Kahvi pitää kyllä nälän loitolla ja kilot kurissa, mutta miksi pitää aina ajatella kiloja? Ettö näyttäisi jonkun silmissä kauniilta, vaikka ei se edes välitä.
Yksi elämän typeriä juttuja, vaikka on se kuitenkin kivempi kulkea tuolla turuilla ja toreilla ei-niin-plösähtäneenä. Nälkä kasvattaa, ei vaadi enää niin paljon, vatsalaukku pienenee, siihen tottuu jotenkin, vaikka huimaa. Kerran meinasin pyörtyä pitkän työpäivön jälkeen, seisomatyössä kun olen.
Ei huvita nyt
3
120
Vastaukset
- ...
Kuulostaa syömishäiriöltä...
- t.bones,
Tyttö hyvä, tuo ei ole hyvästä. Voi mennä aineenvaihdunta sekaisin. Ja ei sekään niin kauhean freesin näköitä ole. Olen itsekkin hoikka, mutta ei mun mielestä kilot haittaa jotain ihmisiä ne pukevat. En siis ajattele että ihminen on plössähtänyt. Mutta kunnon ruokaa nassuun niin jaksat.
- Secret
Täällä taas ollut kahvilakko :( :( :( Ei edes aamukahvia! Vatsa kyllä voipi tästä kahvitauosta pitää, joten yritetään kestää. . .
Syöminen on kyllä niin ihanaa, ei aina voi katsoa mitä nassuun heittää. Eilisiltainen
Hesen reissu mielessä :D Mutta terveellisesti on hyvä syödä . . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770