Moi. Olen lähdössä Thaimaaseen kolmatta kertaa. Tällä kertaa menen etsimään viidakkoseudulta neitsyttä vaimoksi ja tukikohtana on Pattaya. Millaiset suorat housut tulisi ostaa, jotka ei liiaksi hiostuta mutta suojaavat taudinaiheuttaja paskiaisilta, malariasääskiltä jne?
Lähtö 23.9.2012, joten ehtii vierlä käydä materiaaliaihetta läpi. Bangkokissa näkee paikallisilla usein pitkät housut jalassa ja tusristeilla useimmin shortsit.
Suorat housut Pattayalla
6
408
Vastaukset
- thathathai
Jaha tuohon aikaan.Otahan kumivene ja uikkarit ainakin....
Löysät pitkät vaaleat housut ja se on siinä.
Terveisiä vielä vaimolles ja onnea matkaan. - mok000
Koeile varmuudeksi ,jos hakemallasi neitsyt vaimollasi on vaikka
kikkelit !
Asia on tosi parit sormuksetkin jo ostanut ja suomeen tulossa,ei kokeillu
aiemmin onko veitikkaa vai ei.
Kyllä on todella naurattava tilanne ,mut oikeesti asia on tosi! - JA LANNOITA PÄÄS
Kun viimeisetkin yöpakkaset ovat varmasti takanapäin niin vie kaktus kesäksi ulos. Sijoita se johonkin suojaisaan paikkaan, johon ei aurinko porota koko ajan mutta myöskään sadevesi ei pääse. Kastele kuitenkin silloin tällöin kaktusta ja vasta syksyllä ennen pakkasia siirrä se sisälle. Lannoitusta täytyy myös antaa kesällä, mutta kohtuudella. Tällä konstilla ainakin minun kaktus kukkii. Talvella pidän sitä huoneessa jossa on n.18 astetta lämmintä.
- PhuketforeverMikkeli
Meidän perheessä matkustetaan aina tuulipuvussa. Hyvät ja käytännönläheiset housut. Gaalaillallisella mieheni laittaa salihousut ja minulla on farkkushortsit.
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Näköjään matkustat jo kolmatta kertaan: Thaimaaseen ????
- Neitsyet
on loppu tässä maailmassa, mutta hyviä uutisia, jos olet tietyn uskontokunnan edustaja, niitä löytyy 40 toisella puolen. Tosin joudut kyntämään monta vääräuskoista tässä elämässä, mikä voi olla myös mukavaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808