Moikka,
Elikkäs ilmoita ikäsi, sukupuoli, ja kuinka monta kertaa olet ollut onnellisesti rakkaussuhteessa?
En ole tällaista Gallupia nähnyt, mutta seksikumppanien määrästä ja ekan kerran iästä montakin.
Itselläni: ikä 41, mies, nolla rakastuneisuutta (eka kerta 29-v, kumppaneita ollut 2) Motto:" Eteenpäin menossa - hetki kerrallaan."
Gallup: Kuinka monta rakkaussuhdetta?
23
497
Vastaukset
- ejmåwa
ikä 19. Nainen. Ainoa rakkaussuhde oli 16-vuotiaana silloisen poikaystävän kanssa. Olin aivan korvia myöten rakastunut, kunnes tämä jätti mun. En tiedä mikä vaivaa, mutta en ole onnistunut rakastumaan kehenkään sen jälkeen, vaikka yritystä on ollut.
- Tästä se lähtee
Parinkymmenen alkutaipale menossa; nolla. Lapsuudessa jäin vaille tunnetta, että minusta olisi välitetty. Muistan viimeiset kerrat, kun vanhempien läsnäollessa itkin - ei vastakaikua. Luottamus ihmisiin edelleen vähän kateissa, tunteiden ilmaisu vaikeaa...working on it.
- TKTH
33 mies, rakastunut nuorena ja mennyt naimisiin ensimmäisen kanssa, kasvanut rakkaudessa ja onnellinen. Ei irtosuhteita eikä kiinnostusta muihin naisiin. Kaiken annan rakkaille lapsilleni ja vaimolleni, olen onnellinen että minua myös rakastetaan.
- Daddy Cool
Mies 45v. Neljäs rakkaussuhde menossa.
- Vansoul
Lisää vastauksia, pyydän. Suomihan on rakkauden maa. Kaikki ovat kokeneet rakkauden. Gallup: Ikä, sukupuoli, rakkaussuhteiden lukumäärä, minkä ikäisenä oli eka vastavuoroinen rakkaussuhteesi?
- Uskon kohtaloon
Olen rakastunut eka kerran ensimääiseen poikakaveriini 16 veenä ja olin hänen kanssaan kihloissakin > Hän kuoli tapaturmaisesti..Seuraavan rakkauden kanssa menin naimisiin 19 veenä ja halusin erota hänestä 40 .. Siinäpä oli elämäni rakkaudet. Olen kohdannut miehiä, mutta en ole ollut edes ihastunut keneenkään..
- true or false?
Nainen, 31, 0 kertaa, rakastanut 3 kertaa, kumppaneita 0.
- .
1
- risen love
nainen, nelkytjotain, kerran 90-luvulla rakastin miestä, kerran 2000-luvulla rakastin naista, ja nyt. rakkaus nostaa jälleen päätään, enkä tiedä, miten kertoisin sen, rakastu en, takertuen. vaan mulle rakkaus on täydellisen vapaata, tai muuten, se ei ole rakkautta....
- ..
Ikä 21,nainen. 2 kertaa rakastunut, 20v ensimmäinen kerta.
- Kesämiehenä
Ikä 38v mies, 1 kerran onnellisesti rakkaussuhteessa, 3 suhdetta. Nyt sinkkuna
Jos teiniaikojen ihastuksia ei lasketa, niin saavuttamattomaan rakastunut kahdesti ja saavutettavaan kerran, josta seurasi pitkä suhde.
N32 - nimimerkkiy
Nainen 38, yksi suhde eli nykyinen mies. Ystävyydestä kehittyi rakkaudeksi, alkoi 20 v sitten ja jatkuu yhä. Mies on 40 ja minä hälle samoin ensimmäinen ja ainut.
- 75568656858646864685
Ei mitään, ei ketään, ei koskaan.
m27- nolla vastailee
Mulla sama juttu, ei ketään, ei koskaan, ei ainuttakaan rakkaussuhdetta. Olen jo sen verran vanha ettei ole enää mahdollistakaan, koska aika on jo mennyt ohi mun kohdalta. Mä en vaan ikinä kelvannut kellekään, olin yksinkertaisesti liian ruma, ei siinä sen kummempaa. Mun iällä ei ole merkitystä ja naisen ei tarvitsekaan ikäänsä kertoa ;)
- nainen olen
on ollut monta ja hyvää, antoisaa suhdetta
erillaisia rakkauksia erillaisia miehiä, pitkiä ja lyhyitä suhteita
mutta
täydellistä rakkautta johon kuuluu antautuminen ilman suojapanssaria
sitä en ole koskaan kokenut,
tunne siitä kyllä on olemassa ja kohde myös.. - öpöp
Ikä: 19
Sukupuoli: mies
Rakkaussuhteiden lukumäärä: 0, forever alone :( - ****
Mies 50 . Useita suht.nuorempana. Aina muutaama vuosi per kerta. Viim.10v yksin. Joitakin "yövieraita" vain. Voi sanoa,että parhaimpia aikoja kun ei tartte aina ottaa toista huomioon kun suunnittelee tai tekee jotain...
- kirsikka 098
43- v nainen, onnellisia vastavuoroisia rakkaussuhteita yhteensä neljä. Eka 20-v:nä, kesti yhden kesän, mies muutti muualla, toinen 23-v:nä, kesti pari vuotta, kolmas 42-v:nä kesti vajaan vuoden ja nyt uusi suhde, rakkautta ilmassa, kestänyt vasta hetken.
Rakkaus on ihanaa:) - xxxxxxxxxxx
Nainen 27. 1 suhde jota kesti 11vuotta nyt vuosi eronneena.
- rthdr
1, ensimmäinen ja ainoa suhteeni.
Henkilökohtaisesti en pystyisi olemaan parisuhteessa jossa rakkautta ei ole.
N21 Ikä tuntematon.
Sukupuoli tuntematon.
Seksikumppaneita on ollut noin 50.
Elämänkumppaneita 3 joihin en keneenkään ollut rakastunut.
Elämäni rakkauksia noin 1-3 tiedä en asiat eivät koskaan edenneet niin pitkälle että varmuudella voisi sanoa oliko ihminen se oikea.- Millionyears
>46, lesbo, >10 joista 5 superrakastunutta ja 15 rakastunutta kaikki molemminpuolisia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837