En mää enää usko

et se sinä ollutkaan

tähän kun aina oikee maailma tuolla kertoo ihan eri kieltänsä kuin tämä täällä.. vaikka uskomattomalta tuntuukin mut kait se totuus on viimein ymärrettävä.

12

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tahtoa vain;) ois!

No niin.. minkäs teet jos on kaksi saamatonta;/ samalla asialla..
      Näin siinä sit käy:(
      Mitenkäs sitä tavatessa voisi vinkata silmää..
      Sun - tarkoitan hänen silmät viimeksi niin loisti.. enkä mä rohjennut.. loistekkin lakkas.. Voi meitä!
      Eikä se silmän vinkkaus kyllä enää auta.. On sanottava jos on tahtoa.. voi voi voi:/

• Tahdon menettänyt

Ja voi käydä niin, että tahtokin loppuu aikanaan. Kuten jossain laulussa sanotaankin...hiljaisuus vie tunteet mennessään...

• Melkein niin käynyt
        Tahdon menettänyt kirjoitti:

Ja voi käydä niin, että tahtokin loppuu aikanaan. Kuten jossain laulussa sanotaankin...hiljaisuus vie tunteet mennessään...

vie mennessään jos koskaan et saa muuta kuin hiljaisuutta ja näet mitä hän kertoo muille ... se sattuu.

• irl on totta

Ei kai siinä mitään uskomatonta, että täällä saatte mieleisiänne vastauksia kolmansilta, jotka kaipaavat neljänsiä.

• mikä totuus

Näitä kannatakkaan uskoa jos ei selviä tunnisteita,mut nekin tunnisteet voi koskea niin monia.Irl:sä et myöskään välttämättä saa sitä totuutta jos et juttele ihmisen kanssa.Toiset kiertää toisiaan kun kissa kuumaa puuroa,muttei silti pääse lähelle jos ei uskalla toimia.Mitähän huonoa siinä on jos mokaa niin sit mokaa,eikä se toinen välttämättä ajattele niin,joten sanokaa jotain niin luulisin että siinä molemmat toimii.

• "hän on aina täällä"

Ihmisethän vaikuttavat pitävän selvänä tunnisteena sitä, että on oikea nimikirjain mainittu. Haloo?

Ohessa joku "voi kun me ei uskallettu silloin" - tarina, joka sopii keneen tahansa kuten horoskooppi - ja miksei erikoisempikin tarina voisi sopia, kun se kerran kuvaa toisen osapuolen tunteita hänen näkökulmastaan.

• Liukas Lotta

Mokaaminen on kamalaa. Mut sit toisaalta; jos se tyyppi ei oo susta kiinnostunu, niin tod. näk. se sun yrityskään ei jää sille sen kummemmin mieleen. Tai toisaalta; se saattaa nauraa joka kerta ja osoitella sua sormella kavereille kertoen. Mut sittenpä tiedät, ettei se ois kovin vakavasti otettava ollutkaan... Ja eihän sun tarvi mennä heti kaikkee tunnustamaan. Kuhan jutustelet niitä näitä niin saat kosketuspintaa (ahhh miten kuvaava sana), miten sitten etenetkin.

• : (
        Liukas Lotta kirjoitti:

Mokaaminen on kamalaa. Mut sit toisaalta; jos se tyyppi ei oo susta kiinnostunu, niin tod. näk. se sun yrityskään ei jää sille sen kummemmin mieleen. Tai toisaalta; se saattaa nauraa joka kerta ja osoitella sua sormella kavereille kertoen. Mut sittenpä tiedät, ettei se ois kovin vakavasti otettava ollutkaan... Ja eihän sun tarvi mennä heti kaikkee tunnustamaan. Kuhan jutustelet niitä näitä niin saat kosketuspintaa (ahhh miten kuvaava sana), miten sitten etenetkin.

Oon ihastunut Lottaan, joka mokailee, mutta muiden miesten kanssa hän vaan supisee.

• LiukasLoota
        : ( kirjoitti:

Oon ihastunut Lottaan, joka mokailee, mutta muiden miesten kanssa hän vaan supisee.

Lotat on arvaamattomia. Mut mä en oo oikeesti Lotta, mä olen maanpuolustushenkinen vaan muuten. Ja määritelmä liukas ei viittaa mitenkään erotiikkaan, vaikka voisin itsekin luulla. Mä olen siis valelotta.

• : (
        LiukasLoota kirjoitti:

Lotat on arvaamattomia. Mut mä en oo oikeesti Lotta, mä olen maanpuolustushenkinen vaan muuten. Ja määritelmä liukas ei viittaa mitenkään erotiikkaan, vaikka voisin itsekin luulla. Mä olen siis valelotta.

Lotta on salanimi myös hänelle. Kunmpa hän olisi edes salarakkaani, eikä valelottani. Liukkaudesta en tiedä.

• näin toimiva

Lotta on salanimi myös hänelle. Kunmpa hän olisi edes salarakkaani, eikä valelottani. Liukkaudesta en tiedä.

Ihastu seuraavan kerran johonkuhun, jonka ominaisuuksia ihailet.

• Liukaslotta

Liukkaus liittyi liikkumiseeni luistimilla ja kaaduinkin, kerran ilman luistimiakin. Viestissäsi ei ole mitään miinustettavaa, mutta toinen saamasi vastaus kuvaa hyvin näitä sivuja. Älä sekoa, jos olisit minun "hän", niin tunnistaisit kyllä tästä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      126
      8897
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      145
      5374
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3825
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      131
      3585
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2634
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      358
      1562
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1557
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      71
      1410
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe