Tiedättekö onko oheisessa puhelujen seulontaa. (Call screening).
Eli suomeksi tulevien puhelujen estoa.
Soitin DNA:lle ja heillä ei ole tätä palvelua kuin näille palvelunumeroille.
Ja toinen kysymys mikä olisi halvin mahdollinen puhelin jossa on tämä
esto merkistä riippumatta. Rahaa ei ole paljon sijoittaa.
Pitäs päästä häiriköistä eroon. On tosi ärsyttävää.
Kiitos ennakkoon.
http://www.vertaa.fi/matkapuhelin/nokia/c1_01_harmaa/specs.rhtml
Nokia C1-01 onko puhelujen estoa.
Etsijä... ....
2
321
Vastaukset
- 5230,. (500)
Tarkistin juuri omasta C1-01 josta ei asetuksista löydy puhelu estoa,119e hintasessa 500:ssa niitä löytyy, esto asetukset: Lähtevät puhelut/Ulkomaan puhelut/Ulkomaan puhelut paitsi kotimaahan/Saapuvat puhelut/Saapuvat puhelut vierasverkossa
luulen että halvassa C2-01 ne jo löytyy ja sen varmaan saakin selville kun kattoo netistä käyttöohjeet - 5230,. (500)
no eipä taida olla c2-01 puheluestoa en ainakaan huomannu mainintaa käyttöohjeessa, mutta 79e hintasessa asha 300 ne puheluestot löytyy mitä äsken lueskelin englannin kielisestä käyttöohjeesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202740Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472387Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262182Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o342136Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581768Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121292Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181289- 661145
- 551140
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41105