Jos ei Sue K kirjoita, niin tätä palstaa ei viitsi edes lukea! Minne on hävinnyt "Jeesus on tie" kirjoituksineen? Teuta jaksaa kirjoitella örvelön kanssa, ok, jatkakoot rauhassa, mutta jotain järkevääkin olisi kiva lukea!
Missä on nimimerkki Jeesus on tie?
11
83
Vastaukset
- v.d.e,3
Olisko aasi alkanut lakkoilemaan!?
Voihan olla että sitä kahden; aasin ja sitä kiimasen aasin kanssa touhuavaa on väsymys kohdannut!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9950396
Jeesus on tie
30.6.2011 22:30
Mitään Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.
Mitään jumalallisuuden tietoa ei ole olemassa.
Laki on sitä varten, että myös kiimainen assimme tuntisi syntinsä ja rientäisi parannuksen lähteelle. - su
Jos ykköshäirikkö poistuu, niin poistuu tuomiot ja kiroukset!
- se häiriköstä
Kysymäsi nimimerkki "loistaa" helluntailaisuus-palstalla ja käy täällä "totuus esiin" nimimerkillä. Jos on ikävä, niin sinne sitten.
- teu.
Minusta . aloittaja lukee kovin yksipuolisesti . jos ei näemetsää puilta , on katsottukin yksipuolisesti asoita , kirjoitan jokaisessa viestissä jotain uutta,
Toiseksi Jos katsotaan että örvelö saa härnätä kaikkia mielin märin , niin
oletteko sitä mieltä . että mitättömän ylläpidon aisoissa on kaikki hyvin ?
Ja että örvelö kyllä lähtee kun emme kirjoita ,,Olen seuranannut örvelöä
4. v. 10 kk , ja tullut siihen tulokseen , että hän iloissaan tekee sitä , eikä
eikä koskaan häviä itsellään , siis kaikkien on otettava häirikko huomioon
ja tehtävä jos osaa kaikkensa häirikön poia saanti mielessä .
Ei tietenkään niin että kristillisyys kärsisi . Mutta ei myöskään niin et örvelö
saisi mitään voittoa , ei pienintäkään . Vaan ainoa joka tulee voittoja saada
on JEESUS KRISTUS .
En tiedä kirjoitinko tämän viestin kaikkien kristittyjen mieleen . Mutta näin
asiasta itse ajttelen , näin tulen kuitenkin itse tekemään . Kun huomaan
että joku halveksii Jumalaa /Jeesusta karvat nousee pystyyn ja kirjoitus
alkaa . Pyhästä Hegestä ei minun tarvitse kantaa huolta , sillä jos joku
tekee pilkan Häntä kohtaan , sitä ei anneta anteeksi , tämä Raamatun
sana pitää vieläkin paikkansa
Örvelö on muuttunut , ennen riitti että oli häirikkö ,nykyään alaotsaista
pilkkaa , luullen että on jotenkin vahvoilla , koska tiedän että hän on
paatunut paha pilkantekijä , en viitsi hänen kaikkiin viesteihin (häiriöihin)
vastata lainkaan , se näkyy siinä että hän pilkkaa 5-6 erikohtaisessa
viestissään , ,ja yleensä vataan yhteen . Jos hänet saataisiin pois
en vastaisi siihenkään , sitten on vielä niitä ,oikein lapsellisia viestejä
kun se assi. . Sitten on rumia viestejä jotka pilkkaa uskoamme ja
sitä kautta Jumalaa /Jeesusta, en hyväksy lainkaan , enkä sillä
varjolla tehtyja että voi ilkkua meitä ja uskoa , sellaisia häirikkö itse pitää .
viesti on aloittajalle ,ym.- Turhaa huomioida
Totta, että kirjoitat muutakin. Mutta örvelön kanssa keskusteleminen ja ylipäätään hänelle vastaaminen vain innostaa häntä täällä olemaan.
- L.L-.Larssonn
"kirjoitan jokaisessa viestissä jotain uutta,"
Mitä uutta sinä luki- ja kirjoitushäiriöinen Teuta osaat kirjoittaa jokaisessa viestissäsi? Olet kirjoitustaidoton, itsestäsi suuria luuleva esikoislaestadiolainen. Luulen, että kanssauskovasi häpeävät kirjoituksiasi? Yhtään kirjoittamaasi lausetta et pysty kirjoittamaan suomenkielellä? Olet verbaalisesti täysi nolla! Jos edustat esikoislaestadiolaisuutta, niin häpeän puolestasi! - v.ds.ww-
Turhaa huomioida kirjoitti:
Totta, että kirjoitat muutakin. Mutta örvelön kanssa keskusteleminen ja ylipäätään hänelle vastaaminen vain innostaa häntä täällä olemaan.
Ne örvelön tekstit ovat asiallisissa keskuteluissa Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppeilla perusteltuja ja Suomen Lain sanaan hän käyttää kantansa tueksi!
KENEN LAKIA JA SANAA USKOVAISET KÄYTTÄÄ KANTANSA TUEKSI, luciferin ja sen epäjumalienko sanaa??
- Orginelliel ei Sue E
Miksi kirjoitit uuden aloituksen kun oli jo aloitettu... jotan rotia,,,
- Siksi
Kirjoitin aloitusta ja samaan aikaan oli joku toinen tehnyt aloituksen samasta asiastan, niinkuin toisessa aloituksessa kerroin.
- su
Minä en ole häntä kaivannut. Olen nyt suhteellisen onnellinen. Koska hänen rukouksensa Jeesukselle, että Jumala antaisi minulle vaikeuksia rangasitukseksi minun arvosteluistani häntä kohtaan, ei ole oikein tehonnut. Pikku nuhaa on ollut. Ehkä hän nyt on sitten kääntynyt sen kärryjensä omistajan puoleen. sieltähän ne kiroukset ja lähimmäiselle pahuutta tulevat pyytäessä. Sitä paholaista pitää varoa. Rukoilla, että sen temput ei tehoaisi.
Annettakoon hänen olla nyt rauhassa. Jospa hän huomasi sen Jeesukselle tekemänsä pyynnön olevan saatanasta. - Jumala ompi linnamme
En jää kyllä minäkään kaipailemaan.
Sen verran farisealaiselta omavanhurskaalta vaikutti kiroiluineen ja ylpeyden hengessä...jos ihminen ei osaa lähimmäiseltään anteeksipyytää eikä hyvää toivo lähimmäiselle ei voi kuin ihmetellä mikä henki häntä piinaa....
Jumalan Rauhaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827