Jos hänen silmänsä kostuvat, kun nähdään.
Mitä mies ajattelee?
16
461
Vastaukset
- Surullisia
ajatuksia. Murheita
- sinisilmäinen tyttö
Onko se sääliä?
Kun mies ei halunnut/rakastunut muhun ja itse tykkäsin hänestä kovasti. - lähes kade...
Miehellä on täytynyt olla tosi kova ikävä sinua ja kun näette, niin se jälleennäkeminen liikuttaa häntä niin kovasti, että silmät kostuvat.
Eli sulla on tunteva ja tunteellinen mies, onnittelut, pidä siitä kiinni.- 98
Vaan sillä on mannekiini mukana.
- sinisilmäinen tyttö
Tahtoisin kovasti ajatella, että hänellä olisi ikävä minua, mutta luulen ettei se ole totta :'(
- mrseppo
Hachi-koiran kohtaloa. Aina kun katon leffaa alan vollaa.
Kai se oman koiran, mun Kassun kuolemakin vaikuttaa, että se se elokuva tekee niin suuren vaikutuksen. - lampaan silmät
Ihastuneella silmät voi olla utuiset tai öljyiset. Lampaan silmiksi niitä on sanottu. Olen nähnyt käytännössä.
- huiiiiiiiii
Öljyinen katse voi olla myös jollain himokkaalla.
- mahdollista kyllä.
huiiiiiiiii kirjoitti:
Öljyinen katse voi olla myös jollain himokkaalla.
Voi olla että mies ilahtui näkemisestäsi niin että silmät kostuivat. Jos pidätellyt tunteet purskahtavat voi niinkin käydä. Tai jos hän oli jo kerennyt ajatella ettet piittaa hänestä mitään. Tai edelleen tuntee mahdollisuuksiensa suhteesi olevan huonot ja siksi liikuttuu?
- sinisilmäinen tyttö
mahdollista kyllä. kirjoitti:
Voi olla että mies ilahtui näkemisestäsi niin että silmät kostuivat. Jos pidätellyt tunteet purskahtavat voi niinkin käydä. Tai jos hän oli jo kerennyt ajatella ettet piittaa hänestä mitään. Tai edelleen tuntee mahdollisuuksiensa suhteesi olevan huonot ja siksi liikuttuu?
Oon ajatellut, että se on jonkinlaista myötätuntuntoa, kun tiesi että olin häneen todella ihastunut...
En tiedä, näkyykö suru mun silmissä vaikka yritän peittaa sitä ?
En ole nähnyt häntä enää pitkään aikaan ja hänellä on oma elämänsä.
Jos ja kun hänet nään, on mun ehkä pidäteltävä, etten purskahda itkuun.
Mulla on ollut niin ikävä niitä hetkiä....
- ? ? ?
Näkee sut kauniina ja ihanana, joka ansaitsee jotain parempaa...
- myrkkyliemi
Ajattelee että "voi ei, taas sillä on sitä silmiä ärsyttävää ja henkeenkäypää hajuvettä".
- Älä epäröi
Hän on ihastunut sinuun .
- sinisilmäinen tyttö
Mmmm, olisikin
- Stadin Arska
http://www.metrolyrics.com/as-tears-go-by-lyrics-rolling-stones.html
No jos sitä itkettää, joskus näin käy meillä äijilläkin - run away
Hän on liikuttunut ja varmasti ihastunut/rakastunut sinuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175032Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/912276- 1351958
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee471836Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171600"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551236Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu110865Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48811Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.297799Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24634