lapinkoivutuhka,pasilikanpuristeneste

tuulikki :)

onko kokemuksia?tilasin itselle ja olen nyt neljä päivää näitä ottanut.on ahdistusta,tulehduksia,stressiä näihin vaivoihin mm otan näitä.onko ollut vaikutuksia ja miten pian aloittamisen jäkeen? ja lisäksi omega/krilli käytössä

10

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kokemusta
      • sissimarkkina

Järjetön idea tunkea asiaan liittymätön mainos vastaukseksi. Osta mainostilaa niinkuin muutkin yrittäjät.

• Lue asia
        sissimarkkina kirjoitti:

Järjetön idea tunkea asiaan liittymätön mainos vastaukseksi. Osta mainostilaa niinkuin muutkin yrittäjät.

Luepa asia, jätä kohdat jotka kiusaavat lukematta!

• katsopa säännöt
        Lue asia kirjoitti:

Luepa asia, jätä kohdat jotka kiusaavat lukematta!

Mainoksesi ei liity aiheeseen.

• Katsoppa hoidot
        katsopa säännöt kirjoitti:

Mainoksesi ei liity aiheeseen.

Aloittajallahan oli oletettavasti ongelmia ja etsii apua ongelmiinsa, joihin ei nähtävästi ole saanut apua ohjeiden mukaisista paikoista. Onko avun ja ohjeiden linkittäminen kovinkin tuomittavaa? Voihan joissakin tapauksissa muutama potilas jäädä pois niistä jonoista, ja jokunen pilleripurkkikin myymättä näidenkin ohjeiden vuoksi, mutta eihän sen niin katastrofaalista luulisi olevan. Kyllä niitä jonoja ja pillereidenkin ostajia vielä riittää!

• oliko asiaa
        Katsoppa hoidot kirjoitti:

Aloittajallahan oli oletettavasti ongelmia ja etsii apua ongelmiinsa, joihin ei nähtävästi ole saanut apua ohjeiden mukaisista paikoista. Onko avun ja ohjeiden linkittäminen kovinkin tuomittavaa? Voihan joissakin tapauksissa muutama potilas jäädä pois niistä jonoista, ja jokunen pilleripurkkikin myymättä näidenkin ohjeiden vuoksi, mutta eihän sen niin katastrofaalista luulisi olevan. Kyllä niitä jonoja ja pillereidenkin ostajia vielä riittää!

Työntämässäsi mainoksessa nimenomaan suositeltiin ostamaan taas uusia nappeja. Pyöriikö bisnekset jotenkin huonosti, kun asiakkaita pitää täältä hakea? Sullahan ei varmaankaan ollut mitään kokemusta niistä tuotteista, joista kysyjä halusi kuulla tarinoita?

• Matka--Leena

Onpa hyvinkin, itse olin juuri ottanut aloeveeraa jota kovasti kehuttiin, mutta aine ei tehonnut vaan ihan vain hulahti toimimattomana mitään vaikuttamatta, sillä olin loppuunpalaneen tilassa, niin elimistöni ei mitään hyväksynyt. Asia hoidettiin,kodin energiat puhdistettiin ja otin lapinkoivuntuhkaa ja hetkessä energiatasoni alkoi palautumaan siten, että sen konkreettisesti huomasi vireystasossa. Tunne oli sellainen, että miltei vihreitä versoja alkoi näkymään. Ja elinvoima sisällä siis alkoi jylläämään uudenlaisella tavoin.

Tästä on toki jo aikaa. Voisi taas ottaakin kuurin.

Basilikaa annan kukille kasteluveteen, niillekin oma energiapomminsa.

• tuulikki :)

minä nyt en pahastu ollenkaan jos muitakin ehdotuksia tulee mutta lähinnä kyselin näistä tuotteista jotka olen ostanut?haluan luonnonmukaisen hoidon vaivoihin enkä halua ottaa kun viime kädessä mielialalääkkeitä yms ahdistukseen..tässä on viime aikoina tapahtunut niin paljon lyhyessä ajassa että tarvitsen lisää puhtia ja energiaa.
      olen jo ruokavalion yms muuttanut terveeliseksi ja liikun sen mukaan mitä jaksan.

• ei temppuja

Jos ihan asiallisia neuvoja haluat, niin kemikaaleilla ei ole vaikutusta tavanomaiseen ahdistukseen. Vakavat mielenterveysongelmat ovat sitten ihan oma lukunsa, mutta niistä ei tainnut olla kyse.

Niinkuin olet varmaan huomannut, niin oloasi ja yleiskuntoasi voit kohentaa liikkumalla, pitämällä alkon kurissa, lopettamalla tupakin ja syömällä monipuolisesti.

Koivuntuhkat, yrtit ja vastaavat eivät tarjoa mitään kikkakolmosta vaikeisiin elämäntilanteisiin vaan ovat kaupustelijoiden hieman moraalittomia yrityksiä rahastaa sinua ongelmissasi.

• Matka--Leena

Tuulikki, minä olen mielialalääkkeitä vastaan ehdottomasti, tosin jokaisella saa ja pitääkin olla se oma tahto, eli kokeilla mitä kokee hyväksi itselleen. Ja mielestäni olet valinnut nämä ihan hyvin.

Näin keväällä ota voimaa lintujen lauluista, ilahdu heräävästä luonnosta, puiden silmuista. inspiroidu kevään edetessä, tee uudenlaisia ratkaisuja jos tunnet halua muuttaa joitain tapoja toimivimmiksi.
      Kevät on sen luonnon heräämisen aikaa, ja ihminenkin on yksi osanen siitä ja uudistuu muun luonnon keralla samassa energiassa. Tarpeen muuttua, muuttaa jotain koen tärkeäksi siloin, kuin ollaan mielimaassa. Sitä kertoo sisäinen ääni joka jostain syystä ei ole enään tyytyväinen olemassaolevaan. Tutkaile siis omaa intuitiota josko se osaisi kertoa minnepäin haluaisit olla menossa ja luota tuntemuksiisi.

Toivon onnea sinulle ja keväistä energiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      127
      2333
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      950
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      128
      949
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe