VP varaosat Turun seudulla

M.D.

Mistä ostatte Volvo Pentan perus huolto-osat Turun seudulla? Onko vaihtoehtoja S-Marinille? Ei viitsisi ajella sinne asti...

9

2975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvopentaosat

US Partsista Iso-Heikkilästä. Niiltä saa Orbitraden valmistamia osia. Netissä voi selata Orbitraden kuvastoa ja ottaa vaikka varaosanumerot valmiiksi. Itse ainakin kehuvat, että ko. pulju valmistaa osia Volvolle. Näin ollen olisi laadultaan alkuperäisiä osia vastaavia. Valaiskaa joku lisää, jos tietoa on. Biltemastakin saa sinkkejä yms.

• Liian kaukana???

Kyllä S-marin on vielä vahvasti Turun seudulla. Voisi väittää, että aika keskelläkin, sinnehän pääsee kaupungin bussilla kulkemaan.

• volvopentaosat

Oon itse käyny US-partsissa, kun olen automaattisesti ajatellut, että S-Marinin hinnat on kovempia. Kertokaas faktaa mahdollisista hintaeroista. Volvo mainostaa nykyään vanhemmille koneille edullisempia osia, mutta miten on käytännössä?

• Marine parts
      • volvopentaturku

Mikäs tämän päivän tilanne VP:n huolto-osissa, mistä löytyy Turussa parhaiten ?

• palveluakiitos

S-marin on jumalan seljan takana ja näkyy myös hinnoittelussa, palelu asenne suoraan persiistä, niin kertoina, kun siellä tullut käytyä.

Netistä tilaan homma toimii ja mieli ei pahoitu...

• VP_mies
      • netistä

Netistä mielellään tilailen minäkin, täysin alalarvoisia vaan noi marineparts, usparts ja suv nettisivut, mitenkä voi olla haut etc noin helvetin surkeasti toteuttu nykyaikana, hakusanoilla tulee vaikka mitä P:tä, helkkarin moinen kelaaminen että löytää haluamansa, uskomatonta...

• Ainakin hinnat, ne ovat sikamaisia kautta maailman Volvon rensseleissä. Monipolilta siinä mielessä vaikuttaa, kun tosiaan hinnat kaikkialla samoja. EI HYVÄ JUTTU !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1222
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      99
      622
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56