onneksi on hörjöjä: muutenhan ei olisi näitä huumorintajuttomia kakkaskeptikkojaan. hörhöily on mielenkiintoista ja jännittävää. antaa mielikuvituksen lentää. on hienoa lukea 30 000 vanhoista mereen vajonneista kaupungeista tai ufosieppauksista. skeptismi itsessään on terveellistä ja oikeaa. tosin en ymmärrä täällä olevien "skeptikkojen" suhdetta ulosteisiin ja niiden syömiseen. lienee kyseessä jokin joukkopsykoosi. mutta ei muuta kuin kääre päähän ja hoitoon. lämmintä kevättä kaikille
kiva olla hörhö
7
60
Vastaukset
- k_.keijo
...ja kanavointi avartaa
- skeposeppo
mieluummin syön kakkaa kuin olen hörhö
- Obri Ull
Sanos muuta. :) Ja pidetään me keskustelu asiallisena. Annetaan omiin kokemuksiin perustuvien juttujen ja videoitten virrata palstalla.
Jotenkin tuntuu, että nuo ns skepot tällä palstalla ovat vain kimppu teinejä riehumassa hahatteluineen ja, tosiaankin ulosteen syönteineen.
Oikeat skepot ovat fiksuja. - erno tupas...
Oon hörhö
- pilkunn... kun
On, ihquuu. Muuten äikästä: pisteen jälkeen aloitetaan isolla.
Oikeesti. Varmasti häirii jotain muutakin, ko mua. - minä
Hörhö en ole, mutta ufoja on. Ja on ihanaa olla mukana tukemassa teitä muita kokemuksen jakaneita. EN missään nimessä haluaisi kuulua älyltään kehittömättömään heimoon joka harrastaa paskansyöntiä.
- örförförf
Mä oon hörhö kans, huumehörhö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602