Nyt kun kuu on kiertänyt tämän kaupungin yli tuhansia kertoja...
olisiko koittanut vihdoin se ilta
se ilta, jolloin voin vihdoin nähdä tähdet
ja sanoa hyvästit sulle
päästän irti kaipauksesta
pesen käteni kyynelistä
vapautan sydämeni ikävästä
Kulje vapaan matkasi
ole onnellinen
pysy terveenä
jos joskus muistelet mua
muista mua lämpimin ajatuksin
sillä niin minäkin muistan sut
Olit aamuaurinko hyvin monta vuotta sitten, joka sytytti mut täysin
olit sade, joka huuhtoi kaiken ympäriltäni
olit polku joka johti mut eksyksiin
Nyt olen vihdoin kaunis ja voin vilkuttaa hyvästit sulle ja astun elämässäni johonkin uuteen ja ihanaan :)
Kulje polkusi onnellisena!
t***:lle
5
147
Vastaukset
- Lady in peace
Kiitos kun kerroit hänestä. Olisin toivonut sen tiedon viime perjantaina viimeistään. Valheella on lyhyet jäljet. Toivon että saat hänet.
- kevät 2006
Eräälle Tomille, joka tuskin edes lukee tätä palstaa ja ehkä hyvä niin :) Sulle on Tomi aina paikka sydämessäni vaikka nyt vihdoin kaiken tämän jälkeen pystyn sut unohtamaan. Muistan aina sen miltä tuoksuit, kuinka halasit ja kuinka sun syliin oli turvallista nukahtaa..
- Lady on peace
Tuota. Niin Timoa minä yritin tavoittaa. Tuo runo toi hänet niin elävästi mieleen ja vuosi 2009. Se oli pääsiäinen silloin ja näihin aikoihin. Se mies teki unohtumattoman vaikutuksen ruskeine silmineen.
- ollot
Heitit menemään sen joka sytytti täysin.
- Mari 72
Surullisen kaunis runo. Ihmettelin samaa, heitit menemään hänet jota oikeasti rakastat ? Elämä on täynnä valintoja oikeita ja vääriä nyt taidat tehdä jälkimmäisen.
Tietenkin, jos et ole ihmistä tavannut kuuteen vuoteen niin ero on tainnut olla myrskyisä. Sitä myös vihaat jota oikeasti rakastat.
Toivottavasti löydät onnen, varmasti olet sen ansainnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948