Teksti siepattiinn....

Sinde vm-82

Niin, se illuusio on niin raskas ja väärin,, mutta yritämme kuitenkin.
Että kaikki olisivat onnellsiia, on kysymys siitä, että fyysinen ja psyykkinen kidutus on väärin, kaikilla on oikeus hormonitoimintoihin, kuten elämä ja onnistumsen elämykset, joita sellainen kiusaaminen ja kiduttaminen kuolemaan ei tarjoaaa.

Tää on esimerkki...
Den här är till exemple
De kunde inte als förståande det.
-Ettei kovinkaan nuoren tulisi tai pitäisi, joutua sillä tavalla auttamaan omaisiaa, perhettään tai sosiaalitraumassa olevia nuoria, tai sairaanhoitaja-omaisia, heidän perhettään. .
- Ehkä kerjäämisestä kysyy, ehkä melllan 80-luku/talet, eller början från 90-talet.
-Tää on ihan eri tasoisille,kuin sää. " '''' polisenläkaren
- Eihän tää oo mikään taso, taso on 0-vuotta. Förståar du inte?
-Nej, du kan komma här.

mun mielestä aseiden paino, vikti om när vapons, är lättare att behandla eller ta.

Teksti paranoidista aggressiosta karkasi, tai hävisi.
Onko pakko keskustella?
Ei ole sinun asiasi, tiedänkö, teenkö tai mitä teen.
-yritän sellaista sanoa, ettei saa tulla edes lähelle sen väkivaltaisuuden, ja vaarallisuduen paranoian kanssa.
-No tässä on nyt esimerkiksi mennyt muistit.
Ja mulla on se heidän tilaamansa mielestäni myös ihan hyvin sisällä.
- Oon varmasti tiennyt, tehnyt ja jopa kääntänyt itse.
- Mutta se ei vain ole sillä tavalla onnistunut. Ei kai koskaan ole, että joku behaviorismi säätelee väärin.

Combact disken är senast vad jag gjort om psykologien.
-Jos he tarvitsevat sellaista apua, niin he saavat mennä.
- Entä saako terrorismilla markkinoida?
-Ei, minulle on vain tarjottu näin, joku teidän....
-Ehkä väärinkäsitys...
.-Miksi turvallisuuttasi ei varmistettu?
.MÄ olen ehkä nuorin...
-Niin, olin. Heitä pyritään auttamaan, että he löytävät itsensä, ja ymmärtämään kuinka tärkeää on olla yksin.
- Ja sitten se yksi obsessioiva olisi välttämättä pitänyt ottaa yhteyttä, ja pois, vaikka armeijan kautta.

Niin, mulla on suora ja sopimus-homma sen kanssa.
- Että se ei ole yhtään sen helpompaa.
- Att göra allting din själva.
-Elikkä tämä ei paina sulle mitään.
- Onko teillä varmasti oikea tyttö siinä`?
- Olen mä siinä kesällä...
- Ei, sellaiseen aggressio-kaaokseen.

Kan vara så att jag undrar inte så mycket när jag är ungdom till en liten timme.
- He haluavat yleensä tietää, tutustuvat, ja jne.
- Voi olla joku Niklaksen asia.
-Joo, se sun asia.
- Ei oo kun sun. Sama homma jatkuu... lokakuu 1983,
-tää on mun ajatus, mä haluan oman, tää on sun ajatus, mää vain otan,
-Kun tää on vähän kesken.
- tää on sun ajatus, tää on mun ajatus, tää on yhteinen, ei mä otan oman.
-Niin nämä päälle... Täytyy olla oma

- da just så, du måste göras din själva, ettei sun tarvitse itse, että se on kesken se asia.
Till en ferien...
-Ahh, så arg....

7

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Singneer:Sinde82

Onko tosi, että siinä on monivalinta matemaattiset mallit?
      -On!
      -Niin, tässä programm-hommassa, ei siinä mitä mää sinne laitoin.
      Pyydetysti...

• Ihmiskunta Sinde

"Mun kieltenopetus-oikeutta."
        -Kokonaisuudessaan....
        -Kun kieli pitäisi kokonaan poistaa, niin en voi ottaa yhtään enempää.
        -Niin, saan mennä heti.

• Suicider-Sinde82
        Ihmiskunta Sinde kirjoitti:

"Mun kieltenopetus-oikeutta."
        -Kokonaisuudessaan....
        -Kun kieli pitäisi kokonaan poistaa, niin en voi ottaa yhtään enempää.
        -Niin, saan mennä heti.

Miksi olette halunneet esim psykiatrisella epilepsia, ja yleinen hoitokäytäntö, ottaa joka asiasta oikeudenkäynnin?
        MIkä se suggestio-taso onkaan siellä?
        Yleinen, ja julkinen paranoidia.
        Yleinen, ja julkinen paranoia. Kyseenalaistava keskustelumenetelmä.

ei, sä et saa pyytää lapsenkasvatusta parnaoidein, -mallein, matemaattisin mallein.
        Yleinen, ja julkinen paranoidia: vapaaehtois-työ, ja hyväntekeväisyys-työ
        Hyväntekeväisyys-työ Yleinen, ja julkinen paranoia.

1.Parnaoiden, paranoidein
        -Ei, olet niin nuori, ettet varmasti saa olla yksin.
        Ei, fyysistä ja psyykkistä kidutusta, kuten omaneduntavoittelu, ei hyväkstyä ollenkaan. Ikä, näkö, koko ja sisin-skitsofrenioista on vain haittaa.
        - Joo, ne on multa tämän oikeudenkäynnin takia poissa päältä.
        -Opiskelu voi vahingoittaa siten, etten mä saa, tai ettei mun edellytetä osallistuvan näihin, kuten kielet ja matemaattiset mallit yhtään enempää, enkä edes ehdin koska on huolehdittava vaisto-vietti- ja normi-järjestelmästä.
        --Hän ei enää osaa sitä.
        - Onko tästä haittaa?
        - No, on....
        -Ottiko hän sitä huomioon?
        - No, en, ura vai työ, työ vai perhe, ura & perhe. ett året 1995.... ei kovinkaan laajoja vastauksia.
        - Ei, ei mahdollisuutta ottaa osaa.

Ei ole toivottavaa, ei voi ottaa osaa, ei voi poiketa normi-järjestelmästä,
        esim. pyytäen lapsenkasvatusta.
        - ei, ei ollenkaan ura & perhe.

• Joo:D, oottaa:Sinde
        Suicider-Sinde82 kirjoitti:

Miksi olette halunneet esim psykiatrisella epilepsia, ja yleinen hoitokäytäntö, ottaa joka asiasta oikeudenkäynnin?
        MIkä se suggestio-taso onkaan siellä?
        Yleinen, ja julkinen paranoidia.
        Yleinen, ja julkinen paranoia. Kyseenalaistava keskustelumenetelmä.

ei, sä et saa pyytää lapsenkasvatusta parnaoidein, -mallein, matemaattisin mallein.
        Yleinen, ja julkinen paranoidia: vapaaehtois-työ, ja hyväntekeväisyys-työ
        Hyväntekeväisyys-työ Yleinen, ja julkinen paranoia.

1.Parnaoiden, paranoidein
        -Ei, olet niin nuori, ettet varmasti saa olla yksin.
        Ei, fyysistä ja psyykkistä kidutusta, kuten omaneduntavoittelu, ei hyväkstyä ollenkaan. Ikä, näkö, koko ja sisin-skitsofrenioista on vain haittaa.
        - Joo, ne on multa tämän oikeudenkäynnin takia poissa päältä.
        -Opiskelu voi vahingoittaa siten, etten mä saa, tai ettei mun edellytetä osallistuvan näihin, kuten kielet ja matemaattiset mallit yhtään enempää, enkä edes ehdin koska on huolehdittava vaisto-vietti- ja normi-järjestelmästä.
        --Hän ei enää osaa sitä.
        - Onko tästä haittaa?
        - No, on....
        -Ottiko hän sitä huomioon?
        - No, en, ura vai työ, työ vai perhe, ura & perhe. ett året 1995.... ei kovinkaan laajoja vastauksia.
        - Ei, ei mahdollisuutta ottaa osaa.

Ei ole toivottavaa, ei voi ottaa osaa, ei voi poiketa normi-järjestelmästä,
        esim. pyytäen lapsenkasvatusta.
        - ei, ei ollenkaan ura & perhe.

Niin, tietysti kansainvälinen malli tulee kysymykseen.
        - Joo, jåvisst. en säkert-timme...
        - Ja tällä tavalla hylännyt syytteet....
        -Kun tämä uusi ja mielenkiintoinen malli, ja koulutus.
        Saako hän siitä apua?
        Entä jos hän(eller hon, hur säger du varit på plats hela tiden, och så hälja och få behöver, vad om du vill, och ni ska ha,... )
        Behandlar inte.... och eller hur du (han) säger

Måste göra allting på min området på min själva, sedan när jag var 0 -åren.
        - Ei, mitä mää tällä? Miksi minä hän itse?
        -Kun se niin hienoa ja taas kieli...
        Så det är absolutiska omöjligt att fortsätter, som miljon och psykologiska området är det så kort.

Yle, yleinen tietotoimisto otti... STT, eller ylen verkkopohja, yleisradio. 1995 kun olin 12-vuotta.
        .-Mitä varten nyt on ihmisoikeustuomioistuin, ja ihmisoikeuskomissio.
        -Tilanne on niin paha. Situation är så dåligt, med
        -Että liian suppea, että tulee näin, kun esim. lähes koko koulutus puuttuu kokonaan, ja on näimmä liian illuusion omainen, illustratiivisuus pakollinen.
        - Oota mun pitää kysyä sieltä... Saako luoda illuusiota, tai olla illustratiivisesti?
        -Eller måste jag vara, och vad är det, och vad händer det.....
        - Ainakaan heiltä ei ole.
        Menee pohjoismaisessa poliisissa....
        Joo-o, pohjoismaiden sisäisessä poliisissa.
        -Joku ottanut vain ihan yleisesti, mutta miksi tarjottu näin suppeasti? Någon än området och cirka, eikä ole informoinut esim. abstraktista, tai muutenkaan huolehtinut.
        - Ei voi mennä inhimillisyyden ja empatian osalta näin päin ollenkaan omaan humaaniin käyttöön, ettei olisi tätä monivalinta informaatiota abstraktista, kuten moderni.
        -Ei, en saa ottaa, en osaa ottaa yhtään enempää. Sama tilanne, näyttää vain näin päin.
        -Huom laajempi looginen empatia. Minä 12-vuotta.... 1995
        Måste varas ch den här punkten och punkter var 1986 när till klockan 8, eller 20.

Joo, saan hakea, mutta joukkomurha on ehkä joku pieni este.
        -Joo, hän on ujo. Hän, nimenomaan leikki-aviomieheni.
        - Katso, älä pyydä häneltä koskaan enää mitään.
        -Miksi et tiennyt, ettei saa olla paranoiassa, kysyi leikki-aviomieheni, lääkäri.
        - Niin, kesä 2002, eikö hän voi auttaa, eikö yhtään enempää, kysyi kyseinen herra TV:stä.
        -Miksi Norjan TV vainoaa minua?
        -Är det spegeln eller trevlegen, eller hur, minskar du att det hetter spelen=
        -Jå, det finns, säger han, läkaren. Siittähän mää valitinkin, ja onko tämä jatkunut kauan.
        - on joo huhtikuusta 1983, tai lokakuusta 1982
        -"ntä jos, ja pelkään, että jos suhtaudun samalla tavalla, että rasismi on oikein?"
        -Entä jos tilaan ulkomaalaisen psykologin, tilaako useinkin? kysyin... Kun se niin helppoa.

Mikään muu ei merkkaan, kuin fyysinen ja psyykkinen kidutus.
        - Ja sillä oikeuttaa sosiopatiaa ja psykopatiaa, ei kykene rauhoittumaan, vaan kääntyy ja jatkaa,
        -Inte sexuellt-krimen
        -Jå, jag ses, vi ses... Hur länge det kostar.
        Jag minskar inte vad är "opettaa"
        - Että niinkö järjestysluvut, on ainut mikä hyväksytään. Ja niihin tämä abstrakti-malli, ei kerjäämistä, koskettelua, kidutusta, tai kiusaamista.
        - Ei sillä kerjäämistä tai painostamista, ei edes suulla, kuin onanoiden, tai jotain, kuten empatiaton suunliikerata.
        -Ai mää en saa kääntyä kosketteleen sosiopaattisesti tai kerjäähän.
        - Ei välitä seksistä vaan tekee sosiaaliseksi tekemisekseen tällaista, Narsismi-rasismi, kuin paranoia.

I huvud, in hjäron...
        Inte paranoidia, jag är flickan och kvinnan....
        -Kun tullut sellainen persoonallisuus-vika.
        -Ei sanan pitää riittää, kuin inhimillisyys, ja gandhien välineistö, että haluat istua vain yksin sen kanssa kotona, ja mistään muusta et välitä, ja olet todella masentunut, et sano edes hei, ja olet vain vähän aikaa tässä tilassa, että yleiskuntosi taso on laskenut, mutta voit nostaa sitä, mutta se edellyttää toimimista, humaanisti muiden ihmisten kanssaolemista ja toimimista heidän hyväkseen.
        -Sitäkin hän hakee, että ymmärrät sen, etkä käy ja käyttäydy sosiopaattisesti.
        -Kanske här, mitt sitt hemma. Har varit i min hemma, har kanske hämtat mig från hemma, ut ses.... Ut ses i mitt hemma, och är absolutiska nöjd, jag vill inte vara ensam, eller vara i huvud med han, jag kan inte kopiera så mycket.... Det är inte så viktigt.
        -Jå, jag är tysttnad.

Fyysinen ja psyykkiinen kidutus kuten kuolema ei ole koskaan ratkaisu, sitäkään ei käytetä kopioimiseen.
        - Osaan valtiomme, ja hallitusmuotomme mukaisesti.
        -Miksi minulla lukee erilailla?
        - joku lääkäri leikki, hän käytti ympäristön autistin kuvailemiseen omia papereitani.
        - Entä tämä?
        -Ei loogisuuden osalta skitsofrenioissa, seksistä innostumatta.

• Ihmiskunta Sinde
        Joo:D, oottaa:Sinde kirjoitti:

Niin, tietysti kansainvälinen malli tulee kysymykseen.
        - Joo, jåvisst. en säkert-timme...
        - Ja tällä tavalla hylännyt syytteet....
        -Kun tämä uusi ja mielenkiintoinen malli, ja koulutus.
        Saako hän siitä apua?
        Entä jos hän(eller hon, hur säger du varit på plats hela tiden, och så hälja och få behöver, vad om du vill, och ni ska ha,... )
        Behandlar inte.... och eller hur du (han) säger

Måste göra allting på min området på min själva, sedan när jag var 0 -åren.
        - Ei, mitä mää tällä? Miksi minä hän itse?
        -Kun se niin hienoa ja taas kieli...
        Så det är absolutiska omöjligt att fortsätter, som miljon och psykologiska området är det så kort.

