Suorat housut Pattayalla

Paskahousumies

Moi. Olen lähdössä Thaimaaseen kolmatta kertaa. Tällä kertaa menen etsimään viidakkoseudulta neitsyttä vaimoksi ja tukikohtana on Pattaya. Millaiset suorat housut tulisi ostaa, jotka ei liiaksi hiostuta mutta suojaavat taudinaiheuttaja paskiaisilta, malariasääskiltä jne?

Lähtö 23.9.2012, joten ehtii vierlä käydä materiaaliaihetta läpi. Bangkokissa näkee paikallisilla usein pitkät housut jalassa ja tusristeilla useimmin shortsit.

6

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thathathai

Jaha tuohon aikaan.Otahan kumivene ja uikkarit ainakin....
      Löysät pitkät vaaleat housut ja se on siinä.
      Terveisiä vielä vaimolles ja onnea matkaan.

• mok000

Koeile varmuudeksi ,jos hakemallasi neitsyt vaimollasi on vaikka
      kikkelit !
      Asia on tosi parit sormuksetkin jo ostanut ja suomeen tulossa,ei kokeillu
      aiemmin onko veitikkaa vai ei.
      Kyllä on todella naurattava tilanne ,mut oikeesti asia on tosi!

• JA LANNOITA PÄÄS

Kun viimeisetkin yöpakkaset ovat varmasti takanapäin niin vie kaktus kesäksi ulos. Sijoita se johonkin suojaisaan paikkaan, johon ei aurinko porota koko ajan mutta myöskään sadevesi ei pääse. Kastele kuitenkin silloin tällöin kaktusta ja vasta syksyllä ennen pakkasia siirrä se sisälle. Lannoitusta täytyy myös antaa kesällä, mutta kohtuudella. Tällä konstilla ainakin minun kaktus kukkii. Talvella pidän sitä huoneessa jossa on n.18 astetta lämmintä.

• PhuketforeverMikkeli

Meidän perheessä matkustetaan aina tuulipuvussa. Hyvät ja käytännönläheiset housut. Gaalaillallisella mieheni laittaa salihousut ja minulla on farkkushortsit.

• xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Näköjään matkustat jo kolmatta kertaan: Thaimaaseen ????

• Neitsyet

on loppu tässä maailmassa, mutta hyviä uutisia, jos olet tietyn uskontokunnan edustaja, niitä löytyy 40 toisella puolen. Tosin joudut kyntämään monta vääräuskoista tässä elämässä, mikä voi olla myös mukavaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2391
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2007
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      25
      1866
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1673
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1488
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1009
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe