Rhodos kesä 2012

traveller123

Heimoi! Oltais kaveriporukalla (reilu 10hlö) lähössä Rhodokseen kesäkuun puolessa välissä. Ollaan kaikki iältämme 18-19v, joten matkaamme sisältyy paljon juhlimista, auringonottoa, mahdollisia aktiviteettejä (veneretki/banaaniajelu yms) ja rentoutumista. Haluaisinkin kysyä vinkkejä, mihin kannattaa tälläisen köörin mennä. Esim. parhaat yökerhot, shoppailupaikat ja mahdollisesti hotellit. Ja kun opiskelijoita ollaan niin budjettikin on sen mukainen...eli mahdollisimman halpa.....Mitä ite ootte ollut mieltä esim. yöelämästä? Oon ite kuullut vaan niin paljon hyvää siitä, niin pitääkö se paikkansa? Ja paljon juomat maksaa baareissa? Erilaisia vinkkejä otetaan vastaan!!! Kiitos:)

3

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oon käynyt

      Kts vinkkejä täältä www.tv7.fi

    • Ghettosuperstar

      Me oltiin just 9 hengen porukalla ja kaikki myös 18-19v!! RhodosTownissa on ehdottomasti paras yöelämä ja siellä kun menee baarikadulle nii on varaa valita!! Me saatettiin kiertää yhden illan aikana kuudessakin eri baarissa. Suosittelen Coloradoa ja jos on miespuolisia matkassa (miksei mimmeillekkin) niin Kinkys club on hyvä stippiclubi!! Falirakissakin kannattaa käydä sielläö on myös hyvä yöelämä ja kivat rannat ja paljon vesiurheilua (baananiajeluita, vesiskootterii, veneretkia, liitämistä yms.) Me mentiin banaaniajelulle ja suosittelen sitä ehdottomasti!! uitiin luolien sisällä, snorklattiin ja käytiin kaikissa kivoissa paikoissa ja makso vaa 15e/40min. Me oltiin hotelli Epsilonissa joka oli ihan kiva ja halpa!! huoneistohotelli eikä valitetty mistään vaikka juhlittiian ja kuunneltiin musaa aamuun asti ja vieraita ramppas jatkuvasti. Epsilon hotellilta maksaa Falirakin keskustaan taksi 5e ja Rodostowniin 10-15e. Siellä myös tosi kaunis uima-allasalue! Suosittelen myös ilios Tavernaa joka on epsilon hotellista noin. 200 metriä Falirakiin päin!! Juomat baareissa halvempia kuin suomessa mutta ei mitenkään erityisen halpaa kuitenkaan. Suosittelen vielä Alexander Baaria se on tosi rento ja mukavat baarimikot ja siellä muuten meidän shottiennätykset taululla ;) koittakaa rikkoo jos uskallatte!!

    • traveller123

      Kiiitos paljon! Me mennään rikkomaan teiän ennätykset =)=)=)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      531
      5799
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      102
      1976
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1961
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      108
      1767
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1578
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1577
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1335
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1194
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1035
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1005
    Aihe