Yle, yleinen tietotoimisto otti... STT, eller ylen verkkopohja, yleisradio. 1995 kun olin 12-vuotta.
        .-Mitä varten nyt on ihmisoikeustuomioistuin, ja ihmisoikeuskomissio.
        -Tilanne on niin paha. Situation är så dåligt, med
        -Että liian suppea, että tulee näin, kun esim. lähes koko koulutus puuttuu kokonaan, ja on näimmä liian illuusion omainen, illustratiivisuus pakollinen.
        - Oota mun pitää kysyä sieltä... Saako luoda illuusiota, tai olla illustratiivisesti?
        -Eller måste jag vara, och vad är det, och vad händer det.....
        - Ainakaan heiltä ei ole.
        Menee pohjoismaisessa poliisissa....
        Joo-o, pohjoismaiden sisäisessä poliisissa.
        -Joku ottanut vain ihan yleisesti, mutta miksi tarjottu näin suppeasti? Någon än området och cirka, eikä ole informoinut esim. abstraktista, tai muutenkaan huolehtinut.
        - Ei voi mennä inhimillisyyden ja empatian osalta näin päin ollenkaan omaan humaaniin käyttöön, ettei olisi tätä monivalinta informaatiota abstraktista, kuten moderni.
        -Ei, en saa ottaa, en osaa ottaa yhtään enempää. Sama tilanne, näyttää vain näin päin.
        -Huom laajempi looginen empatia. Minä 12-vuotta.... 1995
        Måste varas ch den här punkten och punkter var 1986 när till klockan 8, eller 20.

Joo, saan hakea, mutta joukkomurha on ehkä joku pieni este.
        -Joo, hän on ujo. Hän, nimenomaan leikki-aviomieheni.
        - Katso, älä pyydä häneltä koskaan enää mitään.
        -Miksi et tiennyt, ettei saa olla paranoiassa, kysyi leikki-aviomieheni, lääkäri.
        - Niin, kesä 2002, eikö hän voi auttaa, eikö yhtään enempää, kysyi kyseinen herra TV:stä.
        -Miksi Norjan TV vainoaa minua?
        -Är det spegeln eller trevlegen, eller hur, minskar du att det hetter spelen=
        -Jå, det finns, säger han, läkaren. Siittähän mää valitinkin, ja onko tämä jatkunut kauan.
        - on joo huhtikuusta 1983, tai lokakuusta 1982
        -"ntä jos, ja pelkään, että jos suhtaudun samalla tavalla, että rasismi on oikein?"
        -Entä jos tilaan ulkomaalaisen psykologin, tilaako useinkin? kysyin... Kun se niin helppoa.

Mikään muu ei merkkaan, kuin fyysinen ja psyykkinen kidutus.
        - Ja sillä oikeuttaa sosiopatiaa ja psykopatiaa, ei kykene rauhoittumaan, vaan kääntyy ja jatkaa,
        -Inte sexuellt-krimen
        -Jå, jag ses, vi ses... Hur länge det kostar.
        Jag minskar inte vad är "opettaa"
        - Että niinkö järjestysluvut, on ainut mikä hyväksytään. Ja niihin tämä abstrakti-malli, ei kerjäämistä, koskettelua, kidutusta, tai kiusaamista.
        - Ei sillä kerjäämistä tai painostamista, ei edes suulla, kuin onanoiden, tai jotain, kuten empatiaton suunliikerata.
        -Ai mää en saa kääntyä kosketteleen sosiopaattisesti tai kerjäähän.
        - Ei välitä seksistä vaan tekee sosiaaliseksi tekemisekseen tällaista, Narsismi-rasismi, kuin paranoia.

I huvud, in hjäron...
        Inte paranoidia, jag är flickan och kvinnan....
        -Kun tullut sellainen persoonallisuus-vika.
        -Ei sanan pitää riittää, kuin inhimillisyys, ja gandhien välineistö, että haluat istua vain yksin sen kanssa kotona, ja mistään muusta et välitä, ja olet todella masentunut, et sano edes hei, ja olet vain vähän aikaa tässä tilassa, että yleiskuntosi taso on laskenut, mutta voit nostaa sitä, mutta se edellyttää toimimista, humaanisti muiden ihmisten kanssaolemista ja toimimista heidän hyväkseen.
        -Sitäkin hän hakee, että ymmärrät sen, etkä käy ja käyttäydy sosiopaattisesti.
        -Kanske här, mitt sitt hemma. Har varit i min hemma, har kanske hämtat mig från hemma, ut ses.... Ut ses i mitt hemma, och är absolutiska nöjd, jag vill inte vara ensam, eller vara i huvud med han, jag kan inte kopiera så mycket.... Det är inte så viktigt.
        -Jå, jag är tysttnad.

Fyysinen ja psyykkiinen kidutus kuten kuolema ei ole koskaan ratkaisu, sitäkään ei käytetä kopioimiseen.
        - Osaan valtiomme, ja hallitusmuotomme mukaisesti.
        -Miksi minulla lukee erilailla?
        - joku lääkäri leikki, hän käytti ympäristön autistin kuvailemiseen omia papereitani.
        - Entä tämä?
        -Ei loogisuuden osalta skitsofrenioissa, seksistä innostumatta.

Se sai joukkomurha-syytteen. Hän sai joukkomurha-syytteen.
        - Ei se sen syy ole.
        -Ymmärtääkö hän nyt kuinka vaarallista se on?
        -Toisen ihmisen papereiden käyttäminen.
        -Eikö hän kykene sillä tavalla keskittymään itseensä?
        Loogisuuden ja seksin osalta.
        - Ei, vastaan totuudenmukaisesti sille naiselle, vanhemmalle oikeudessa.
        -Hän on tottunut siihen, että häntä ohjataa, hän saa kerjäillä, katsella, kosketella, kuin sosiopaatti. Jopa kidutella,,, kuin ajaa kuolemaansa.
        -Tämä ihan yleinen, p itäisi olla vasta nyt, tai ollut ylä-asteella päällä, joku kolmiulotteisuuden puuttuminen.
        - Ei pitkään jatkunutta yleiskunto-tason laskemista.
        - Joo.. Laskeeko tahallaan?
        -Jooo.....
        -EI, ole vastaa vähän vanhempi notaari, tuomari, muttei julkinen kaupanvahvistaja.
        - Ei, en ole, en ole valmis sellaiseen vielä pitkään aikaan. En halua työskennellä niin, siten, ettei siellä ole mitään, jättäen jäljelle myös fyysisesti ja psyykkisesti pakottavan, ikä, näkö, koko ja sisin-skitsofrenian, fyysisen ja psyykkisen kidutuksen, sisin-skitosfrenian.
        - En ole notaari, ei minulla ole oikeutta sellaiseen. En saa käyttää alistamista, pakottamista tai painostamista, en saa siten tavoitella, julkisesti, omaa tai muiden hyötymistä.

• Ei, ei, ei,Sinde-82
        Ihmiskunta Sinde kirjoitti:

Se sai joukkomurha-syytteen. Hän sai joukkomurha-syytteen.
        - Ei se sen syy ole.
        -Ymmärtääkö hän nyt kuinka vaarallista se on?
        -Toisen ihmisen papereiden käyttäminen.
        -Eikö hän kykene sillä tavalla keskittymään itseensä?
        Loogisuuden ja seksin osalta.
        - Ei, vastaan totuudenmukaisesti sille naiselle, vanhemmalle oikeudessa.
        -Hän on tottunut siihen, että häntä ohjataa, hän saa kerjäillä, katsella, kosketella, kuin sosiopaatti. Jopa kidutella,,, kuin ajaa kuolemaansa.
        -Tämä ihan yleinen, p itäisi olla vasta nyt, tai ollut ylä-asteella päällä, joku kolmiulotteisuuden puuttuminen.
        - Ei pitkään jatkunutta yleiskunto-tason laskemista.
        - Joo.. Laskeeko tahallaan?
        -Jooo.....
        -EI, ole vastaa vähän vanhempi notaari, tuomari, muttei julkinen kaupanvahvistaja.
        - Ei, en ole, en ole valmis sellaiseen vielä pitkään aikaan. En halua työskennellä niin, siten, ettei siellä ole mitään, jättäen jäljelle myös fyysisesti ja psyykkisesti pakottavan, ikä, näkö, koko ja sisin-skitsofrenian, fyysisen ja psyykkisen kidutuksen, sisin-skitosfrenian.
        - En ole notaari, ei minulla ole oikeutta sellaiseen. En saa käyttää alistamista, pakottamista tai painostamista, en saa siten tavoitella, julkisesti, omaa tai muiden hyötymistä.

-en saa ajaa sisin-skitsofreniaa, en saa tehdä työkseni, tai omaksua sellaista alaa.
        Ei sellaista työtä tai ammatti-alaa olekaan.
        - Ei sellaista työtä ei ole psykologilla.
        - Ei sitä voi tehdä ollenkaan.
        -Joo, koskee hysterian uhreja.
        - Ei ainakaan tämän koneen kanssa.
        - Ottaa liian suoraan, liian suuri riski.

Ihmisoikeustuomio-istuin virhe.
        Humaniteten komission...
        Trauma-komission...
        Börjar av illustrerar.... Som har gjordnat, och ordnat.
        -Enteen, tilattu, tiukan manipulatiivinen haluaa taas olla.
        -Ei,liian monen yksityis-asia, käsketty vastata.
        - Ei yksityisasioihin tutustumista.
        -Miksi et sitten käyttäydy siten? kysyi eräs vanhempi notaari, mieshenkilö.
        -Siis, koko ajanko?
        - Joo, jos se on ongelma.
        -Toimenpide ei suuntaudu häneen.
        - Toimenpiteen ei tule suuntautua häneen.
        - En ole sosiaaliriskin tai -uhan alla.
        Pitäisikö sinun sanoa se?
        -Ei missään nimessä, liian moni projekti kaatuu.

Tiedätkö missä tämä ja tämä taas on?
        -Ai, ketä siellä on?
        -Vad måste jag göra sedan?
        - Nej, jag är inte din doktoren.
        -Jag kan inte tävla och visat på obsessiva, påsessiva-verksamhet , på-obsessiva-verksamhet
        - Har jag gjört?
        -Ja...

• Ihmiskunta Sinde
        Ei, ei, ei,Sinde-82 kirjoitti:

-en saa ajaa sisin-skitsofreniaa, en saa tehdä työkseni, tai omaksua sellaista alaa.
        Ei sellaista työtä tai ammatti-alaa olekaan.
        - Ei sellaista työtä ei ole psykologilla.
        - Ei sitä voi tehdä ollenkaan.
        -Joo, koskee hysterian uhreja.
        - Ei ainakaan tämän koneen kanssa.
        - Ottaa liian suoraan, liian suuri riski.

Ihmisoikeustuomio-istuin virhe.
        Humaniteten komission...
        Trauma-komission...
        Börjar av illustrerar.... Som har gjordnat, och ordnat.
        -Enteen, tilattu, tiukan manipulatiivinen haluaa taas olla.
        -Ei,liian monen yksityis-asia, käsketty vastata.
        - Ei yksityisasioihin tutustumista.
        -Miksi et sitten käyttäydy siten? kysyi eräs vanhempi notaari, mieshenkilö.
        -Siis, koko ajanko?
        - Joo, jos se on ongelma.
        -Toimenpide ei suuntaudu häneen.
        - Toimenpiteen ei tule suuntautua häneen.
        - En ole sosiaaliriskin tai -uhan alla.
        Pitäisikö sinun sanoa se?
        -Ei missään nimessä, liian moni projekti kaatuu.

Tiedätkö missä tämä ja tämä taas on?
        -Ai, ketä siellä on?
        -Vad måste jag göra sedan?
        - Nej, jag är inte din doktoren.
        -Jag kan inte tävla och visat på obsessiva, påsessiva-verksamhet , på-obsessiva-verksamhet
        - Har jag gjört?
        -Ja...

Liian paranoidinen...

Mistään ei tule mitään.
        Et voi työskennellä omaisten, perheen ja yhteiskunnan hyväksi, pelkästään liian paranoidien skitsofreenikoiden omaisille. Et voi työskennelllä vain tällaisten sairaanhoitajien omaisille, heidän lapsilleen.
        -Niin, mä en ole lääkäri, vaikka teenkin empatia-inhotoimintaa, en ole lääkäri vaikka teenkin empatiaan perustuvaa väestöntiheys-laskentaa. Se perustuu loogisuudelle, mutta siinä on aina empatia mukana.
        -Ei, et edes itse taas osaa. -ärför har jag glömmat den här circuit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1279
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1143
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      915
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      789
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe