Kuulostaako oudolta, että 23 vuotias aikuinen mies käy edelleen saunassa perheensä kanssa kun käy vanhempiensa luona. Perheeseen kuuluu äiti, isä ja kaksi siskoa joiden kanssa hän käy saunassa edelleen? Hänen mielestään se on aivan normaalia? Keskustelimme asiasta ja hän piti minua outona kun en käy käy enää perheeni kanssa saunassa. Lapsena olen viimeksi käynyt esimerkiksi pikkuveljeni kanssa saunassa, mutta murrosiän tullessa en sitten mennytkään enään saunaan hänen kanssaan ja minusta tämä on normaalia! Normaalia on, että naiset ja miehet esimerkiksi saunovat erikseen. Eikö murrosiän tullessa vanhempien pitäisi ymmärtää tehdä tälläiselle asialle jotain? Mitä mieltä olette asiasta?
T: Ihmettelijä
Sauna keskustelu
ihmettelijä 123
3
115
Vastaukset
- terve meininki
Mies käy varmaan siellä katsomassa siskojensa tuhhuja ja kenties on vaikka nuhhiminen mielessä. Tai tiedä vaikka tekisivätkin sitä. Mitä serkumpi sen herkumpi.
- meitä on moneksi
Kyllä tuo oudolta kuulostaa. Viimeistään murkkuiässä tulee vain tunne, että ei enää viitis mennä vanhempien ja veljien kanssa saunaan ja ei halua näytttäytyä alasti.
- hgfh
Lähetäänpä siitä että saunominen ei ole normaalia...
joten mitä väliä saunooko miehet ja naiset yhessä vai erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750