Etsin poikaystäväni kanssa sekarotuista koiraa. Asumme kerrostalossa ensimmäisessä kerroksessa. Mitään erityisiä vaatimuksia roduista ei ole, mutta mieluummin koira, joka sopisi kerrostaloon. Koira saisi liikuntaa tarpeeksi. Kuria, rakkautta ja liikuntaa oikeissa mittasuhteissa!
Tarjolla sekarotuiselle urokselle koti.
5
165
Vastaukset
minulla olisi 9kk:n ikäinen aivan uskomattoman uskollinen,kiltti,lapsiystävällinen ja totteleva rottwailer-ja ajokoiran sekoitus.koirani tarvitsee mahd.pian hyvän kodin koska olen lähdössä reissuun kohta 1kk ja elämän tilanteeni on nyt liian kiireinen koiralle. harmittaa tosi paljon...;(
- syrhel
Olen pahoillani, mutta olen unohtanut ilmoittaa viestissäni etsivämme pentua. Toivottavasti löydät kullallesi hyvän kodin, tsemppiä!! :)
syrhel kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta olen unohtanut ilmoittaa viestissäni etsivämme pentua. Toivottavasti löydät kullallesi hyvän kodin, tsemppiä!! :)
kiitos! ja onnea etsinnälle!!!:)
- ulkopuolinenn
Asiahan ei minulle kuulu millään lailla, mutta miksi ihmeessä pitää olla pentu? 9kk koira olisi jo valmiiksi sisäsiisti ja sillä olisi jo jonkinlaisia käytöstapoja. Eikö varsinkin kerrostalossa olisi suuri etu, jos koira olisi jo tullessaan sisäsiisti ja tottunut olemaan yksin? Tätä vanhemmatkin koirat sopeutuu todella nopeasti uuteen perheeseen ja oppivat kyllä talon tavoille.
Anteeksi, että puutun asiaan, mutta minua aina harmittaa kun vanhoja kodinvaihtajua "dissataan".- syrhel
Mielipiteitä tarvitaan maailmassa! En millään tavalla halua syrjiä kodinvaihtajia, tietenkin toivon niiden saavan kodin. En näe sisäsiistiä koiraa mitenkään etuna kerrostaloissakaan, sillä koiran täytyy kuitenkin oppia sisäsiistiksi. Minulla kun on aivan liikaa aikaa, voin käyttää sen yhtä hyvin pentuun.
Me olemme jo löytäneet meille sopivan koiran, joten iloista kevättä kaikille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857