällä.. vaikka uskomattomalta tuntuukin mut kait se totuus on viimein ymärrettävä.

12

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tahtoa vain;) ois!

      No niin.. minkäs teet jos on kaksi saamatonta;/ samalla asialla..
      Näin siinä sit käy:(
      Mitenkäs sitä tavatessa voisi vinkata silmää..
      Sun - tarkoitan hänen silmät viimeksi niin loisti.. enkä mä rohjennut.. loistekkin lakkas.. Voi meitä!
      Eikä se silmän vinkkaus kyllä enää auta.. On sanottava jos on tahtoa.. voi voi voi:/

      • Tahdon menettänyt

        Ja voi käydä niin, että tahtokin loppuu aikanaan. Kuten jossain laulussa sanotaankin...hiljaisuus vie tunteet mennessään...


      • Melkein niin käynyt
        Tahdon menettänyt kirjoitti:

        Ja voi käydä niin, että tahtokin loppuu aikanaan. Kuten jossain laulussa sanotaankin...hiljaisuus vie tunteet mennessään...

        vie mennessään jos koskaan et saa muuta kuin hiljaisuutta ja näet mitä hän kertoo muille ... se sattuu.


    • irl on totta

      Ei kai siinä mitään uskomatonta, että täällä saatte mieleisiänne vastauksia kolmansilta, jotka kaipaavat neljänsiä.

    • mikä totuus

      Näitä kannatakkaan uskoa jos ei selviä tunnisteita,mut nekin tunnisteet voi koskea niin monia.Irl:sä et myöskään välttämättä saa sitä totuutta jos et juttele ihmisen kanssa.Toiset kiertää toisiaan kun kissa kuumaa puuroa,muttei silti pääse lähelle jos ei uskalla toimia.Mitähän huonoa siinä on jos mokaa niin sit mokaa,eikä se toinen välttämättä ajattele niin,joten sanokaa jotain niin luulisin että siinä molemmat toimii.

      • "hän on aina täällä"

        Ihmisethän vaikuttavat pitävän selvänä tunnisteena sitä, että on oikea nimikirjain mainittu. Haloo?

        Ohessa joku "voi kun me ei uskallettu silloin" - tarina, joka sopii keneen tahansa kuten horoskooppi - ja miksei erikoisempikin tarina voisi sopia, kun se kerran kuvaa toisen osapuolen tunteita hänen näkökulmastaan.


      • Liukas Lotta

        Mokaaminen on kamalaa. Mut sit toisaalta; jos se tyyppi ei oo susta kiinnostunu, niin tod. näk. se sun yrityskään ei jää sille sen kummemmin mieleen. Tai toisaalta; se saattaa nauraa joka kerta ja osoitella sua sormella kavereille kertoen. Mut sittenpä tiedät, ettei se ois kovin vakavasti otettava ollutkaan... Ja eihän sun tarvi mennä heti kaikkee tunnustamaan. Kuhan jutustelet niitä näitä niin saat kosketuspintaa (ahhh miten kuvaava sana), miten sitten etenetkin.


      • : (
        Liukas Lotta kirjoitti:

        Mokaaminen on kamalaa. Mut sit toisaalta; jos se tyyppi ei oo susta kiinnostunu, niin tod. näk. se sun yrityskään ei jää sille sen kummemmin mieleen. Tai toisaalta; se saattaa nauraa joka kerta ja osoitella sua sormella kavereille kertoen. Mut sittenpä tiedät, ettei se ois kovin vakavasti otettava ollutkaan... Ja eihän sun tarvi mennä heti kaikkee tunnustamaan. Kuhan jutustelet niitä näitä niin saat kosketuspintaa (ahhh miten kuvaava sana), miten sitten etenetkin.

        Oon ihastunut Lottaan, joka mokailee, mutta muiden miesten kanssa hän vaan supisee.


      • LiukasLoota
        : ( kirjoitti:

        Oon ihastunut Lottaan, joka mokailee, mutta muiden miesten kanssa hän vaan supisee.

        Lotat on arvaamattomia. Mut mä en oo oikeesti Lotta, mä olen maanpuolustushenkinen vaan muuten. Ja määritelmä liukas ei viittaa mitenkään erotiikkaan, vaikka voisin itsekin luulla. Mä olen siis valelotta.


      • : (
        LiukasLoota kirjoitti:

        Lotat on arvaamattomia. Mut mä en oo oikeesti Lotta, mä olen maanpuolustushenkinen vaan muuten. Ja määritelmä liukas ei viittaa mitenkään erotiikkaan, vaikka voisin itsekin luulla. Mä olen siis valelotta.

        Lotta on salanimi myös hänelle. Kunmpa hän olisi edes salarakkaani, eikä valelottani. Liukkaudesta en tiedä.


      • näin toimiva
        : ( kirjoitti:

        Lotta on salanimi myös hänelle. Kunmpa hän olisi edes salarakkaani, eikä valelottani. Liukkaudesta en tiedä.

        Ihastu seuraavan kerran johonkuhun, jonka ominaisuuksia ihailet.


      • Liukaslotta
        : ( kirjoitti:

        Lotta on salanimi myös hänelle. Kunmpa hän olisi edes salarakkaani, eikä valelottani. Liukkaudesta en tiedä.

        Liukkaus liittyi liikkumiseeni luistimilla ja kaaduinkin, kerran ilman luistimiakin. Viestissäsi ei ole mitään miinustettavaa, mutta toinen saamasi vastaus kuvaa hyvin näitä sivuja. Älä sekoa, jos olisit minun "hän", niin tunnistaisit kyllä tästä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1469
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1079
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      895
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      165
      766
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe