100% varma.
Olet täällä
48
614
Vastaukset
- 1000varmasti
niin olen
- olenko täällä?vai en
Mistä tiedät?
- 100% varmuudella
Tässä olen tähän kirjoitan. Kyllä, satavarmasti!
- 100% varmuudella
Mutta kuka tietää 100% varmuudella kuka täsä kirjoittaa, pojot siitä.
Kohta nukkumaan 100% varmuudella.
Eikä mua kiinnosta 100% varmuudella ketä täällä on 100% varmuudella.
Repikää siitä satasia!
- pistepilkku
Ehei kuule olet väärässä taas.
- Kosh
I have always been here...
- juu,olen
vielä 5min.sitten unimaahan,aamulla töihin.
- Tanskan prinsessa
Ollakko vai eikö olla?
- Eikästä
Juuu
- Ei ole multa tää
En ole ollut täällä enkä tule olemaankaan, IKINÄ !
A: En kirjoita täällä
B: Kukaan ei tunnista
C: Tämä on noloa ja hävettävää
D: Piru minut periköön- 57
Olethan sinä täällä ja kaikki tunnistavat Et sinä mitään häpeä.Rahaa se on.
- ?
57 kirjoitti:
Saako joku rahaa?
- rakkaus on sokea
57 kirjoitti:
Kyllä olen täällä myös tänään, Mutta sori vaan, minulla on ihan oikeakin ammatti, tai siis useampiakin. Et edes tiedä koulutustani ja hyvä niin. Olen silti täällä, etsimässä sinua täältä, koska olen rakastunut. Rakkaus onkin aika sokea ja minä vasta sokea olenkin. Ja hemmetin huono päivä kaiken lisäksi.
- Saisinko
pimahtaa nyt tai edes kuolla vähän
- sitä ihmettelen
No mikäs sitten estää ottamasta yhteyttä tai tekemästä jotain et aisiat menis eteenpäin?
- kuurupiiloako?
Jos olet 100% varma, kuten väität, niin ilmeisesti hän on halunnutkin tulla tunnistetuksi. Toisin kuin sinä, nimittäin nimerkistäsi päätellen et halua hänen kuitenkaan tietävän, että sinä olet täällä.
- -.
Aina ei tarvitse olla nimimerkkejä.. ;)
- oikein...
-. kirjoitti:
Aina ei tarvitse olla nimimerkkejä.. ;)
Aivan :)
- Piiru kuuloa
Nälkä on niin että näköä haittaa, pitäiskö hankkia silmälasit, kun en näe yhtään mitään. Mutta kyllä minusta tuntuu, että olet täällä :-)
Sillä ei mitään, ei ketään.
Vitsi on siinä, että olen aina halunnutkin silmälasit, mutta en kyllä kuulolaitetta ainakaan vielä.- kuurupiiloako?
Syö hyvä ihminen välillä, vai oliko tuo kuvaannollista nälkää? ;)
Pokathan voi hommata, vaikkei mitään vahvuuksia linsseihin tarviskaan. - Piiru kuuloa
kuurupiiloako? kirjoitti:
Syö hyvä ihminen välillä, vai oliko tuo kuvaannollista nälkää? ;)
Pokathan voi hommata, vaikkei mitään vahvuuksia linsseihin tarviskaan.Kyllä mä kohta hommaankin, ei tästä muuten tule yhtään mitään, kun luulin naapurin rouvaa meidän koiraksi. No ei vissiin tykänny ei, kun huusin että pois sieltä kuseskelemasta naapurin marjapensaita.
Söin, heti tuli parempi mieli :-D - kuurupiiloako?
Piiru kuuloa kirjoitti:
Kyllä mä kohta hommaankin, ei tästä muuten tule yhtään mitään, kun luulin naapurin rouvaa meidän koiraksi. No ei vissiin tykänny ei, kun huusin että pois sieltä kuseskelemasta naapurin marjapensaita.
Söin, heti tuli parempi mieli :-D:D
- 4+9
Mitäpä ajattelit sillä tiedolla tehdä?
- naurattaa
Nää toisensa tunnistajat olis joskus kiva saada nokatusten. Kylläpä siinä hämmästystä riittäisi, kun naamat onkin uppo-outoja :D
- En oo 100%
Ehkä 95% varmuudella oon. En oo ihan varma oonko vai en.
- kerropas se meille
Mistäs tiedät sen?
- vaikeita suhteita
Paljastinko taas itseni, voi minua!
- Näivetys
Mitä ihmeen väliä kuka on ja kuka ei ole? Jos tiedät niin tiedät.
- ole-vainen
Täällä on vaarallista olla voi joutua selittelemään miksi olet täällä, ketä ikävöit, miksi olet täällä vaikka olet varattu, et saisi olla täällä lukemassa ellet kaipaa ketään, hus,hiiteen siitä kiusaaja.
- En ole.
Tämä on niin TURHAA AJANHUKKAA. Ennemmin vaikka nukun täällä kuluvan ajan. Se menee sentäs talteen.
- mahtava juttu
Eli sä olet varmempi kuin minä eli sä uskallat toimia :)
- olenpa hyvinkin
Niin olenkin. Tiedän kyllä mitä teen, niin että älä sinä siitä huoli ;).
Mitäpä mahdat ajatella täällä olostani?- Syöjuonainenmies
Aivan ihana kun olet. Maistuisko lihapata?
- olenpa hyvinkin
Syöjuonainenmies kirjoitti:
Mieluummin kasvisruokaa, jos voin valita :).
- Syöjuonainenmies
olenpa hyvinkin kirjoitti:
Mieluummin kasvisruokaa, jos voin valita :).
No sitten ei jäänyt muuta kuin riisi ja porkkanat :-(.
- Jaana
Ei ei kun se kirpputoreilta ostettu kirpúnjälkikeitto on vaan niin hyvää ja halpaa. Maistuis varmaan sullekkin.
- olenpa hyvinkin
No sitten ei jäänyt muuta kuin riisi ja porkkanat :-(.
Maistuu nekin, tosin tuli tuossa jo syötyä. Enkä taida olla ihan se pöytäseura, jota kaipailet/n :).
- ap
Miehen kanssa ongelmia, sitä ajattelen.
- olenpa hyvinkin
ap kirjoitti:
Miehen kanssa ongelmia, sitä ajattelen.
Miehen kanssa ei ole ongelmia. Oliskin niin tää olis vähän helpompaa.
Joku raja tuli kyllä ylitettyä, kun tänne eksyin. Anteeksi. - ap
olenpa hyvinkin kirjoitti:
Miehen kanssa ei ole ongelmia. Oliskin niin tää olis vähän helpompaa.
Joku raja tuli kyllä ylitettyä, kun tänne eksyin. Anteeksi.Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Tunteet on tunteita, syyttömiä niihin olemme.
- tässä olen...
Mistähän arvasit....
- poistua harkitsen
Voin mä täältä häipyäkin, jos se sua häiritsee.
Tämmöiset ap:t on muuten välillä vähän ärsyttäviä, kun eivät vaivaudu kellekään vastailemaan. - heeehhehehehe
Hah hah, aloittaja varmaan näistäkin vastauksista tunnistaa HÄNET :D!
- joku, kuka? ;)
Niin, ja ? Olisin lähinnä loukkaantuntu ellet olisi huomannut.. Tiedän päässäi olevan senverran sitä.. että ellet olisi huommut Murr yhtään vähempää en olisi odottanutkaan..
- Varmako siel
Johan mie sut hokasin.
- huono homma
Sama täällä, bad bad bad
- koledwnaeom
Kyllä. About kerran kuukaudessa ehkä enää nykyään. Olen huomannut etten edes muista enää käydä suomi24:n millään sivulla. Enkä jaksa lukea niitä. Kiirettä pitää, ja varsinkin kun kesäkelit pakkaa päälle. Take care!
- ap
Miksi edes käyt? Tavan vuoksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036673
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875037Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113289Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313158Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191696Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961331Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391282Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311196- 48964